(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 195 104
  • 7 951

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Saatan olla tietämätön turjake, mutta kuinka monta ottelua ylipäätään on? Luulin, että 2-0 riittää, ilmeisesti ei.

Minulle pitäisi sopia mikä ikinä aika, esimerkiksi 16:40 kuulostaa hyvältä vaikka ei sitä (mentaalisesti) olekaan.

Nyt kun vielä itse visailuisäntä hyväksyy muutoksen, niin olisi ihan bueno.

Paras seitsemästä näyttää tuolla etusivulla systeemin olevan. Pahasti näyttää, että saattaa mennä suoraan neljässä matsissa poikki.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Saatan olla tietämätön turjake, mutta kuinka monta ottelua ylipäätään on? Luulin, että 2-0 riittää, ilmeisesti ei.

Minulle pitäisi sopia mikä ikinä aika, esimerkiksi 16:40 kuulostaa hyvältä vaikka ei sitä (mentaalisesti) olekaan.

Paras seitsemästä menee nämä varsinaiset pudotuspelit, kuten liigassakin. Eli 4 voittoa pitää saada päästäkseen jatkoon. @redpecka korjatkoon, jos olen väärässä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Saattaahan olla, että @redpecka on tullut katumapäälle sarjojen keston suhteen. Tänään pari otteluparia venähti hieman aikataulustaan. 19.30 taisi tulla tänään vihdoin valmista.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun vielä itse visailuisäntä hyväksyy muutoksen, niin olisi ihan bueno.
Paras seitsemästä menee nämä varsinaiset pudotuspelit, kuten liigassakin. Eli 4 voittoa pitää saada päästäkseen jatkoon
Saattaahan olla, että @redpecka on tullut katumapäälle sarjojen keston suhteen.
Minulla lukemisen ymmärryksessä lienee vikaa - ja siinä ettei ymmärrä, että joku ottaa kontolleen tällaisen urakan hoitaakseen. Tarttee mennä hattukauppaan, että oikeasti voisi hattua nostaa moiselle omistautumiselle.

Huono Pakki n kanssa siis huomennakin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Luvassa aikainen ylösnousu. Kyllä on vanha kroppa lujilla.
Mutta jos @Jeesus kin nousi, toki levättyään muutaman päivän, niin pyrin samaan vajaan vuorokauden varoitusajalla.

Tokihan Jesse heräsi muutaman päivän päästä, mutta sittemmin häntä ei ole näkynytkään reiluun kahteen vuosituhanteen.

Et kai sinä ole sentään katoamassa niin pitkäksi aikaa parrasvaloista?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tokihan Jesse heräsi muutaman päivän päästä, mutta sittemmin häntä ei ole näkynytkään reiluun kahteen vuosituhanteen.

Et kai sinä ole sentään katoamassa niin pitkäksi aikaa parrasvaloista?

Muistan yläasteikäisenä nähneeni unen, jossa Jeesus palasi taivaalta maan päälle. Jotakin se selitti siinä unessani, mutta herättyäni en enää muistanut, mitä se puheli.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et kai sinä ole sentään katoamassa niin pitkäksi aikaa parrasvaloista?
Parrasvaloista poistun heti jos sellaisiin joudun, mutta tarkoitukseni ei ole kadota noin niin kuin psykofyysisenä olentona ainakaan tarkoituksellisesti. Mutta kukapa tiemme tietävät - toki Google Maps tietää aika paljon. (Nyt on pakko - kertoa, että jo monta, monta vuotta sitten olin lähdössä töistä minulle normiaikaan - ei yleensä normiaika poistua työpaikalta, kun Google muistutti minua, että on aika lähteä eikä reitilläsi kotiin ole ruuhkaa ja arvioitu matka-aikasi kotiin on n. x min. Tämä oli tuolloin sangen hätkähdyttävä kokemus)

Vähän kyllä jännittää kun saatoin käyttää tai ainakin puolustaa joidenkin mielestä vääriä sanoja eräässä ketjussa. Että sillain saatan poistua. En kyllä oikeasti usko tähänkään, en halua uskoa.
 

redpecka

Jäsen
Playyarit - kolmas neljännesfinaalikierros - lauantai

16.40 @Kauko Viisas - @Huono pakki (otteluvoitot 2-0)
17.20 @Steril - @Via Dolorosa (otteluvoitot 2-0)
17.40 @heketsu88 - @CuJo#31 (otteluvoitot 0-2)
18.00 @Unkka - @Virveliä kainaloon (otteluvoitot 2-0)

Sääntömuistutuksia:
  • Illan matseissa kaikki vihjeet tulee 2 minsan välein
  • Jos haetaan useampaa maata laita ne samaan vastaukseen (järjestyksellä ei väliä)
  • Yksi arvaus per vihje
  • Rankkarit alkaa vasta kun dumari viheltää pilliin
  • Viestien muokkaus ei-sallittua
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään on pakko ottaa vierasvoitto @CuJo#31 sta. Muuten tulee mulle huomisen otteluun liikaa paineita.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tänään, jos käy vielä huonosti, niin voikin jo huomiseksi suunnitella kesäloman alottajaisia. Saa nähdä, miten kädet vapisee. Nyt on pakkovoiton paikka, jos koskaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tänään olisi myös hyvä paikka pistää tuo lauantaikirous poikki omalta osaltani.

En haluaisi luoda mitään paineita, mutta luon kumminkin: Sinua vastassa on nyt yksi ainoa kilpailija, joten olisi syytä murtaa tuo lauantaikirouksesi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
En haluaisi luoda mitään paineita, mutta luon kumminkin: Sinua vastassa on nyt yksi ainoa kilpailija, joten olisi syytä murtaa tuo lauantaikirouksesi.
Älä muuta sano! No mutta pleijareissahan niitä kirouksia on ennenkin murrettu.
 

redpecka

Jäsen
vihje 1/5
 

Liitteet

  • 32a.png
    32a.png
    12,4 KB · kertaa luettu: 41

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Laos ja filippiinit
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
kenia ja tadzhikistan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös