Vaasasta tuli viesti, että hallin nimeksi tulee Liuksi-Areena. Valokyltti on limujen seassa matkalla.En voi käsittää kuinka hyvä pelaaja on Jesse Liuksiala. Ei muutaku 10v pahvi kouraan ja naamaa Hartwallin hall of fameen
Siis oikeesti? Vitsi mä olin jo melkee varma et se vaasalainen yritti huiputtaa mua, mut nyt se on uskottava. Sen täytyy olla läheltä seuraaVaasasta tuli viesti, että hallin nimeksi tulee Liuksi-Areena. Valokyltti on limujen seassa matkalla.
Ei. Muistan kun Liuksialaa kokeiltiin ylivoimalla. Se oli ihan hirveää. Liuksin maalit on räkäisiä. Ykkösessä saa tehdä vain hienoja maaleja.Jesse on Mestiksen maalipörssissä sijalla seitsemän. Pitäskö vaihtaa paikkoja kokoonpanossa Tuhnumatin kanssa?
Jatkoa tälle kohtaamiselle tuli juuri äsken. Päästin koirani takapihalleni tarpeillensa. Menin hakemaan sisältä jotain tosi tarpeetonta, samaan aikaan koira alkoi haukkua aidan alta jollekkin. Kävin hakemassa koiraa pois aidalta, niin tottakai aidan toisella puolella oli Liuksiala koiransa kanssa. Mukavat rupattelut heitettiin aidan yli. Kehuin mm. Liuksialan otteita tältä kaudelta ja kehuin muutenkin mahtavaa kautta. Liuksiala heitti jotenkin, että parempaa on vielä luvassa. Itseluottamus on selvästi korkealla, mikä on hieno juttu. Pieniä juttuja nämä, mutta faneille sitäkin isompia hetkiä.Näin Liuksialan sattumoisin äsken Järvenpäässä kotiseudullani koiraa ulkoiluttamassa. Pakko oli käydä toivottamassa tsempit peliin yms. kivaa rupattelua. Tämä on selkeä enne kaikkien aikojen Jokereiden kaudelle, että juuri kauden ensimmäisenä pelipäivänä törmään Liuksialaan 10 metrin päässä kodistani. Kivasti vielä huikkasi lopuksi, että nähdään hallilla.