(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 203 786
  • 7 951

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinä olet tämän sarjan aikana haukkunut tuomarit, visanvetäjät, vastustajan, katsojat ja koko visan. Te kuitenkin hävisitte tänään. Onko nyt peiliinkatsomisen paikka?

Mitä mä vastapuolen pelurista olen sanonut? Jos mä puolustan itseäni, kun tänne lyödään valtioita jostain kolmannesta valtakunnasta, niin nyt ala sinäkin monsieur Virveliä Kainaloon herätä tähän päivään.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mitä mä vastapuolen pelurista olen sanonut? Jos mä puolustan itseäni, kun tänne lyödään valtioita jostain kolmannesta valtakunnasta, niin nyt ala sinäkin monsieur Virveliä Kainaloon herätä tähän päivään.

Mitä? Mitä? Elämmekö vaihtoehtotodellisuudessa, missä natsi-Saksa valtasi koko maailman?
 

npc

Jäsen
2. ottelu @Huono pakki - @VeKaBo

1. erä 18:00
  • Hakusessa yksi maa (3 vihjettä)
  • Yksi arvaus per vihje (2min...)
Vikalla vihjeellä on normaali 2min vielä - sitten annetaan lähtölaukaus rankkareille ja saa tykittää menee yksi arvaus/viesti.
 

npc

Jäsen
1. erä - vihje 1/3
 

Liitteet

  • 5a.png
    5a.png
    14,5 KB · kertaa luettu: 41

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Venäjä
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Pakistan
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Joko saan arvata uudestaan?
 

npc

Jäsen
2. erä 18:10
  • Hakusessa yksi maa (3 vihjettä)
  • Yksi arvaus per vihje (2min...)
Vikalla vihjeellä on normaali 2min vielä - sitten annetaan lähtölaukaus rankkareille ja saa tykittää menee yksi arvaus/viesti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@VeKaBo jatkaa samalla linjalla, kuin eilen. Jos ihmeitä ei tapahdu, niin tämän pitäisi olla selvä peli @Huono pakki lle.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Egypti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös