Hyökkäys 06-07

  • 45 824
  • 202

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Höh

Desperaado kirjoitti:
Voin jo valmiiksi kertoa että tämä on huhu minkä heitän ilmoille. Joka tapauksessa Vode ei ole ollut ihan kauheen tyytyväinen peleihinsä ja joukkueen touhuun ja oisi kiinnostunut palaamaan. Se on faktaa ja siihen on luotettava lähde mestarijoukkueesta, mutta se onko kerho Voden perässä: en tiedä!
Mä kun luulin olevani ovela jakamalla tietoni että Stanislav ei ole tulossa niin joku perhana vetää maton sitten mun jalkojen alta, kiitos siitä. Aika velmu oot =)

Asiaan: On se nyt perhana jos Velho ei kelpais, mun mielipide tietenkin...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Desperaado kirjoitti:
Voin jo valmiiksi kertoa että tämä on huhu minkä heitän ilmoille. Joka tapauksessa Vode ei ole ollut ihan kauheen tyytyväinen peleihinsä ja joukkueen touhuun ja oisi kiinnostunut palaamaan. Se on faktaa ja siihen on luotettava lähde mestarijoukkueesta, mutta se onko kerho Voden perässä: en tiedä!
Voutilainen on aina tervetullut takaisin. Siinä olisi sellainen pelaaja, jota joukkue tarvitsee. Pelillinen johtaja. Ei ehkä ollut viime kaudella aina parhaimmillaan, mutta on kuitenkin erittäin taitava ja mikä tärkeintä - tuttu pelaaja.

Kerhoon vaan...
 

blazee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kärpät, Ducks, Capitals, Red Wings, Penguins!
clayman kirjoitti:
tuttu pelaaja.

Kerhoon vaan...


Tässä voi myös olla se avain, että hänet otetaan takaisin. Sopii varmasi Jalosen pelikirjaan sekä tietää tasan tarkkaan kuviot ja muut taktiikat.

Itselleni kelpaa myös, Vode todella loistava pelaaja, hyvillä käsillä ja maalivainukin kohdalla.

Mutta silti se puolustaja sieltä nyt ja nopeasti!
 
Viimeksi muokattu:

Grillmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
clayman kirjoitti:
Siinä olisi sellainen pelaaja, jota joukkue tarvitsee. Pelillinen johtaja.

Juuri näin. Pakki tarvitaan toki myös, mutta mielestäni kerhosta puuttuu myös Voutilaisen kaltainen pelaaja. Voutilainen ja Sprukts tekivät viime kaudella HPK:lle ratkaisumaaleja, tämän kauden hyökkääjistä ei mielestäni ole ollut täyttämään heidän saappaitaan. Hyökkäyskalusto on tasaisen hyvä, mutta gamebreaker-tyyppiselle hyökkääjälle olisi tarvetta. Tämä voi olla juuri se erottava tekijä pronssimatsin ja finaalipaikan välillä.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vode takaisin ja meikäläinen kusee sitä paljon puhuttua hunajaa. Siinä olisi Anderssonille stuntti, vaikka täysin toisen tyyppinen pelaaja on kyseessä.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Vode ja vaikka se puhuttu Neckar niin sixtus on enemmän kluin tyytyväinen. Kyllähän Jukka olisi aivan lottovoitto tähän tilanteeseen!
 

Keikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Grillmeister kirjoitti:
Voutilainen ja Sprukts tekivät viime kaudella HPK:lle ratkaisumaaleja, tämän kauden hyökkääjistä ei mielestäni ole ollut täyttämään heidän saappaitaan. Hyökkäyskalusto on tasaisen hyvä, mutta gamebreaker-tyyppiselle hyökkääjälle olisi tarvetta. Tämä voi olla juuri se erottava tekijä pronssimatsin ja finaalipaikan välillä.
Kuten oli viime vuonnakin.

Todellakin kelpaisi. Mutta veikkaanpa, että ne perunat käytetään ensisijaisesti siihen pakkiin, mikä ei tietenkään väärin ole sekään. Toinen Kerhon kaipaama vahvistus hyökkäykseen olisi Blue Jacketsista lähdössä oleva Balastik. Huhujen mukaan mies on vain suuntaamassa Ruotsiin. Mutta tervetuloa takaisin vaan jos on tullakseen.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Keikka kirjoitti:
Kuten oli viime vuonnakin.

Todellakin kelpaisi. Mutta veikkaanpa, että ne perunat käytetään ensisijaisesti siihen pakkiin, mikä ei tietenkään väärin ole sekään. Toinen Kerhon kaipaama vahvistus hyökkäykseen olisi Blue Jacketsista lähdössä oleva Balastik. Huhujen mukaan mies on vain suuntaamassa Ruotsiin. Mutta tervetuloa takaisin vaan jos on tullakseen.

Blastik huhun unohdin kokonaan, siinä olisi juuris SE snaipperi mitä itse olen koko kauden kaipaillut. Ja kotimaakin Tsekki; pitäähän sitä perinteitä kunnioittaa ja yksi tsekki pitää rosterissa:)

Nyt Korpela & Lintumäki tehkää kovin, ikinä, missään kyykytys ja hankitte meille Neckarin, Balastikin ja Voutilaisen=)
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
sixtus kirjoitti:
Blastik huhun unohdin kokonaan, siinä olisi juuris SE snaipperi mitä itse olen koko kauden kaipaillut.

Tätä herraa on itse asiassa kaivattu keväästä 2003 lähtien, ja joka kaudelle. Jos tämä mies saadaan kiinnitettyä, niin...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Desperaado kirjoitti:
Voin jo valmiiksi kertoa että tämä on huhu minkä heitän ilmoille. Joka tapauksessa Vode ei ole ollut ihan kauheen tyytyväinen peleihinsä ja joukkueen touhuun ja oisi kiinnostunut palaamaan. Se on faktaa ja siihen on luotettava lähde mestarijoukkueesta, mutta se onko kerho Voden perässä: en tiedä!

Peliaikaa senttereistä 3. eniten noin 16 min per ottelu. Pisteitä takonut 8+9=17.

Voihan se olla pettynyt.

Että silleen...
 

Chello

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Glasgow Celtic
Mielenkiintoisia nimiä on kyllä markkinoilla, mutta onko kukaan sitten tulossa tänne? Nimet ovat kovia. Jaroslav Balastik Columbuksesta, David Moravecin lähtöä Malmöstä on uumoiltu ja ruotsalaiset yrittävät napata isoa kalaa änäristä, kun Matias Weinhandl tulossa Eurooppaan päin. Olisihan siinä pelimiestä, mutta se puolustaja taitaa olla ykköshankinta tällä hetkellä. Ulkomaalaiskiintiössäkin olisi nyt tilaa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Chello kirjoitti:
Mielenkiintoisia nimiä on kyllä markkinoilla, mutta onko kukaan sitten tulossa tänne? Nimet ovat kovia. Jaroslav Balastik ... David Moravec ... Matias Weinhandl
Jan Pardavy huudettu jokeri-osiossa. Pakkihuhuista innostuisin itse enemmän.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän noita nimiä markkinoilla liikkuu ja huhut pyörivät...

Mutta itse kuulun myös niiden epäilijöiden joukkoon, jotka ajattelevat, että vahvistuksia ei kaikesta huolimatta saada tai toisena vaihtoehtona hyökkäykseen HPK hankkii Pierre Daigenaisin ja puolustukseen jonkun Mestiksen löydön. Mutta Herralle kiitos, jos näin ei tapahdu.

Itse en Voden tuloon usko, mutta Jaroslav Balastik olisi tervetullut vahvistus.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
TJ MACKEY toisessa ketjussa kirjoitti:
Pitäisi vaan saada ne halvat, riittävän hyvät sekä Jaloselle sopivat pelaajat. Tämän takia kaiken maailman Balastikit (hinta) ja Pardavyt (Jalonen) voidaan unohtaa.
Miten Pardavy ja Jalonen eivät sovi yhteen? Jotain henkilökohtaista vai?

Mielestäni silloin viimeksi, kun Pardavy Kerhossa pelasi, peli oli paljon nopeampaa ja kulmapyörityksiin perustuvaa SMS:n ynnä muiden ansiosta, jolloin miehen taidot eivät ihan parhaalla mahdollisella tavalla päässeet oikeuksiinsa, vaikka toki hyvän kauden pelasikin. Oma fiilikseni ihan zulupohjalta on sellainen, että Pardavy sopisi tämän kauden Kerhoon paremmin kuin silloin viimeksi, olettaen että asiat ovat muuten kunnossa. Kerhossa ei kuitenkaan ole mitenkään liikaa kiekon kanssa taitavia pelaajia, jotka pystyvät luomaan maalipaikkoja. Nähdäkseni maalipaikkojen luonti perustuu enimmäkseen luisteluun ja nopeisiin suunnanmuutoksiin tänä päivänä. Ei sillä, samahan se on, miten niitä luodaan, mutta laajuutta olisi kiva saada. Ylivoimakin voisi toimia paremmin, kun olisi joku todellinen rakentaja.

e: Lisätään vielä sen verran, että Pardavyhan oli silloin viimeksi runkosarjan pistepörssin sijalla 9. mikä on huimasti paremmin kuin esim. tämän kauden paras kerholaispelaaja, Aki Uusikartano (26.). Tuo runkosarja oli sillä kaudella niin huikea, että Pardavy jäi vähän muiden varjoon.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
vilperi kirjoitti:
Kyllähän noita nimiä markkinoilla liikkuu ja huhut pyörivät...

Mutta itse kuulun myös niiden epäilijöiden joukkoon, jotka ajattelevat, että vahvistuksia ei kaikesta huolimatta saada tai toisena vaihtoehtona hyökkäykseen HPK hankkii Pierre Daigenaisin ja puolustukseen jonkun Mestiksen löydön. Mutta Herralle kiitos, jos näin ei tapahdu.

Itse en Voden tuloon usko, mutta Jaroslav Balastik olisi tervetullut vahvistus.
Heitin sen huhun ja tyrmään sen nyt, kun hannula lähti hv:sta on vode saanut enemmän peliaikaa ja pisteitäkin on alkanut tulemaan. joten vode ei ole VARMASTI tulossa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Shelter kirjoitti:
No Balastikin perään ei tarvi haikailla, siirtyi juuri Hv-71 riveihin.
Se nyt on ihan selvä, ettei Kerhoon kannata haaveilla tuon tason pelaajia. Kuten jotkut ovatkin todenneet, mahdolliset tulijat taitavat olla kuitenkin sellasia halpoja pelaajia, jotka sopivat pelityyliin ja täydentävät joukkuetta. Mitään übervahvistuksia taitaa olla turha odotella.

EDIT: Voutilainen olisi voinut olla mahdollinen, jos olisi juuri itse halunnut palata Kerhoon ja sen kautta hintakin olisi voinut olla sovittavissa. Olisi siis helpompi hankkia pelaaja, jolla on joku side joukkueeseen ja halu tulla juuri Kerhoon. Sellaisia ei vaan taida olla liikkellä tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
clayman kirjoitti:
Se nyt on ihan selvä, ettei Kerhoon kannata haaveilla tuon tason pelaajia. Kuten jotkut ovatkin todenneet, mahdolliset tulijat taitavat olla kuitenkin sellasia halpoja pelaajia, jotka sopivat pelityyliin ja täydentävät joukkuetta. Mitään übervahvistuksia taitaa olla turha odotella.


Juu, itsekään Balastikiin uskonut, se vaan oli ollut jollaine esillä ja osui silmiin tuo HV-71 siirto. Ja luulisin että puolustajaan uhrataan enemmän rahaa kuin hyökkääjään. Tiedä häntä.

Yksi vaihtoehto tietenkin voisi olla tuolla puolustaja ketjussa Farmiankan esille ottama Kristian Kuusela. Jos Ässät uskoo ettei kaveria pystytä enää tän kauden jälkeen pitään joukkueessa, niin voisivat olla halukkaita ottaan hänestä rahat pois. Ja itselleni kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin, osoittanut maalintekijänkykynsä kyllä Ässissä. Ja Kerhossahan olisi jo tuttu sentteri Uusikartanon muodossa. No, haaveuntahan tämä varmaan on, tuskimpa Ässät häntä nyt kauppaa mihinkään.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Master God kirjoitti:
Miten Pardavy ja Jalonen eivät sovi yhteen? Jotain henkilökohtaista vai?
Mielestäni silloin viimeksi, kun Pardavy Kerhossa pelasi, peli oli paljon nopeampaa ja kulmapyörityksiin perustuvaa SMS:n ynnä muiden ansiosta, jolloin miehen taidot eivät ihan parhaalla mahdollisella tavalla päässeet oikeuksiinsa, vaikka toki hyvän kauden pelasikin.
Itsekkin tykkäsin Pardasta silloin kun pelasi Kerhossa. Ja ottaisin takaisin ihan ihan milloin vaan. Olen vain saanut kuvan että valmennusjohto hakee hiukan erilaista pelaajaa. Ja miten istuisi hiukan verkkainen slovakki tämän kauden laituriryhmään..?
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Shelter kirjoitti:
Ja Kerhossahan olisi jo tuttu sentteri Uusikartanon muodossa.
Niin, tuossa olisi se Kerhon mahdollisuus saada Kuusela joukkueeseen. Jos siis Ässät luopuisi miehestä, mihin en itsekään jaksa uskoa.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Daemon kirjoitti:
Lasketaanko Moravec überiksi? ;)

No en tiiä.. Sehän on joka vuosi ollut tulossa ja viimeksi viime vuonna kerhon johto oli jo morevecin pelejä kattomassa, mutta silloin totesi ettei miehestä ole palkkaan nähden vahvistukseksi. Onhan se uuuuberi ja hieno pelaaja, mutta ja me tieta enään nykypäivänä..
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Daemon kirjoitti:
Lasketaanko Moravec überiksi? ;)
Moravec on jo niin vanha vitsi että älkää enää jaksako. Eihän Daaviddia ole huhuttu kerhoon kuin joka helvetin vuosi.

Hiekka käy tiimalasissa vähiin, toivottavasti ei käy taas kuten VV:n kanssa viime tammikuussa.
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Ei se hiekka mihkään lopu. Luottakaa nyt veljet sieltä on tulossa vielä pelimanni!! Huomiseen on vielä monen monta tuntia! Rauhassa. Ilmotellaan kun jotain kuuluu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös