Max Domi sai tuosta automaattisen yhden ottelun pelikiellon, kun ottelun viimeisen viiden minuutin aikana aloitti tappelun.
Coyotes' Domi suspended one game | NHL.com
Nuorempi Domi on nyt isänsä jalanjäljillä. Tie Domi keräsi uransa aikana viisi pelikieltoa, joten eihän pojalla ole enää kuin neljä vähemmän ja uraa paljon jäljellä.
Tämä on se syy, miksi Subbania ei valittu ensisijaisena Kanadan WC-joukkueeseen. Ei vaan, helvetin hyvä pelimies. Mutta eikös Doughty tehnyt kanssa tuossa pelissä jonkun tämän ketjun tasoisen virheen, josta sitten ilmeisesti Subban rokotti ? Itse nyt en jaksa etsiä sitä.Subban sählää alimpana miehenä (Most Popular | NHL.com )
Kingin suoritus tilanteessa kuuluukin sitten toiseen ketjuun.
Edit
Näköjään tuon Subban-video sharen alta löytyvä linkki vie vaihtuvaan most popular videoon. Hyvin toimii nämä uudet sivut.
Subban sählää alimpana miehenä (Most Popular | NHL.com )
Kingin suoritus tilanteessa kuuluukin sitten toiseen ketjuun.
Edit
Näköjään tuon Subban-video sharen alta löytyvä linkki vie vaihtuvaan most popular videoon. Hyvin toimii nämä uudet sivut.
Kaipa tämän Subbanin viimeöisen suorituksen voi laittaa tähän jatkoksi:
Scheifele's 2nd-period goal | NHL.com
Se, kuka päätöksen teki, tulkitsi kiekon olleen koko ajan Kuznetsovin hallinnassa. Ei Kuznetsov kiekosta mielestäni missään vaiheessa luopunut ennen kuin ylitti siniviivan, joten oikea tuomio minun mielestäni.Eikö tämä nyt ole ihan selvä paitsio vai?
Se, kuka päätöksen teki, tulkitsi kiekon olleen koko ajan Kuznetsovin hallinnassa. Ei Kuznetsov kiekosta mielestäni missään vaiheessa luopunut ennen kuin ylitti siniviivan, joten oikea tuomio minun mielestäni.
Kyllä tämä lukee ihan säännöissäkin. Saa vaikka luistella takaperin alueelle jos kiekko on hallussa eikä kukaan muu pelaaja ole paitsiossa.Siis mies saa ylittää siniviivan ennen kiekkoa jos kiekko on hallussa? Täysin uutta tietoa tämä minulle olen kyllä nähnyt lukuisia paitsiovihellyksiä joissa kiekko on ollut hallussa, mutta kun pelaaja on näin selvästi luistellut siniviivan yli ensiksi niin on paitsio vihelletty.
NHL:n sääntökirja valistakoon sinua. Rule 83 – Off-side "However, a player actually controlling the puck who shall cross the line ahead of the puck shall not be considered “off-side,” provided he had possession and control of the puck prior to his skates crossing the blue line."Siis mies saa ylittää siniviivan ennen kiekkoa jos kiekko on hallussa? Täysin uutta tietoa tämä minulle olen kyllä nähnyt lukuisia paitsiovihellyksiä joissa kiekko on ollut hallussa, mutta kun pelaaja on näin selvästi luistellut siniviivan yli ensiksi niin on paitsio vihelletty.
Kumma vihellys tosiaan, sillä aiemmin matsissa Skinnerin ylittäessä melkein samalla tavalla sinisen, dumattiin tilanteesta paitsio. Kiekko oli Skinnerillä enemmän hallussa kuin Kuznetsovilla jatkoajalla. Kuznetsov itsekkin paiskasi pettyneenä mailaansa nähtyään hidastuksen omasta viivan ylityksestä jumbotronilta, mutta hänenkin yllätyksekseen maali lopulta hyväksyttiin.Enitenhän tuossa varmaan ihmetystä ja tulkinnanvaraisuutta aiheutti se, että kiekko vaikuttaisi karkaavan hallinnasta ennen viivan ylitystä. Tulkintakysymys siis, nyt tulkittiin olleen hallinnassa koko ajan.
Kumma vihellys tosiaan, sillä aiemmin matsissa Skinnerin ylittäessä melkein samalla tavalla sinisen, dumattiin tilanteesta paitsio. Kiekko oli Skinnerillä enemmän hallussa kuin Kuznetsovilla jatkoajalla. Kuznetsov itsekkin paiskasi pettyneenä mailaansa nähtyään hidastuksen omasta viivan ylityksestä jumbotronilta, mutta hänenkin yllätyksekseen maali lopulta hyväksyttiin.
Eikös nimenomaan Toronto tarkista nuo jatkoajan ja viimeisen minuutin patsiot ja maalivahdin häirinnät automaattisesti? Eli ei tainnu tuomareilla olla sanaa tuossa päätöksessä joka mielestäni meni ihan oikein. Itse tulkitsen Kuznetsovin kiekolliseksi tuossa eli olen Toronton kanssa samaa mieltä.Ite muistan ajatelleeni tarkistuksen aikana, että ei nuo NHL-tuomaritkaan mitään täydellisiä ole, kun linjurilta pääsi tuommoinen paitsio läpi. Noh, nyt pääsee korjaamaan virheensä. Ihmetys oli suuri, kun edelleen olivat sitä mieltä ettei ollut paitsio. Tuo on sinällään jännä, että ne ovat nimenomaan linjurit jotka tekevät päätöksen paitsiotilanteista. Eli saat itse päättää, että olitko oikeassa vai et live-tilanteessa.
Eikös nimenomaan Toronto tarkista nuo jatkoajan ja viimeisen minuutin patsiot ja maalivahdin häirinnät automaattisesti? Eli ei tainnu tuomareilla olla sanaa tuossa päätöksessä joka mielestäni meni ihan oikein. Itse tulkitsen Kuznetsovin kiekolliseksi tuossa eli olen Toronton kanssa samaa mieltä.
Voihan se sitten olla että se on muuttunut tai että olen ymmärtänyt jotain väärin mikäli linjurit sitä ovat tsekkailleet. Ainakin alkukaudesta nuo tsekattiin Toronton toimesta automaattisesti, mutta nykytilannetta en voi varmasti sanoa, kun nykyään joutuu tekemään töitä eikä pysty öitä valvomaan enää :(Voi hyvin olla niin. Itse päättelin vaan siltä pohjalta kun linjurit keskenään jotain tablettia muistini mukaan tsekkailivat.
Tarkalleen ottaen tuo sääntö sanoo, että Torontosta "konsultoidaan" tuomaria joka on vastuussa tilanteesta, joten siksi siellä oli linjamies yhteydessä Torontoon tabletti kädessä. Tuomari katselee samaa kuvaa kuin Toronton porukka ja käy neuvonpitoa tilanteesta.Voihan se sitten olla että se on muuttunut tai että olen ymmärtänyt jotain väärin mikäli linjurit sitä ovat tsekkailleet. Ainakin alkukaudesta nuo tsekattiin Toronton toimesta automaattisesti, mutta nykytilannetta en voi varmasti sanoa, kun nykyään joutuu tekemään töitä eikä pysty öitä valvomaan enää :(
Pelaajahan on taklattavana "kiekollinen" vielä hetken syötön antamisen jälkeenkin. Jos paitsiota tulkittasiin samoin, tulisi vihellyksiä paljon nykyistä vähemmän. Itse olisin kyllä tulkinnut tuon paitsioksi, mutta koska tapahtui ottelussa, jolla ei ollut mitään väliä kenellekään, niin menkööt.Jos Kuznetsovia olisi tuossa taklattu, sanoisitte kaikki että mies oli kiekollinen ja tilanne ei ollut estäminen. Miettikääpä sitä.
Situation Room: CAR vs. WSH | NHL.comTarkalleen ottaen tuo sääntö sanoo, että Torontosta "konsultoidaan" tuomaria joka on vastuussa tilanteesta, joten siksi siellä oli linjamies yhteydessä Torontoon tabletti kädessä. Tuomari katselee samaa kuvaa kuin Toronton porukka ja käy neuvonpitoa tilanteesta.