Hyväksyn Karalahden Jokereihin

  • 17 504
  • 57

Matson78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyväksyn

Ei välttämättä mieluisin hankinta, mutta minä en sitä päätä kuka Jokereissa pelaa. Jokerit pelaavat kentällä ja kaikki maalit ovat yhtä tärkeitä, teki niitä sitten Jere, Jarkko tai Ossi. Näillä mennään..! :)
 
Minä en ainakaan jaksa muistella pahalla melkein kymmenen vuotta sitten annettuja lausuntoja. Ei Jere kuitenkaan suoraan naapurista siirry. Väliin mahtuu monia vuosia ja kotimaisia sekä ulkomaisia joukkueita. Se, että kaiken maailman vajaaälyiset takertuu yhteen poikkariin (ok, suht' rumaan), kertoo totaalisesta suhteellisuudentajun puutteesta.

Tervetuloa Jere! Ei muuta kuin kovaa duunia jokerilogon eteen!
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Täytyy sanoa, että tämä on yksi Jatkoajan hellyyttävimmistä ketjuista ikinä. Isot miehet kertovat toisilleen, kuinka he hyväksyvät jonkun pelaajan.

Hienoa nähä Jere narreissa, sopii hyvin Jokeri paitaan.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Jos Jere on valmennuksen mielestä tarpeellinen palanen, niin tervetuloa vaan. Sen verran on jo lätkää tullut seurattua, ettei enää jaksa hikeentyä. Toki, jos Jere olisi siirtynyt sanotaan n. 8 vuotta sitten, niin mielipide olisi varmaankin hyvin erilainen.
 
K

kiwipilot

Jokerifanit hyväksyvät mitä vain: Karalahden, lähdön sm-liigasta..Hyväksyttekö, jos Jokerit pelaisi kaukalopalloa?

Ei nyt ihan kaikkea sulateta; esim. kaltaisesi turhan trollin ketjuun kuulumattomia höpinöitä ei varmaan kukaan hyväksy.

Itse aiheeseen, hyväksyn Karalahden Jokereihin.

Täytyy sanoa, että tämä on yksi Jatkoajan hellyyttävimmistä ketjuista ikinä. Isot miehet kertovat toisilleen, kuinka he hyväksyvät jonkun pelaajan.

Hienoa nähä Jere narreissa, sopii hyvin Jokeri paitaan.

Joo. Hellyyttävämpää on vain jullifanien ja heinähattujen invaasio jokaikiseen Jokereita, Karalahtea tai KHL:ää käsittelevään ketjuun.
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Mielestäni faneilla ei pidä olla mitään valtaa seuran pelaajapolitiikkaan, mutta hyväksyn siis tietysti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hieno homma että Hjallikselta, Ossilta ja Jereltä riitti näissä oloissa aikaa fanijohdon tapaamiseen. Mitä tapaamisesta olen ymmärtänyt ihan tämän palstan kautta, Jere esiintyi kuin mies ja oli muutenkin siinä kunnnossa kuin huippuvahvistuksen tuleekin olla. Eikä selitellyt.

Tästä sitten vaan yhdessä eteenpäin kun kerran sopimuskin on jo tehty. Ei Karalahtikaan ole Jokereita suurempi - kaikkea muuta - joten kannatan edelleen seuraa nimeltä Jokerit vaikka siellä pelaa JRuutu ja JKaralahti. Ja monta muuta. Ja iso osa omia kasvatteja.

Jokerit on SM-liigan ylivoimaisesti kiinnostavin seura mitä julkisuuteen ja pellaajiin tulee ja kyllä se lämmittää vanhaa sydäntä. Pitkän yhteisen matkan varrella on ollut toisenlaisiakin aikoja ja pääasiassa niitä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Täten annan täyden hyväksynnän puolustaja Jere Karalahden siirtymiselle Helsingin Jokerit-jääkiekkojoukkueeseen.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilman muuta hyväksyn. Muutenkin minulla on sellainen aavistus, että iso osa Jeren siirtoa vastustavista, etenkin nuoremmista henkilöistä on mennyt joukon jatkona ja vastustaa siirtoa, koska niin nyt kuuluu tehdä. Omalle ajattelulle ei ole jätetty sijaa. Mitään järkisyytä vastustaa Karalahden esiintymistä Jokereissa ei kukaan pysty esittämään.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Ilman muuta hyväksyn. Muutenkin minulla on sellainen aavistus, että iso osa Jeren siirtoa vastustavista, etenkin nuoremmista henkilöistä on mennyt joukon jatkona ja vastustaa siirtoa, koska niin nyt kuuluu tehdä. Omalle ajattelulle ei ole jätetty sijaa. Mitään järkisyytä vastustaa Karalahden esiintymistä Jokereissa ei kukaan pysty esittämään.
Tätä kun ei vaan aina tehdä järkisyihin nojaten. Ymmärrän helvetin hyvin, että Jere aiheuttaa tunnemyrskyjä fanien keskuudessa, varsinkin niiden, jotka ovat nähneet ja muistavat ne pahimmat "karalahdet". Onneksi joukossamme on myös kaltaisiasi, omalla ajattelukyvyllä varustettuja kannattajia.
 

Drygin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Minnesota
Tervetuloa! Peliotteita katsotaan ja niiden perusteella tulen esittämään mielipiteeni herrasta. Menneisyydellä ei ole minulle merkitystä niin kauan kun pelaa jääkiekkoa meidän väreissä koko sydämellä. Erittäin mielenkiintoinen hankinta.

Oikeastaan tälläinen kaveri Jokereilta on puuttunut jo monta vuotta ja mielestäni se on ollut yksi suurimpia esteitä mestaruushaaveille. Meillä on tänä vuonna puolustaja joka pystyy laukomaan siniseltä hirveitä pommeja kohti maalia ja vielä rightin sellainen. Ennen kaikkea kokemusta tulee hirvittävä määrä lisää nimenomaan sinne puolustusosastolle. Nyt meillä on puolustaja joka osaa puolustaa, tehdä maaleja ja tarvittaessa myös hanskata. Mistä joku luulee löytävänsä suomeen kokonaisvaltaisemman puolustajan ensi kaudeksi? Ei näitä kyllä puussa kasva.

Edit: Ne jotka ovat mielensä pahoittaneet tästä hankinnasta niin käykää välillä katsomassa yksi legendaarisimmista videoista suomen jääkiekkohistoriassa kun Karalahti laittaa 2 sekuntia ennen loppua hirveetä pökköä pesään Panamatskin selän taakse tai sitten Tamin opein menkää metsään huutamaan suoraa huutoa 30min sen pitäisi auttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ilman muuta hyväksyn. Muutenkin minulla on sellainen aavistus, että iso osa Jeren siirtoa vastustavista, etenkin nuoremmista henkilöistä on mennyt joukon jatkona ja vastustaa siirtoa, koska niin nyt kuuluu tehdä. Omalle ajattelulle ei ole jätetty sijaa.

Jep. Se kuuluu elämään ja pelkällä tunteella vetävät nuoret ovat yhtä arvokkaita faneja kuin muutkin. Tuskin monellekaan vanhemman polven (joihin itsekin alan kuulua, vaikka ikinuorena haluaisinkin pysyä) jokerifanille Jere on mikään välttämätön toivehankinta, mutta asiat oppii suhteuttamaan paremmin ja näkemään siirrossa nopeammin hyviä puolia. Joukkuetta tässä kannatetaan ja siksi esim. jokerikoutsien ja jokeripelaajien mielipiteet Karalahdesta nyt vain ovat faktatasolla tärkeämpiä kuin fanien.

Uskon myös, että eilisen miitin jälkeen ne mahdolliset katsomoprotestit pysyvät asiallisempana, koska nyt "protestijengikin" tietää, että Karalahdella on Jokerijoukkueen täysi tuki.

Yllätävän hyvin on muuten ketju toistaiseksi pysynyt siinä kuosissa mitä aloittaja toivoi, joten olen mielelläni väärässä tämän ketjun tarpeettomuudesta. (Onhan tuossa jo käynyt parit pakollista mukahauskuuttelijaa sotkemassa, mutta se on n. 15 tunnissa kohtuullinen määrä.)
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ymmärrän helvetin hyvin, että Jere aiheuttaa tunnemyrskyjä fanien keskuudessa, varsinkin niiden, jotka ovat nähneet ja muistavat ne pahimmat "karalahdet".

Ymmärtäähän sen, mutta Jokerithan voitti senkin matsin missä Jere veti pelitilanteen ulkopuolella poikkarilla Alankoa niskaan, eikä Ramille onneksi käynyt kuinkaan. Siitä on jo jotain 14 vuotta, joten itse kullekin: give some, take some & life goes on.

Mitä Karalahden menneisiin puheisiin tulee, niin aikaa kulunut niistäkin. (Vertailun vuoksi: Jere on myös joskus ollut narkkari, mutta ei ole enää, vaikkei varmasti raittiusintoilijaksi koskaan ryhdykään.) Tässäkin asiassa luulisi Jeren eilisen puheen Old Chiefs:in Pavelle ja EP:n Tuomakselle kuittaavan menneet.

Miettikää nyt: entinen IFK-ikoni tulee Jokeriefanien eteen sanomaan että on menettänyt arvostuksensa IFK-organisaatiota kohtaan, diggailee nykyJokereiden pelistä ja lupaa riisutua vaikka munasilleen, jotta voi todistaa IFK-tatuoinnin olevan myytti. Vaikka Jere valehtelisi (mihin en oikastaan usko, koska Jere on yli seurarajojen katu-uskottavuuden nimiin vannova oman tien kulkija hyvässä ja pahassa ), niin onhan tuo nyt eleenä poikkeuksellinen vastaantulo jokerifanien suuntaan ja samalla melko puhdasta halveksumista Hifkiä kohtaan Karalahdelta.

Nuo ovat tietysti vain imagojuttuja. Vasta peleissä jokeripaita päällä* Karalahti voi osoittaa kuinka häneen kannattaa loppujen lopuksi Jokereissa suhtautua.

edit: *) tai ei tarvitse odottaa edes siihen asti. Tänäänhän siirto Jokereihin pitää varmistaa, jos Jere ei matkaa jonkun muun KHL-jengin mukaan.

edit2: Ja sinne meni. No ei sattunut Jeren tulo, eikä sattunut Jeren lähtö. On tämä yhtä jatkuvaa sirkusta. :)
 
Viimeksi muokattu:

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Voisikohan Jatkoajan moderaattorit poistaa tämän ketjun? Tälle ei ole mitään käyttöä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Meinaat, että Hjallis lisää edelleen kierroksia tässä fanien nöyryyttämisessä?;)

Nöyryytyksistä on parempi kysyä sellaisilta, jotka Karalahden siirron Jokereihin olisivat syystä tai toisesta nöyryytykseksi kokeneet.

Tarkoitin siteeraamallasi heitolla sitä, että jos Karalahden KHL-soppari Prahaan (tai mihin nyt onkaan menossa) ei ole vuotta pidempi, niin tuskin missään leirissä enää yllättyneitä ollaan, mikäli Jere KHL kaudella 2014-15 Jokereissa pelailee.

---

edit: Enpä otakaan kantaa tämän ketjun kohtaloon enää sen enempää. Alkaa tulemaan mitta täyteen.
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tarkoitin siteeraamallasi heitolla sitä, että jos Karalahden KHL-soppari Prahaan (tai mihin nyt onkaan menossa) ei ole vuotta pidempi, niin tuskin missään leirissä enää yllättyneitä ollaan, mikäli Jere KHL kaudella 2014-15 Jokereissa pelailee.

---

Minulle olisi, sillä eiköhän tuo nyt Hjalliksellekin jo selvinnyt, että sopimus oli virhe, ja huokaisee helpotuksesta sen peruuntuessa. Miten luulet fanien vuoden päästä reagoivan, jos taas ilmoitetaan/huhutaan Karalahdesta?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös Jokerien virallinen twiitti mennyt jota kuinkin näin, että "Karalahti ei pelaa Jokereissa kaudella 2013-2014"? Itse voisin vetää tuosta johtopäätöksen, että ensi kaudella Jere ei meillä pelaa, mutta sitten vuoden päästä kun alkaa KHL-kuviot niin Karalahti pelaa meillä. Ei mua haittaisi. Jeren agentin Pulliaisen mukaan sopimus on jo tehty ensi kaudesta joten enpä yllättyisi jos sopimus on muotoa 1 vuosi jossakin.
 

MiksuMan

Jäsen
On lähtenyt niin lapasesta tämä Karalahden dissaaminen, joten pakko päivittää myös tätä ketjua, koska tuntuu että olen ainoa joka on tyytyväinen tämän huippupuolustajan hankkimiseen.

HYVÄKSYN KARALAHDEN JOKEREIHIN!!! ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös