Hyvä päivä vai huono päivä?

  • 11 701
  • 96

Hyvä päivä vai huono päivä?

  • Hyvä päivä

    Ääniä: 150 56,2%
  • Huono päivä

    Ääniä: 117 43,8%

  • Äänestäjiä
    267
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ihan jees päivä oli. Henkkarit tuli, bändituotteet tuli, näin illasta kaveria ja käytiin ostamassa vähän sipsiä ja alkomahoolijuomia huomisia kaveribileitä varten. Odotan huomisesta vähintään yhtä mainiota päivää. Huominen on myös se päivä kun meikä rustaa nimensä työsopimukseen. Olen edelleen onnesta soikeana.

Tänään oli ei hyvä vaan MAHTAVA päivä. Piste. Ei mulla muuta.

Nyt alkoi kiinnostamaan mikä teki mun 29.5. niin mahtavan päivän? Ei pienintäkään muistikuvaa :D Pitääkö tässä alkaa kaivaa yli kaksi kuukautta vanhoja viestejä jostain Jatkoajan sopukoista.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen, hiukan venytetty lounastauko, milloin kerkesi käymään himassa treffaamassa vaimon. Askel kevyenä viimeiseen palaveriin ja viikonlopun viettoon. Selvästi hyvä päivä...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Todella, todella hyvä päivä. Palkkapäivä. KooKoon kausikortti lataukseen. Sitten sopimaan koulutusasioita ja koulutussopimus muuttuikin oppisopimukseksi. Tykkään todella. Sitten kauppaan hakemaan olutta. Tällä hetkellä on niin leveä hymy, että aurinkokin jäisi näyttäytyessään kakkoseksi.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kello tulee vasta puoli seitsemän, mutta ainakin tähän mennessä ollut varsin hyvä päivä. Mummu soitti aamulla ja kysyio lähtisinkö pesemään mattoja. Tottakai menin. Pesimme kolme isoa ja yhden pienen maton. Tämän jälkeen menin hänen luokseen syömään perunamuusia ja jauhelikastiketta. Jälkiruuaksi oli lättyjä ja jäätelöä. Kun pääsin kotiin lähdin melkein samointein äitini ja pikkuveljieni kanssa uimaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä päivä ollut. Sain aamulla äänestyksen pystyyn jatkikseen, hieronut vaimon hartioita, käynyt koirien kaa metsässä ja juuri leikkasin nurmikon. Nyt hetken istun terdellä, juon vettä ja sitten lähden juoksulenkille, noin 8km.

Ai niin, ei niin hyvää ettei jotain huonoakin. Nurmikkoa leikkaessa bongasin muurahaispesän puutarhakeinun kupeessa ja sitä hävittämään. Olen todennut kokemuksesta, että 10l kiehuvaa vettä ajaa asian. Tällä kertaa kävi vain niin, että osa tuosta vedestä meni omaan jalkapöytään. Onneksi vain pieni osa, mutta kirvelyä ja punaisen jäljen se jätti. Vieläkin muuten kirvelee, mutta kyllä tolla juosta voi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan hyvä päivä... Mökillä oli mukavaa... syötiin ja saunottiin. Kotona oli ihan kivaa... syötiin ja katseltiin telkkaria... myös kasveja piti kastella. Miehen lapsi oli suopea minulle... kerrankin...
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huono päivä tällä kertaa. Kivaa miten vastakohtia voi olla kaksi peräkkäistä päivää. No, tämä oli lähinnä itse aiheutettua. Kaikki vain tuntui kasaantuvan tälle päivälle.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään oli huono päivä. Syitä en kerro. Todennäköisesti ensiviikolla on huonoja päiviä. Johtuu aikaisista aamuherätyksistä, ja siitä että on touhua riittävästi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvin on mennyt tänään. Tänään on tullut siivottua, tai no lähinnä imuroin ja pyyhin pölyjä. Kaupasta kävin lähinnä vissyä, mehua ja leipää ostamassa kun ruokaa on vielä huomisellekin. Kaveri kävi vähän pelaamassa änäriä. Sitten vielä otin sellaisen reippaan lenkin tuohon, kunnolla tuli hiki pintaan siinä. Sen jälkeen oli hyvä käydä saunassa. Nyt maistuu tuo mainittu vissy.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pitkästä aikaa ihan hyvä päivä. Tunnin lenkin vedin aiemmin, ja iltapäivästä kahvit naamaan. Illemmalla tein lihamureketta ja keitin perunoita seuraksi. Hyvää oli, vaikka ite sanonkin. Nyt punaviiniä ja John Oliveria ja Last Week Tonightia.
 
K

Kiekkokatsoja

Oikein hyvä. Pitkästä aikaa näin hyvä. Kuntoilukausi menossa, ja kohta pidemmälle kävelylle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aika karmee. Hirvee koistinen eikä mujjjalta heru. Aamulla muistin että olin sheivannut näädsitkin kun luulin että rouva tykkää. Sinne meni Pjotr ja Bukefalos eikä ees huulihölkkää heru...
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Välimallin päivä. Ei vituta, muttei oikein innostakaan. Ehkä pieni positiivinen odottava mieli on. Koko ajan on lähempänä hetki kun taas saa. Jos ei tänään, niin ehkä huomenna.
Eli oikeastaan tämä onkin ihan hyvä päivä.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä päivä tästäkin tulee. Vaikka vähän nyt sateleekin.
Sain nukkua 8h, ja koko viikonloppu aikaa olla ja tehdä, mitä tykkään.
Ja jos joku ihmettelee, miksi oon näin positiivinen taas, niin johtuu siitä että negatiivisyys on poissa. Ei ole yhtään murhetta, ja eikä tarvetta edes ajatella murheita. Vapautunut olo, +Lisäksi tuntuu, että nyt on mahdollisuudet auki.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä päivä tästäkin tulee (no sama mies taas toistelee samaa, ehkä se on tuo dementia?).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Luulen että tästä tulee hyvä päivä. Olen ihan fiiliksissä yhä tuosta eilisestä Neljän ruusun keikasta joka oli yllättävänkin hyvä. En odottanut juuri mitään mutta sain paljon. Hyviä asioita nämä kokemukset ja elämykset. Ja nyt on soinut koko aamun Youtubessa Neljän ruusun kappaleita.

Tänään ohjelmassa ainakin täällä kuntoutuskeskuksessa kesäkauden päättäjäiset. Täälläkin on livemusaa kun yksi sokea ihminen tulee soittamaan ja sitten on grillausta ja lettujen paistoa muurinpohjapannulla.

Eiköhän tästä hyvä päivä tule, toivotaan ainakin sitä. Ja jos oikein innostun ja päättäjäiset loppuu hyvissä ajoin niin voin mennä yhteen ravintolaan illalla jossa esiintyy asiakkaille ainakin ilmaiseksi jokin tuntemattomampi artisti ja on siis livemusaa sielläkin.

Olen nyt innostunut näemmä näistä musakeikoistakin mutta ei niihin keikkoihin nyt loppuen lopuksi paljoa rahaa mene ja kun ei alkoholia juo niin haitanneeko tuo? Eilen kekkkalipun sai vähän yli parilla kympillä ja tänään olisi tarjolla ilmaista livemusaa.

HPK:n peli nyt todennäköisesti jää tänään väliin noiden kesäkauden päättäjäisten takia mutta tuleehan noita matseja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään ollut ihan kiva päivä. Vaikean viime viikon jälkeen olo on tänään ollut jopa hieman toiveikas. Viime viikolla kärsin jonkin verran sosiaalisten tilanteiden pelosta, olin hieman vainoharhainen. Mutta kun meni rohkeasti lauantaina matsiin ja sunnuntaina museokäynnille niin on sitten tullut taas uskallusta kohdata ihmisiä.

Enhän minä normaalisti mitään sosiaalisia tilanteita niinkään pelkää mutta viime viikko oli raskaampi kuin normaali viikko. Mutta kun rohkeasti vaan lähti taas sinne missä on ihmisiä niin siitä se sitten taas lähti.

Tänään ollut tosiaan hyvä päivä. Tapasin kotikuntoutuksen tukihenkilöni, hän tuli tapaamaan minua kotiini. Meillä oli hyvä juttutuokio, keskustelu oli ehkä jopa antoisampi kuin aiempina kertoina. Tukihenkilö antoi vinkkejä kodin huoltoon ja kävimme läpi kuulumiset.

Sitten kävin tänään osallistumassa sen Klubitalon leivontaryhmään. Kyllä minä tykkään siellä käydä, ehkä sekin että minulla on keittiö-alan koulutus ja työkokemusta ja olen oppinut tykkäämään keittiöhommista niin se tekee sen että tykkään tuollakin muun muassa leipomisesta.

Sitten olen tänäänkin ollut paljon kyllä kotosalla mutta olen nyt reippain mielin lähtenyt sieltä taas ihmisten ilmoillekin, se on tärkeää. Ei ihmistä ole tehty liian pitkään yksin olemaan vaikka se oma rauhakin välillä on ihan ok.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Eilen oli hyvä päivä, sillä auto meni katsastuksesta läpi, "kiitosmaininnalla", kuten appiukolla oli tapana sanoa.
- Ei mitään huomautettavaa, sanoi inssi. Kehui vielä erikseen, että täysin ruosteeton, vaikka ollut 8 vuotta liikenteessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös