Hymiöt :) =) ;) jne...

  • 2 348
  • 8

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Jotkut nyt keltapallojen jälkeen merkkaavat hymiöitä erinäisillä tavoilla kuten (hymiö), eli pienenä vihjeenä voisi heittää että perinteisestihän hymynaamat kirjoitataan näppärästi suluilla ja kaksoispisteillä yms...

:) = Perushymy
;) = Silmänvinkkaus
8) = Aurinkolasihymy
jne...

Jotkut laittavat myös nenän mukaan

:-)
;-)

tai porsaan nenän

:=)

Tämä siis nyt vain ihan pointtina niille joille asia on vieras, näitä veikeitä ukkoja on varmasti satoja, ja ehkä joku hymiöitä paremmin tunteva voisi jopa heittää jonkun linkin.

Ei muuta ~<:^o
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Tällainen ketju löytyi historian hämäristä.

On se nyt kumma juttu, kun noita naamoja pitää tunkea joka paikkaan. Keskustelupalstoilla sitä vielä silloin tällöin jaksaa, mutta kun jotkut tunkevat niitä sähköposteihinkin ns. asiaviesteissä.

Tänä aamuna hieraisin kyllä pari kertaa silmiäni, kun Arnold's donuts-firma haki Helsingin Sanomissa, siis paperisessa sanomalehdessä, toimistosihteeriä, jonka yhtenä kriteerinä oli "sinulla on pilkettä silmäkulmassa :)" Siis mitä helvettiä? Työpaikkailmoituksessa hymiö? Pitääkö siihen hakemukseenkin liittää hymiö? "Olisin tosi onnellinen (:D) kun saisin työpaikkanne. Jos en sitä saa, olen surullinen (:(). Ystävällisin terveisin (:)) Matti Möttönen (:-))

Miten tämä maailma tuli toimeen ilman hymiöitä?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Itse käytän kahta hymiötä.
Jos olen iloinen, tai hymyilen: hulluttelen :) -hymiöllä.

Jos taas nauran tai olen todella iloinen, hulluttelen :D -hymiöllä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Irkissä käytän hymiöitä usein, se tulee lähes automaattisesti nykyisin. Täällä, palstalla, olen pyrkinyt välttämään niiden käyttöä, lukuunottamatta silmäniskuhymiötä, silloin kun sille on tarvetta -;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös