Ei ehkä paras ketju asialleni, mutta mennään tällä. Onko joku saanut toimiston tyyppejä kiinni? Haluaisin ottaa osaa Hurrikaanisydänhaasteeseen kausikortin muodossa, mutta hommat eivät etene. Huhtikuussa yritin ostaa kausikorttia Smartumeilla, mutta toimisto ja kontti oli koronan vuoksi kiinni, eikä verkkokaupassa saatu edes seuran avustuksella korttia maksettua Smartumin avulla. Sovittiin seuran kanssa huhtikuussa, että he ovat minuun yhteydessä kunhan toimiston ovet aukenevat ja voin käydä maksamassa korttini.
Vaan eipä kukaan enää vastaa sähköposteihini. Muistutusviestejä on lähtenyt niin kesäkuun alkupuolella kuin nyt elokuussa. Täysi hiljaisuus vallitsee. Ei kai ne lomat tai lomautukset voi enää painaa päälle?
Olisi ehkä sopinut myös vitutus- tai ketutusketjuihin, mutta olen vähän huolissani siitä, että tässä taloudellisessa tilanteessa missä monet liigaseurat ovat taloudellisissa ongelmissa ja syksyn mahdollisista kauden alun viivästyksistä huolimatta toimistolta ei löydy myynti-intoa. Nyt jos koskaan pitäisi ottaa kaikki eurot talteen. Minä kovan luokan fanina jaksan pommittaa väsymättä toimistoa, mutta joku vähänkin enemmän satunnaiskatsoja tuskin jaksaa tehdä samaa perässä. Toivottavasti olen siis poikkeustapaus.