Mainos

Hyökkäys(ketjut) 06-07

• 16 926
  • 79

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hold yer horses, gentlemen.

Jos Aksu mainitsee tuossa blogissaan, että tiedossa olisi jonkinlainen "vahvistus", niin tuskin silloin on kyse tästä pelkäämästänne V.Hirvosesta? Meinaan sitä, että eiköhän se Aksukin jotain tuosta jääkiekosta tiedä ja tuskin toitottaisi tätä ko. pelaajaa oivana vahvistuksena, joka toisi kokemusta ja monipuolisuutta remmiin, jollei näin olisi. Vai?

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
...kokenut ja monipuolinen, viime aikoina ollut vähän hiljaisempaa... oliskohan Marko Ojanen?

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
TeePee kirjoitti:
...kokenut ja monipuolinen, viime aikoina ollut vähän hiljaisempaa... oliskohan Marko Ojanen?

Ihan sama nimi on miullakin käynyt mielessä. Tapparassa ei ole hääviä roolia saanut ja on kuitenkin joskus osannut pisteitäkin tehdä. Vai olisko kyseessä kuitenkin ulkolainen ?

Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, Jarkko Nieminen
toivottavasti SaiPa ei nyt hassaa rahojaan mihinkään "unholan mailla" hiihtävään jyrään, minkä kohdalla toivotaan että se jyvä rupeisi löytymään. Vaan selkeän vahvistuksen tai ei sitten mitään.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
TeePee kirjoitti:

Ojanen se voisi hyvinkin olla. Kaveri lienee hyvän työmoraalinsa takia Mällin mieleen. Joitakin vuosia sitten Markon ja SaiPan välillä onkin ollut yhteydenpitoa.

Suosikkijoukkue
vaikka se työmoraali olisikin mällin mieleen niin onko miehestä 1-2 kentän ratkaisijanrooliin? Ei minusta. Joten mies ei minun mielestä ole mikään vahvistus verrattuna Jenssiin. Duunareita on omastakin takaa, maalintekijöitä kaivataan.!

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
punaviivakerho kirjoitti:
vaikka se työmoraali olisikin mällin mieleen niin onko miehestä 1-2 kentän ratkaisijanrooliin? Ei minusta. Joten mies ei minun mielestä ole mikään vahvistus verrattuna Jenssiin. Duunareita on omastakin takaa, maalintekijöitä kaivataan.!

Olen samaa mieltä. Ei M.Ojanen täältäkään mitään hurraahuutoja herättäisi.

Suosikkijoukkue
Toinen jota täällä on väläytelty on Mika Alatalo, jolle TPS on tekstitv mukaan etsimässä uutta seuraa. Ei minusta ole sen parempi vaihtoehto, kuin MO. Toivottavasti SaiPan tämän kauden vahvistus ei ole kumpikaan ko. herroista.

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Noniin. Minun toivomukseni nimenä olisi Kermanin Kalle, eikös hänellä jo kokemustakin ole ja nyt on tainnut olla hiljaisempaa tehorintamallakin.
Mutta, tuo oli vain minun toiveiluani, mitään tietoa minulla ei ole.

Nyt kun noita ulkomaalaispaikkoja vapautui, niin toivottavasti hankinnoista vastaavilla harkinta toimii, eikä lähdetä mihinkään työjuhdan hankintaan, vaan rahat sijoitetaan maalintekijään, siellä se suurin puute kuitenkin on.

Suosikkijoukkue
Kalle ei olisi huono vaihtoehto, ainakin potenttiaalia olisi, mutta on arvoitus kun kausi on mennyt miten on. Itse haluaisin nähdä Mactavish tyyppisen voima hyökkääjän, joka runnoisi vaikka väkisin maaleja.

Kercs

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & taskuraketit
Tosiveteraani kirjoitti:
Noniin. Minun toivomukseni nimenä olisi Kermanin Kalle, eikös hänellä jo kokemustakin ole ja nyt on tainnut olla hiljaisempaa tehorintamallakin.
Mutta, tuo oli vain minun toiveiluani, mitään tietoa minulla ei ole.
Kermanin Kalle olisi loistava veto, mutta epäilen erittäin vahvasti. Itse odottelen kyllä hiukan vaatimattomampaa pelaajasaalista. Ulkkaripaikkoja on kuitenkin vapaana Jensselin lähdettyä, joten ulkomaanelävä sieltä olisi tulossa näin 1+1- laskulla. Ans kattoa! Ehkäpä finski ja ulski!

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
punaviivakerho kirjoitti:
Ja millähän rahalla tämä varma maalintekijä tänne raahattaisiin?

Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että SaiPassa on ennenkin taiottu näistä uransa ehtoopuolella olevista pelaajista viimeiset mehut irti. Kuka muistaa tätä?

http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=296

Kerman on kyllä niin kallis, että häneen ei varmasti ole varaa.

Suosikkijoukkue
Murmeli kirjoitti:
Ja millähän rahalla tämä varma maalintekijä tänne raahattaisiin?

Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että SaiPassa on ennenkin taiottu näistä uransa ehtoopuolella olevista pelaajista viimeiset mehut irti.

Olet aivan oikeassa, mutta miksi ei kokeilla jotain "nuorempaa" joka saattaa osoittautua hyväksi peluriksi? Tämmöiset hankinnat on aina fifty-sixty ostoksia.
Marko Ojasesta en enää kommentoi...

"Toivotaan parasta, pelätään pahinta.."

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
EmZ kirjoitti:

Minun kuten muutaman muunkin aavistukset osuivat siis oikeaan. MOjanen eli Ojasen Markohan sieltä tuli ja oikein pidemmällä sopimuksella(kevääseen 2008 saakka) samantien. Noh ans kattoo nyt mitä tuleman pitää. Jos/kun Mälli saa Markon taas "kuntoon" niin hänestä tulee varmasti iloa olemaan. Taitoa ja kokemusta kun kaverilla on aika hurjasti.

Toivottavasti pelaa jo huomenna.

Tervetuloa vaan Marko

Suosikkijoukkue
Mihinhän ketjuun tuo MO laitetaan? Sielläkun on jo joka kentän hyökkääjät nurkissa eikä ketään maalin edessä tekemässä maaleja. Ymmärsin ainakin että MO on tunnettu kovasta työstään ja yrittämisestä eli nurkissa pyörimisestä.

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Uusi hyökkääjä tulossa...?

Huhuja uudesta hyökkääjäpelaajasta liikkeellä... Kyseessä ulkomaalaispelaaja. Alkuviikosta pitäisi kuulua lisää...

Mielenkiintoista...

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
TeePee kirjoitti:
Huhuja uudesta hyökkääjäpelaajasta liikkeellä... Kyseessä ulkomaalaispelaaja. Alkuviikosta pitäisi kuulua lisää...

Mielenkiintoista...

Tätä SaiPa mielestäni tarvitsee - lisää potentiaalia hyökkäysarsenaaliin, vaikkakin Kerho-peli sujuikin koko joukkueelta hienosti. Nimiä olisi kiva kuulla, mutta varmaankin jotain virallista joudutaan odottelemaan, jos ei ankaksi osoittaudu ja joku oikeasti on tulossa.

Täältä suunnalta toivotaan kokoa mielellään sopivan luonteen liikuttamana, fyysisyyttä ja räkämaaleja mallia Darryl Bootland kiitos. (hym)

Franz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Swift kirjoitti:
Tätä SaiPa mielestäni tarvitsee - lisää potentiaalia hyökkäysarsenaaliin, vaikkakin Kerho-peli sujuikin koko joukkueelta hienosti. Nimiä olisi kiva kuulla, mutta varmaankin jotain virallista joudutaan odottelemaan, jos ei ankaksi osoittaudu ja joku oikeasti on tulossa.

Täältä suunnalta toivotaan kokoa mielellään sopivan luonteen liikuttamana, fyysisyyttä ja räkämaaleja mallia Darryl Bootland kiitos. (hym)
Uskoisin mahdollisesti joukkueeseen liittyvän ulkomaalaispelaajan edustavan mieluummin kuvailemaasi kaltaista kuin diivailevaa tsekkiä. Jokainen SaiPan otteita seuraava tietää mitä Mälkiän pelityyli ja toisaalta vaatimustaso edellyttävät. SaiPan varallisuuskaan ei ilman ihmeitä mihinkään tähteen riitä joten tuskin tuleva hankinta mikään samettikätinen takuuvarma maalitykki on.

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
No jo on helvetti. Onkos kassakirstun vartija Koikkalainen löytänyt kirstusta valepohjan ja sen alta ylimääräistä rahaa, millä muulla tavalla tuon uusien pelaajien hankinnan muutenkaan voi ymmärtää?

Eipä senpuoleen, jos nyt tulee se maalin eteen menijä ja irtokiekkojen sisään hakkaaja, niin hyvä on, sitä on kyllä odotettukin.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Tosiveteraani kirjoitti:
No jo on helvetti. Onkos kassakirstun vartija Koikkalainen löytänyt kirstusta valepohjan ja sen alta ylimääräistä rahaa, millä muulla tavalla tuon uusien pelaajien hankinnan muutenkaan voi ymmärtää?

Olisiko Zeppin sairaslomalla mitään tekemistä asian kanssa? Jospa vakuutus korvaa/maksaa miehen palkan, tai ainakin osan siitä, ja sitä kautta on saatu taas varoja käyttöön?

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tosiveteraani kirjoitti:
Eipä senpuoleen, jos nyt tulee se maalin eteen menijä ja irtokiekkojen sisään hakkaaja, niin hyvä on, sitä on kyllä odotettukin.
Itse päädyin Aksun antamien tietojen perusteella kaveriin nimeltä Pat Kavanagh ja sama nimi putkahti tuonne SaiPafanien keskusteluunkin. Reilu kuukausi sitten jättänyt AHL-tiimin parin pelin jälkeen. Kokoa, maaleja ja penalttejakin mukavasti. Toivotaan, että tuo heppu olisi kyseessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy