Taas se Puola! Olen tehnyt vääriä strategiaisa valintoja! Mutta olipas jännää, kiitos.Puola ja Mosambik
Juuri se kuuluisa. Aloitetaanko jo klo 17. On ilta pakollista menoa.Onko huomenna siis vuorossa eeppinen Game seveni?
Lainasinpa omaa viestiä perjantailta. Tietäjät tietää.Maanantaina sitten.
Kyllä se on näin nähtävä.Onko huomenna siis vuorossa eeppinen Game seveni?
En ole itse oikein enää playareissa ollut kärryillä mitä kyselty kun tuntuu, että kaikki on kysytty jo 10 kertaa. Tosin laskin yks päivä kuvapankkini valtiot niin joku viisi puuttuu niiden lisäksi mitä ei ole huomioitu.Taas se Puola! Olen tehnyt vääriä strategiaisa valintoja! Mutta olipas jännää, kiitos.
Hyvä idea. Salipäivä huomenna niin pääsee jo aikasemmin.Juuri se kuuluisa. Aloitetaanko jo klo 17. On ilta pakollista menoa.
Olit taas näköjään nimimerkkisi veroinen, myönnetään.Lainasinpa omaa viestiä perjantailta. Tietäjät tietää.
En minä manaa kuin itseäni. Noissa alkusarjan peleissä kun Puola tuli, niin painoin toki mieleeni, että tuon kyllä tunnistan kun vastaan tulee. Mutta enpä tunnistanut.Kyllä se on näin nähtävä.
En ole itse oikein enää playareissa ollut kärryillä mitä kyselty kun tuntuu, että kaikki on kysytty jo 10 kertaa. Tosin laskin yks päivä kuvapankkini valtiot niin joku viisi puuttuu niiden lisäksi mitä ei ole huomioitu.
@Steril kävi laserleikkauksessa ja tulokset alkaa näkyä.
No huomenna tämä sitten katkeaa. Minulla oli kaksi, tai oikeastaan kolme katkaisun paikkaa. Mutta eipä ollut katkaisemaan. Minä olen todella huono katkaisuissa. En saa edes tipatonta katkaistua. No @Steril huomenna näyttänee miten katkaistaan.
Joo, en sillä mitenkään sanotutkaan. Nyt kun oli playarirundi #93 ja jokaisessa on noin 2 maata niin johan tässä on itseasiassa varmaan käyty maailman valtiot toiseen kertaan läpi.En minä manaa kuin itseäni. Noissa alkusarjan peleissä kun Puola tuli, niin painoin toki mieleeni, että tuon kyllä tunnistan kun vastaan tulee. Mutta enpä tunnistanut.
Lupaan näyttää huomenna katkaisun mallia - tosin suunta on vielä auki.No @Steril huomenna näyttänee miten katkaistaan.
Tästä ollaan sitten hys hys, tuskin dopinglautakunta pitää ajatuksesta että tällaisia operaatioita suoritetaan juuri ennen välieriä.@Steril kävi laserleikkauksessa ja tulokset alkaa näkyä.
Minä ajattelin katkaista kun tää visa on ohi. Tosin saatan ottaa siihen pehmeäksi laskuksi jonkun pikaisen tallinanristeilyn ettei mennä ihan kylmällä kalkkunalla.Lienee kuitenkin näin päin parempi. Toisin päin katkaisemisen vaikeus voi vaatia jopa katkaisuhoitoa.
Joo, en sillä mitenkään sanotutkaan. Nyt kun oli playarirundi #93 ja jokaisessa on noin 2 maata niin johan tässä on itseasiassa varmaan käyty maailman valtiot toiseen kertaan läpi.
Siitä annan myös järjestäjälle kiitosta, että on tämä visa mahtava muistipeli tällaiselle vanhalle ihmiselle, jonka muisti tarvitsee jo harjoitusta pysyäkseen kunnossa. Maailmanlaajuinen muistipeli, sanoisin.Joo, en sillä mitenkään sanotutkaan. Nyt kun oli playarirundi #93 ja jokaisessa on noin 2 maata niin johan tässä on itseasiassa varmaan käyty maailman valtiot toiseen kertaan läpi.
Sanasta sanaan samaa mieltä. On tämä ollut huikea yhteinen merimatka. Eikä minkäänlaista merisairautta tai pahoinvointia ole ilmennyt (paitsi joulun aikoihin). Nyt jo tulee haikea olo kun tämä lysti huomenna loppuu. Ainoa asia joka jää itseäni kaivelemaan on se, että toisaalta olisin halunnut nähdä kahden titaanin, @Steril ja @Kauko Viisas yhteenoton. Sitä olisi ollut mukava katsoa katsomossa paineettomassa tilassa poppareita mutustellen @heketsu88 , @CuJo#31 , @Virveliä kainaloon , @Huono pakki ja moni muu sielunkumppani ympärillä.Kävi huomenna miten kävi, niin tämä on ollut hieno kevät ja se saa myöskin ansaitsemansa päätöksen, Game 7:sen. Seitsemänteen peliin venyminen on erittäin kova suoritus sekä allekirjoittaneelta että Veli @Unkka lta jo itsessään. Hyvä mieli siitäkin, että vähintään voi huomisen jälkeen sanoa että kaaduttiin saappaat jalassa ja viitta selässä jos kaadutaan. Sitä ei vie pois enää mikään.
Seitsemän peliä, pitkällä kaavalla kaikki irti. Leipää ja sirkushuveja matkustajille!