Hyi kun naiset haisevat!

• 4 421
  • 22

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kautta aikojen on naputettu miesten hajusteista. Milloin haisee viina, milloin hiki, milloin paska... Naiset muka "tuoksuvat" aina niin hyvältä.. Minusta asia ei ole näin! He ostavat Viking Linen myymälöistä oodekolooneja jotka maksavat paljon ja haisevat kuvottavalle. Vielä kun sitten suihkautetaan aamulla ilman suihkussa käyntiä... :eek: Luulevatko he tosiaankin että nää kaasut tuoksevat hyvälle? Mitä luulette?

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Sulla on haistimessa vikaa

Naisethan ei haise - ne tuoksuu. Nojoo, jos ne tuoksuu pahalle niin tuoksukoot, mutta harvemmin näin.

Mikäs niissä hajusteissa nyt niin vikana on? Ellei itselleen halua tuoksua niin mikäs siinä. Itse en tietenkään itselleni halua tuoksua, mutta en kyllä mitään ämmien suihkeitakaan käytä! Se on vissi. Jaa partavesi? Mitä helvettiä minä partavedellä kun ei ole partaakaan?

Oletko muuten koskaan koittanut heittää naiselle, "hei, sä haiset"? Saattaa tulla hyvin nopeaan tahtiin piikkikinnasta.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Raitiovaunupysäkin suoja-aitaan sprayattuna, Kansallismuseon kohdalla, oli muinoin legendaarinen tiivistelmä aiheesta. Pätee siis ilmeisesti vieläkin:

"Naiset haisee pahalta,
eikä autovahalta"

Muuten olen sitä mieltä, että ihmisistä irtoaa useita epämiellyttäviä tuoksuja, joista haju- ja partavesien aiheuttamat ovat helpoimmin kestettäviä.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin kuusi (6) siskoa omaavana voin sanoa, että kyllä ne naispuoliset haisee siinä missä miehetkin. Erona on sitten se, että naispuoliset tekee sille hajulleen jotain, miehet ei kovinkaan usein.

Itse olen ns. "ämmämäinen", deodorantti on aina joko Kenzoa, CK:ta, Hugoa tai mitä ikinä + erillinen antiperspirantti.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Haa! Nyt päästiin aiheeseen!

No niin, rauhoitu poika...

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mieto ja hyvä tuoksu täyttää tilat joissa oleilen. Asia erikseen on sitten se, kun jotkut naiset "tuoksuvat" jo 127 metrin päähän eri kemikaaliseoksille, kuten eräs englanninopettaja yläasteaikaan. Meikkiä oli sen seitsämän kiloa ja eau de parfumia vähintään puoli litraa. "Ei se tuoksu mitään, vaan se silmien kirvely." Oma kullanmuruni sen sijaan käyttää hyvän tuoksuista shampoota ja juuri sopivasti parfyymeja nimenomaan suihkun jälkeen. Siinäpä sitä sitten minä onneani ihmetellen haistelen (ja ehkä vähän maistelenkin) hurmaavaa pakettia sylissäni...

Minä kuulun theLockin kanssa samaan "ämmien" ryhmään. Kainaloon antiperspirant tai tuoksun kanssa samaa sarjaa oleva deodorantti, tuoksusta vastaa joku eau de toilette. Tällä hetkellä se on Cliniquen Orange, hyllystä löytyy myös CK:n Eternity. Seuraavaksi ajattelin kokeilla Burberryn tuotteita, kaikkia varmaan kiinnostaa suuresti :cool:
Partavesiä en erikoisemmin käytä, koska parranajon jälkeen voi ruikata tuoksutonta balsamiakin. Lisäksi partavesi ei ole niin pitkäkestoista ja täyteläistä tuoksultaan kuin varsinaiset tuoksut (eau de toilette). Epäreilua, kun naisille on vielä hivenen jytkympi eau de parfum tuon toileten lisäksi... :mad:

Näin meillä.

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Itse olen ns. "ämmämäinen", deodorantti on aina joko Kenzoa, CK:ta, Hugoa tai mitä ikinä
Okei, okei, mä kans:rolleyes: Mutta CK & Chanel

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
127 metriä!

Joo, tuntuu tutulta... lemupilven melkein näkee...

Ystäväni Lotta ei haise koskaan. Vasta sitten kun on niin lähellä että pitää sanoa jotain metelissä korvaan niin tunnen hänen tuoksunsa. Jumalaisen hieno tuoksu ja saa aina ajattelemaan rumia..:p . Kysyin kerran... Ei mitään, vaan ainoastaan suihku ja tavallinen saippua. Taatusti puhdas tuoksu!

Itse lataan hieman Hugoa kuulalla kainaloon, puhtaat vaatteet ja korkeintaan balsamia parran-ajon jälkeen tosi nuukasti.

Mies ei tuoksu - eikä haise!

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnjewel
Raitiovaunupysäkin suoja-aitaan sprayattuna, Kansallismuseon kohdalla, oli muinoin legendaarinen tiivistelmä aiheesta. Pätee siis ilmeisesti vieläkin:

"Naiset haisee pahalta,
eikä autovahalta"

Muuten olen sitä mieltä, että ihmisistä irtoaa useita epämiellyttäviä tuoksuja, joista haju- ja partavesien aiheuttamat ovat helpoimmin kestettäviä.

>>> Tässä vaiheessa perjantaita voi jo ryhtyä reippain mielin pilkunnussijaksi. Siis: Ensinnäkin siinä ratikkapysäkkiin spreijatussa "tiivistelmässä" oli virhe. Tuo lausahdus on nimittäin osa eräästä vanhasta Sleepy Sleepersin biisin sanoituksesta. Kokonaisuutena sen pitäisi mennä näin:

Naiset haisee pahalle, ihan kuin autovahalle,
miehet haisee hyvälle, ihan kuin omenanjyvälle...

... no joo, siis tuo EI ole minun mielipiteeni, vaan sen on saanut aikaiseksi "The Dynamic Duo", Mato Valtonen-Sakke Järvenpää...:D

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sampio

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mieto ja hyvä tuoksu täyttää tilat joissa oleilen. Asia erikseen on sitten se, kun jotkut naiset "tuoksuvat" jo 127 metrin päähän eri kemikaaliseoksille, kuten eräs englanninopettaja yläasteaikaan. Meikkiä oli sen seitsämän kiloa ja eau de parfumia vähintään puoli litraa. "Ei se tuoksu mitään, vaan se silmien kirvely."

Parfyyminsa tuoksulla "tappavat" naiset syyllistyvät usein seuraaviin virheisiin.

a) He käyttävät varsinaisen tuoksunsa (eau de toilettet ym.) lisäksi monia muita voimakkaan tuoksuisia tuotteita kuten vartalovoiteet, voimakkaan tuoksuiset deodorantit, hiuskiinteet, muotovaahdot ym. Tuoksujen yhteisvaikutelma voi olla liian huumaava.

b) He käyttävät liian voimakkaita esim iltakäyttöön tarkoitettuja tuoksuja täysin väärässä paikassa esim kaupan kassalla. Ja ennen kaikkea usein vielä liikaa.

c) Heille ei riitä tuoksun laittaminen aamulla suihkun jälkeen, vaan he lisäilevät sitä päivän mittaan. Tuoksun vaikutus kertaantuu ja voimistuu. Tuoksua jää esim. vaatteisiin, vaikka iholla sen vaikutus olisikin heikentynyt.

d) Käytettyään jonkin aikaa samaa tuoksua ihminen turtuu kyseiseen tuoksuun. Moni alkaa siksi huomaamattaan lisäillä käyttämänsä tuoksun määrää. Ehdottoman tärkeää olisi pitää määrä samana kuin alunperin. Vaikka ihminen olisikin käyttämäänsä tuoksuun turtunut, muut aistivat sen edelleen.

e) Nämä kaikki kohdat sopivat myös ohjeiksi miehille. Aina välillä esim. joidenkin hurmureiden partavedet pyörryttävät kyllä ihan eri tavoin kuin alkuperäinen tarkoitus olisi.

f) Aina kannattaa muistaa, että on ihmisiä, jotka ovat näille hienoimmille tuoksuillekin allergisia. Ei ole kovin ajattelevaista aiheuttaa esim. elokuvateatterissa vieressään istuvalle hengenahdistusta tai migreeniä.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hajuvesien käyttö on taidetta, mutta joskus olen huomannut, että on ihan kiva, vaikka tuoksua on ns."liikaa". Ihmeellinen on miehen ajatusmaailma. Ja kyllä joidenkin naisten hengitys haisee pahemmalle kun useiden kundien, varsinkin tupakoivilla tämä efekti on todella voimakas. Enkä nyt puhu tupakan tuoksusta, vaan muuten pahasta hengityksen hajusta.

Mutta yleisesti naiset haisevat hyvälle, toisaalta esim. tutkitusti naisten suolikaasut haisevat pahemmalle kuin miesten, koska naiset ovat yleensä fyysisesti pienempiä, niin haju keskittyy herkempään pakettiin. Mutta tämä jää huomaamatta, kun naiset eivät seurassa piereskele läheskään niin useasti kuin miehet.

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä tekisi jopa mieli käyttää ulkomaan kieltä
Give me a brake....:rolleyes:
Mitä, ei voi olla totta, haisevatko naisetkin? uskomatonta...huh, huh

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
modern times

ennen sloganhan kuului "kyllä suomalainen mies haisee" (l airisto) ja nykyään tässäkin on siirrytty tasa-arvoon heh, hohhoijaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti sampio
Haa! Nyt päästiin aiheeseen!

No niin, rauhoitu poika...

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mieto ja hyvä tuoksu täyttää tilat joissa oleilen. Asia erikseen on sitten se, kun jotkut naiset "tuoksuvat" jo 127 metrin päähän eri kemikaaliseoksille, kuten eräs englanninopettaja yläasteaikaan. Meikkiä oli sen seitsämän kiloa ja eau de parfumia vähintään puoli litraa. "Ei se tuoksu mitään, vaan se silmien kirvely." Oma kullanmuruni sen sijaan käyttää hyvän tuoksuista shampoota ja juuri sopivasti parfyymeja nimenomaan suihkun jälkeen. Siinäpä sitä sitten minä onneani ihmetellen haistelen (ja ehkä vähän maistelenkin) hurmaavaa pakettia sylissäni...

Minä kuulun theLockin kanssa samaan "ämmien" ryhmään. Kainaloon antiperspirant tai tuoksun kanssa samaa sarjaa oleva deodorantti, tuoksusta vastaa joku eau de toilette. Tällä hetkellä se on Cliniquen Orange, hyllystä löytyy myös CK:n Eternity. Seuraavaksi ajattelin kokeilla Burberryn tuotteita, kaikkia varmaan kiinnostaa suuresti :cool:
Partavesiä en erikoisemmin käytä, koska parranajon jälkeen voi ruikata tuoksutonta balsamiakin. Lisäksi partavesi ei ole niin pitkäkestoista ja täyteläistä tuoksultaan kuin varsinaiset tuoksut (eau de toilette). Epäreilua, kun naisille on vielä hivenen jytkympi eau de parfum tuon toileten lisäksi... :mad:

Näin meillä.

-Samaa perverssiä sarjaa eli tuoksufani, löytyy noin 8 settiä dödöjä + eau de toiletteja. Vihreä Joop What About Adam nyt uusi favorite ja kestosuosikki Polo Sport. Burberrylta löytyy Touch - suosittelen!

Mikään ei ole hirveämpää kuin hienhaju, naisessa tai miehessäkään (kai?). Ennemmin vaikka kaikkia tuoksuja sekaisin kuin luonnon omaa...ja yllätys yllätys, en kuulu myöskään niihin joiden mielestä nainen on kauneimmillaan ilman meikkiä, saunapuhtaana. Tyylikäs meikki on paljon parempi.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JHag

Mikään ei ole hirveämpää kuin hienhaju, naisessa tai miehessäkään (kai?). Ennemmin vaikka kaikkia tuoksuja sekaisin kuin luonnon omaa...ja yllätys yllätys, en kuulu myöskään niihin joiden mielestä nainen on kauneimmillaan ilman meikkiä, saunapuhtaana. Tyylikäs meikki on paljon parempi.

Hienhaju tosiaan iljettää, samoin vaikkapa likaiset hiukset tai hampaat. Jollakin tavoin on vaikea ymmärtää ihmisiä, joilla on peseytymismahdollisuudet, mutta jotka eivät peseydy. Hyh!

Kyllä tyylikäs ja taiten tehty meikki tietyllä tavoin kaunistaa. Kaipa esim. missit, mallit, näyttelijättäret ym, joita pidetään kauniina, muuten edustaisivat saunapuhtaina.

Viimeksi muokattu:

Michelle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti finnishninja
Kautta aikojen on naputettu miesten hajusteista. Milloin haisee viina, milloin hiki, milloin paska... Naiset muka "tuoksuvat" aina niin hyvältä.. Minusta asia ei ole näin! He ostavat Viking Linen myymälöistä oodekolooneja jotka maksavat paljon ja haisevat kuvottavalle. Vielä kun sitten suihkautetaan aamulla ilman suihkussa käyntiä... :eek: Luulevatko he tosiaankin että nää kaasut tuoksevat hyvälle? Mitä luulette?

Voi hyvänen aika!!! :mad:
Hajuvesi ja kaasu ovat kutakuinkin eri asioita. Jos et usko, niin koitapa lämmittää ruoka kaasuhellan sijasta esim. Chanel vitosella... Jos onnistut, niin kerro ihmeessä! :D Okei, saivartelu sikseen. Mielipiteesi vaan oli tosi ärsyttävän yleistävä.
Jos jotkut naiset eivät hallitse hajuveden hienostunutta käyttöä, on sen perusteella turhaa leimata kaikkia naisia. Ihan sama, kaikki miehet eivät kanna mukanaan mainitsemiasi aromeja vaan osaavat huolehtia hygieniastaan.
Ja vielä lopuksi... Tiedätkö, että hajuvesiä saa muualtakin kuin Viking Linen myymälöistä? Vai mainostatko tarkoituksella Viikkaria, provikkapalkkiolla kenties? :)
Uskallan väittää, että et ole taatusti käynyt haistelemassa kaikkia Viking Linen myymälän hajuvesiä (ja jos olet, niin kiitos hyvistä nauruista! Näen sieluni silmin kosmetiikkamyymälän myyjien ilmeet, kun raavas mies viettää tuntikausia hajuvesien kiehtovassa maailmassa :p..!) On siis aika rankasti yleistetty, että ne kaikki Vikingin valikoiman hajuvedet haisisivat kuvottavalle...

Viimeksi muokattu:

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Koulutusta!

Vika ei ole näissä ihanissa hajuvesissä, vaan näiden käyttäjissä. Monet suomalaiset naiset käyttävät hajuvettä kuin suomalainen mies viinaa eli pullo kerralla tyhjäksi.

Karmeinta mitä olen kokenut on se kun herää kauheassa kankkusessa naisen vierestä, joka haisee vanhan viinan ja hajuveden yhdistelmälle. Siinä ei kankkuspierukaan tunnu juuri miltään.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Burberrylta löytyy Touch - suosittelen!

Touch on muistaakseni juuri se, mihin ajattelin seuraavaksi sijoittaa. Sellainen vaalean sininen, lieriön mallinen pullo; tuoksultaan aivan uskomattoman hyvä, pehmeä ja raikas.

ja yllätys yllätys, en kuulu myöskään niihin joiden mielestä nainen on kauneimmillaan ilman meikkiä, saunapuhtaana. Tyylikäs meikki on paljon parempi.
&
Kyllä tyylikäs ja taiten tehty meikki tietyllä tavoin kaunistaa. Kaipa esim. missit, mallit, näyttelijättäret ym, joita pidetään kauniina, muuten edustaisivat saunapuhtaina.

Onhan se asia tietenkin näin, eikai sitä kukaan muuten käyttäisikään. Tai ainakin luulen niin. Itse kuitenkin arvostan ja pidän enemmän luonnonkauniista naisista, jotka kuitenkin huolehtivat ja hoitavat itseään muulla tavoin. Esimerkiksi oma kainaloonkäpertyjäni on melko natural, mutta ah sitä ihon sileyttä ja pehmeyttä... Puhumattakaan niistä hiuksista! Minä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minulla on muidenkin kuin itseni mielestä todella kaunis tyttöystävä ihan noin niinkuin luonnonmeikeissäkin. Tässähän tulee ihan ikävä. Höh.

Ps. Michelle: Eikös tuohoin viestiin olisi mahtunut vielä pari hymiötä? ;)

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
sampio

"Itse kuitenkin arvostan ja pidän enemmän luonnonkauniista naisista, jotka kuitenkin huolehtivat ja hoitavat itseään muulla tavoin."

Makuja on toki monenlaisia, joku tykkää meikatusta naisesta joku toinen taas meikittömästä. Lopulta kai tykkäämisen ratkaisee itse nainen, käyttipä hän meikkiä tai ei. Sinäkin silti nähtävästi haluat, että nainen hoitaa itseään ja huolehtii ulkonäöstään eikä jättäydy täysin luonnontilaan, joten ainakin ihonhoitokosmetiikkaan naisen on panostettava.

On muuten aina mukava lukea, kun mies kirjoittaa omasta kullastaan noin kauniisti kuin sinä nyt.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Itse lopetin Paco Rabannen käytön sinä päivänä, kun huomasin, että sitä myydään Anttilassa...:cool:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Patarouva

Sinäkin silti nähtävästi haluat, että nainen hoitaa itseään ja huolehtii ulkonäöstään eikä jättäydy täysin luonnontilaan, joten ainakin ihonhoitokosmetiikkaan naisen on panostettava.

Juups, ehkä ilmaisin itseni hivenen epäselvästi. Ei nyt siis ihan luomuna, täytyy myöntää, meikkien osalta kuitenkin. Ja jos hän haluaisi, hän saisi meikata aivan vapaasti. Kyseessä ei ole mikään pakkomielle kummallakaan. Itse asiassa kyllä hänellä pieni sotamaalaus löytyykin yleensä, kun erilaisiin juhliin ollaan menossa.

Makuja on toki monenlaisia, joku tykkää meikatusta naisesta joku toinen taas meikittömästä. Lopulta kai tykkäämisen ratkaisee itse nainen, käyttipä hän meikkiä tai ei.

Näin on. Minä rakastan omaa mussukkaani juuri sellaisenaan kuin hän on, mutta en halua yhtään väheksyä jonkun toisen tunteita, oli hänen kultansa sitten tumma tai vaalea, meikitön tai meikillinen tms... Siihen minulla ei TODELLAKAAN ole oikeutta.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Predator

>>> Tässä vaiheessa perjantaita voi jo ryhtyä reippain mielin pilkunnussijaksi. Siis: Ensinnäkin siinä ratikkapysäkkiin spreijatussa "tiivistelmässä" oli virhe. Tuo lausahdus on nimittäin osa eräästä vanhasta Sleepy Sleepersin biisin sanoituksesta. Kokonaisuutena sen pitäisi mennä näin:

Naiset haisee pahalle, ihan kuin autovahalle,
miehet haisee hyvälle, ihan kuin omenanjyvälle...

... no joo, siis tuo EI ole minun mielipiteeni, vaan sen on saanut aikaiseksi "The Dynamic Duo", Mato Valtonen-Sakke Järvenpää...:D
[/QUOTE

Pitää paikkansa ja biisissä vielä "Naiset käyttää hajua, koska ne luulee ettemme tajua miks ne käyttää hajua". Tunnin päästä alkaa hyvin naisvoittoiset:D pikkujoulut. Pitääpä nuuskia.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Meikäläinen on enemmänkin näitä eau de shit -miehiä. Hajusteeksi riittää halvin Rexona tai Axe. En ole vielä löytänyt syytä, miksi pitäisi panostaa satoja markkoja siihen, että saa hien hajun kalliimmin peitetyksi.
Naisten tuoksutteleminen on hyväksyttävää niin pitkään, kun se ei mene liiallisuuksiin. Kosmetiikan kohtuukäyttö on hyväkin asia. Maalaisjärki lienee paras mittari tässäkin asiassa niin miehillä kuin naisillakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy