Loistavaa! Radio Cityn mantelin_perijä! Eikö tätä joku jossakin ketjussa hehkuttanut että niin on kiva kanava nyt kun rocci soi? Ihanaa!Designer kirjoitti:Siinä siis Smells Like Teen Spirit, ja esittäjänä Kiss.
Näin siis Radio957:n aamulähetyksen toimittaja.
scholl kirjoitti:Iltalehdessä tituleerataan juuri parhaillaan itävaltalaishyppääjä Schlierenzaueria ihmelapseksi, mutta kuvassa on norjalaishyppääjä.
Lakaisija kirjoitti:Lauri Tähkä ja Elonkerjuu yhtyeen levymainoksessa tyyppi laulaa "Tässä oikea käteni" ja nostaa vasenta kättään. En tiedä onko tahallinen mutta vähän ihmetytti.
Lakaisija kirjoitti:Lauri Tähkä ja Elonkerjuu yhtyeen levymainoksessa tyyppi laulaa "Tässä oikea käteni" ja nostaa vasenta kättään. En tiedä onko tahallinen mutta vähän ihmetytti.
d2uce kirjoitti:Itse olen aina tällaisen virheen huomattuani miettinyt, kuinka tyhmiä noiden virheiden tekijät ovat / kuinka tyhminä he lukijoita pitävät. Johtuvatko nuo virheet osaamattomuudesta, laiskuudesta vai mistä?
"Jahas, itävaltalainen mäkihyppääjä..Pistäs Reksa googlen kuvahakuun hakusanaks vaikka skijump ja nappaa sieltä joku hyvä kuva tähän juttuun."
Vähän ohi aiheen, mutta muistaisin jonkun kansanedustajan joku aika sitten sanoneen jotain, joka tulkittiin kansansuussa valheeksi, sitten taisi kokoontua joku suurivaliokunta ja päätös asialle oli , että edustaja ei ollut valehdellut vaan kertonut muunneltua totutta.-OO- kirjoitti:Näytä minulle ihminen joka ei koskaan tee virheitä.
Mahtoi olla näky..Tshekkipuolustaja Jiri Hunkes yritti peittää irtokiekkoa maalin edustalla, mutta Steve Guolla sai tökättyä pelivälineen Kimmo Kuhdalla, joka laukoi nopeasti ja ohitti Lawsonin.
Sportti.com kirjoitti:Rallin MM-sarja on ollut viime vuosina hienoisessa kriisissä. Kaudella 2006 MM-ralleissa kilpailivat tehdastalleina ainoastaan Peugeot ja Subaru.
Jenkkien lisäksi Väisänen kiinnitti huomiota Ruotsin superlupaukseen Nicklas Bäckströmiin.
- Hänestä tulee huippupelaaja NHL:ään. Poika pyörittää jo nyt huikeaa show'ta Ruotsin liigassa. Uskon, että hänet varataan seitsemän parhaan pelaajan joukossa.