Hyvä seksi/hyvä uni!

  • 2 002
  • 8

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Eräs lähisukulaiseni on ihan koulutukseltaan FENGSHUI- KONSULTTI, jonka työhön kuuluu mm. (varakkaiden) ihmisten kotien sisustus Feng Shuin oppien mukaan. Totta kai meidänkin kämppämme on hänen ohjeidensa mukaan järjestelty ;).
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Janos
Eräs lähisukulaiseni on ihan koulutukseltaan FENGSHUI- KONSULTTI, jonka työhön kuuluu mm. (varakkaiden) ihmisten kotien sisustus Feng Shuin oppien mukaan. Totta kai meidänkin kämppämme on hänen ohjeidensa mukaan järjestelty ;).

No kuinkas tuo makuuhuone-elämä sujuu? Onko sängyn päädyt, sängyn sijainti ja nukkumajärjestys oikeaoppiset? Ovatko nukkumiset ja ilottelut balanssissa? (Nimimerkki "tirkistelijä")
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti mauri
No kuinkas tuo makuuhuone-elämä sujuu? Onko sängyn päädyt, sängyn sijainti ja nukkumajärjestys oikeaoppiset? Ovatko nukkumiset ja ilottelut balanssissa? (Nimimerkki "tirkistelijä")
On ne kyllä paremmin kuin aikaisemmin sujuneet. :p Tärkeintä makuuhuoneen sisustamisessa on sängyn paikka. Nimittäin feng shuin oppien mukaan täytyy katsoa kompassilla, mihin suuntaan pää osoittaa nukkumisasennossa. Sitä en nyt sitten muista, miten ja miksi näin tehdään :D
 

Wolves

Jäsen
Nyt kun unista ruvettiin puhumaan, niin toissaöinen uni oli kyllä omituisin mitä olen koskaan nähnyt.

Lyhyenä versiona, paljon Baldur's Gatea pelanneena seikkailin unesssani samankaltaisissa maailmoissa kuin Baldur's Gatessa.

Unessa ei sinänsä mitään omituista, mutta kun uniminäni kommentoi tasaisin väliajoin, kuinka syvältä tämä uni on kun täällä ei mitään tapahdu.

Tartteiskos varata huone "lepokodista"???
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti SaiPa2000
Tartteiskos varata huone "lepokodista"???

Nythän on niin, että sänkysi taitaa olla ihan väärässä paikassa, se on tehty väärästä materiaalista ja muutenkin makuuhuoneesi sisustus on päin prinkkalaa. Luepa tuo feng shui -artikkeli läpi huolella; eiköhän sieltä löydy joitakin vastauksia. :)

Vakavasti sanottuna, uskon kyllä useisiin feng shui -ajatuksiin sikäli mikäli niitä ymmärrän. Näitä "maa on vahvempi kuin vesi" -juttuja en ymmärrä, mutta tavallisiin järjestykseen ja turvallisuuteen viittaavia tekijöitä ei ole kovin vaikea käsittää. Olen suomentanut fs-oppeja itselleni tyyliin "kaikki, mikä rikkoo minulle tärkeää järjestystä, on saatava muutettua". Kodissa sen pitäisi olla kohtalaisen mahdollista, mitä tulee sisustukseen. En siis pidä fs:ta kovin mystisenä juttuna.
Sitä vastoin seksielämän takeena en suoranaisesti sisustusta pitäisi. Toki värit, valaistus ja intiimiyden tunne ikään kuin avittaa oikean tunnelman löytymisen, mutta jos parisuhteessa on menossa jokin ikävä kriisivaihe, niin silloin en usko, että ratkaisut löytyvät sängyn asennosta tai materiaalista. Asioiden kohtaamista sekä ihmisen psykologiset lainalaisuudet tulee huomioida kokonaisuutena; joten keskustelukulttuuria ei voi feng shuilla ohittaa.
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähetti Janos
Eräs lähisukulaiseni on ihan koulutukseltaan FENGSHUI- KONSULTTI, jonka työhön kuuluu mm. (varakkaiden) ihmisten kotien sisustus Feng Shuin oppien mukaan. Totta kai meidänkin kämppämme on hänen ohjeidensa mukaan järjestelty ;).

mulla taas on eräs ystävä, joka väittää, että feng shui suomennetaan oikeaoppisesti "pyllypano", mutta en oikein tiedä pitäisköhän uskoa.....
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti jukkavuorio
mulla taas on eräs ystävä, joka väittää, että feng shui suomennetaan oikeaoppisesti "pyllypano", mutta en oikein tiedä pitäisköhän uskoa.....

No eihän feng shui ihan niin p*****stä oo! ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös