Hyvää Joulua kaikille Jatkoaika.comin tekijöille, kirjoittajille, sekä lukijoille tasapuolisesti. Syökää hyvin, ja nauttikaa rauhasta. Sitä onnea ei kaikkialla maailmassa ole tarjolla, vaikka halua ja tahtoakin löytyisi.
Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille jatkislaisille!
Olo on kinkkuvalvojaisten jäljiltä väsynyt, mutta onnellinen. Onneksi tänä jouluna jokainen jouluruoka onnistui eikä tullut yllättäviä takapakkeja. Ei muuta kuin herkuttelemaan.
Taas on aika unohtaa virtuaali erimielisyydet ja toivottaa Hyvää Joulua palstaveljille ja siskoille. Itse rupean tässä nauttimaan glögiä, tarjoisin kaikille mutta se on vähän vaikeata.
Nauttikaa, nyt on loma. Ei tarvi stressata mistään.
Hyvää joulua vaan kaikille. Oma jouluni kuluu työn merkeissä Münchenissä, mutta enköhän saa vaadittavat raportit kirjoitettua iltaan mennessä ja sitten voisikin mennä syömään ja ottamaan ehkä oluen.
Oikein rauhallista ja hyvää joulua jokaiselle jatkoaikalaiselle!
Viettäkäämme "mustaa" joulua rakkaittemme ja läheistemme kanssa. Nautitaan hyvistä jouluruuista ja mahdollisesti saamistamme joululahjoista.
Muistakaamme että Joulu on hiljentymisen aikaa. Unohdetaan erimielisyydet ja kiireet. Nautitaan tästä hetkestä...
Hyvää joulua myös täältä pohjoisesta itse kullekin säädylle ikään ja sukupuoleen katsomatta. Nautitaan, myös me, joilla on töihin mentävä myös huomenna...
Ajattelin että olen taas mela otsassa koko aaton kaiken häsellyksen takia, mutta vielä ei ole kuitenkaan vitutus iskenyt. Hauskaa.
Tämä aatto meni todella nopeasti ja kivuttomasti, mutta hyvä että se on kuitenkin jo ohitse.
Kai sen kerran vuodessa kestää, joka vuosi ei kuitenkaan.