Kerhon hyökkäys on myös aika tasapaksu.
Onhan meillä Voutilainen, mutta muita en kauhean koviksi tähdiksi sanoisi, vielä.
Setzingerin mukana meni paljon nopeutta ja maaleja. Näin ainakin uskon.
Toivottavasti Lahti pystyy vastaamaan huutoon.
HPK-TPS-pelin pohjalta hyökkäys vaikutti ihan hyvältä. Kolmonen ehkä oli hieman hukassa, mutta muuten peli kulki ihan mukavasti.
Louhi-Voutilainen-Lahti-kenttä vaikutti hyvältä. Louhi oli vähän hukassa välillä, mutta silti kentä peli kulki ihan kohtuullisesti.
Sprukts-Leino-Hassinen-kenttä oli positiivinen yllätys, varsinkin Leino.
Mulla oli Leinosta flekmaattinen kuva, mutta Leino tuntui olevan ainakin tänään kaikkea muuta. Oli puolustuksen apuna, suojasi kiekkoa, antoi pari hyvää passia ja muutenkin erottui edukseen.
Sprukts oli myös hieman paremmalla liikkeellä varustettu kuin minkälainen kuva mulla hänestä oli. Ei ehkä lähde räjähtämällä liikkelle, mutta liikkuu silti kohtuu hyvin. Pari hyvää oivallusta oli, varsinkin se maalitilanne, mutta maali jäi tulematta.
Hassinen oli edelliskauteen verrattuna paljon pirteämpi. Haki ihan hyvin maalipaikkoja ja yksi kassi tulikin.
Lappalainen-Loikas-Väisänen-kenttä oli ihan hukassa välillä.
Lappalainen ei oikeen tehnyt mitään hyvää eikä huonoa.
Loikas hävisi aika monta aloitusta. Muuten Kerho ottikin ihan mukavasti aloituksia.
Väisäsestä muistan yhden taklauksen, muuta ei jäänyt mieleen.
Sailio-Wirtanen-Laine-kenttä pelasi hyvin, varsinkin Sailio ja Wirtanen.
Sailion pari taklausta jäi mieleen. Liikkeelle lähdöt ei ollu kauheen räjähtäviä, mutta muuten liike oli ihan hyvää. Muistuttaa tosiaan Louhea. Peliaikaa.
Wirtanen pelasi mun mielestä yllättävän kypsästi. Otti ihan mukavasti aloituksia. Peliaikaa tälle herralle, niin hyvää tulee.
Laine ei oikeen jäänyt mitenkään mieleen. Seuraava Hannu Väisänen.
Näkykö Keinästä ollenkaan kentällä? En huomannu sitä seurata.
Kyllähän tuosta hyökkäyksestä jotain puuttuu, mutta mitä? Ehdotuksia?
--
Avaro
Onhan meillä Voutilainen, mutta muita en kauhean koviksi tähdiksi sanoisi, vielä.
Setzingerin mukana meni paljon nopeutta ja maaleja. Näin ainakin uskon.
Toivottavasti Lahti pystyy vastaamaan huutoon.
HPK-TPS-pelin pohjalta hyökkäys vaikutti ihan hyvältä. Kolmonen ehkä oli hieman hukassa, mutta muuten peli kulki ihan mukavasti.
Louhi-Voutilainen-Lahti-kenttä vaikutti hyvältä. Louhi oli vähän hukassa välillä, mutta silti kentä peli kulki ihan kohtuullisesti.
Sprukts-Leino-Hassinen-kenttä oli positiivinen yllätys, varsinkin Leino.
Mulla oli Leinosta flekmaattinen kuva, mutta Leino tuntui olevan ainakin tänään kaikkea muuta. Oli puolustuksen apuna, suojasi kiekkoa, antoi pari hyvää passia ja muutenkin erottui edukseen.
Sprukts oli myös hieman paremmalla liikkeellä varustettu kuin minkälainen kuva mulla hänestä oli. Ei ehkä lähde räjähtämällä liikkelle, mutta liikkuu silti kohtuu hyvin. Pari hyvää oivallusta oli, varsinkin se maalitilanne, mutta maali jäi tulematta.
Hassinen oli edelliskauteen verrattuna paljon pirteämpi. Haki ihan hyvin maalipaikkoja ja yksi kassi tulikin.
Lappalainen-Loikas-Väisänen-kenttä oli ihan hukassa välillä.
Lappalainen ei oikeen tehnyt mitään hyvää eikä huonoa.
Loikas hävisi aika monta aloitusta. Muuten Kerho ottikin ihan mukavasti aloituksia.
Väisäsestä muistan yhden taklauksen, muuta ei jäänyt mieleen.
Sailio-Wirtanen-Laine-kenttä pelasi hyvin, varsinkin Sailio ja Wirtanen.
Sailion pari taklausta jäi mieleen. Liikkeelle lähdöt ei ollu kauheen räjähtäviä, mutta muuten liike oli ihan hyvää. Muistuttaa tosiaan Louhea. Peliaikaa.
Wirtanen pelasi mun mielestä yllättävän kypsästi. Otti ihan mukavasti aloituksia. Peliaikaa tälle herralle, niin hyvää tulee.
Laine ei oikeen jäänyt mitenkään mieleen. Seuraava Hannu Väisänen.
Näkykö Keinästä ollenkaan kentällä? En huomannu sitä seurata.
Kyllähän tuosta hyökkäyksestä jotain puuttuu, mutta mitä? Ehdotuksia?
--
Avaro
Viimeksi muokattu: