Huonoin koskaan Ässäpaitaa kantanut pelaaja

• 6 748
  • 89

Kuka on kautta aikojen huonoin Ässien edustusjoukkueen pelaaja

• Äänestäjiä
    118

Tuamas

Jäsen
Eikös Danny pelannut ensimmäisen ottelunsa Raumalla? -4 taisi painaa siellä ekaan peliin.

Näi mä ainaki muistasin, taisi olla peräti kaksi maalia omiin missä sähläsi kiekon viivalla, oliko molemmat peräti ylivoimalla ja kaverit yksin läpi lyömään lötö pönttöön ko Däni oli viä kääntymäs.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näi mä ainaki muistasin, taisi olla peräti kaksi maalia omiin missä sähläsi kiekon viivalla, oliko molemmat peräti ylivoimalla ja kaverit yksin läpi lyömään lötö pönttöön ko Däni oli viä kääntymäs.
Muistan vieläkin tuon sävähdyttävän tunteen. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit, Musan Salami
Miller pelasi 5 liigamatsia, mutta Robsonin suhteen oma muisti petti. No, tehty mikä tehty.
On sattumoisin jäänyt omiin verkkokalvoihin, kun olin ostamassa kausikorttia silloiselta Mikonkadun toimistolta. Robson oli kerännyt romunsa, ja ilmeisesti poistumassa viimeistä kertaa mestoilta kun Hirsimäki tulee vielä toimistolta kahden ässälippiksen, mustan ja punaisen kanssa, ja kysyy rallienglannilla:

"BLEIK, RED OOR PLÄK?"

Eli puheet Hirsimäen nuukailusta voidaan tällä puheella unohtaa.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Mikko Palomäki, Jakub Sindel ja Anssi Tieranta tulee mieleen.

Suosikkijoukkue
Ässät
Gunnar Hughes

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jonnet ei vissiin muista enää Aki "hazardi viivalla" Heinoa. Pelasi vain vajaan kauden Ässissä mutta aiheutti lukemattoman määrän läpiajoja mokailemalla viivamiehenä tai alimpana pelaajana.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jonnet ei vissiin muista enää Aki "hazardi viivalla" Heinoa. Pelasi vain vajaan kauden Ässissä mutta aiheutti lukemattoman määrän läpiajoja mokailemalla viivamiehenä tai alimpana pelaajana.
Öljylannehan oli kulttipelaaja, samaan lokeroon tipahtaa koko Suomen Ahma-Timo.

Tuamas

Jäsen

Aki ”akiheino” Heinohan on kulttipelaaja parhaasta päästä, oli sellainen huonompi ja hasardimpi versio Olegs Sorokinsista.

Täydellisen rajaton itseluottamus yhdistettynä rajallisiin taitoihin toi paljon viihdettä katsomoihin.

Kulttisuosikki, #77 4eva.

Viimeksi muokattu:

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä ketju muistuttaa kivasti niistä ajoista, kun Poriin roudattiin niitä monien edelleen toivomia ECHL-arpoja. Esim. Adam Miller teki tulosta monessa sarjassa, mutta meillä ei sattunut natsaamaan. Oli myös vähän päässyt unohtumaan, että Toivola hommasi samalle kaudelle (muiden muassa) Groulx'n, Ribbenstrandin, Christian Söderströmin ja Colby Cohenin!

Ketjun varsinaiseen kysymykseen vaikea vastata, mutta Alex Weinrich on aika vahvoilla.

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pasi Reunanen, try outilla kylläkin. Mies suoraan 2divarista, ei ihan lunastanut. Lähdin nuorena poikana bussilla Pitsiturnaukseen ja syy oli vain ja ainoastaan Pasi Reunanen. Sanottiin, että aivan päävikainen maanviljelijä ja tehtaan takuulla kintaat putoaa, ei pudonnut. Ei myöskään osannut luistella taaksepäin ja smirklatakin vain vasemmalle.

Haima

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa, sympatiat Boston Bruinsille
Cmoon.

Liitteet

• 1742851505898.jpeg
    1742851505898.jpeg
    173,2 KB · kertaa luettu: 204

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Frida & Ebba.
Aki ”akiheino” Heinohan on kulttipelaaja parhaasta päästä, oli sellainen huonompi ja hasardimpi versio Olegs Sorokinsista.

Täydellisen rajaton itseluottamus yhdistettynä rajallisiin taitoihin toi paljon viihdettä katsomoihin.

Kulttisuosikki, #77 4eva.

Teki 1-1 tasoituksen ylivoimalla klassisessa pyhäinpäivän lauantain Ässät-HIFK matsissa 2004, joka päättyi lopulta 4-3 pilkkukisavoittoon Williamsin toimittamana. Työsulkukaudella IFK vilis kaiken maailman Ruutuja ja Zidlickyjä.

Jo tuolla teolla pitäs päästä kunniagalleriaan.

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä te nyt tähän aikaan keväästä mietitte huonointa koskaan patapaitaa kantanutta pelaajaa? Tämän ketjun vois poistaa ja täysin porilaista negatiivisuutta! Nyt eletään kevättä ja pitäisi nauttia eikä nauraa paskoille

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ehkä jopa ulkoistaisin Tillasen kaltaiset hätäavut tai jotkut pre-season -hassuttelut tyyliin Reunanen.
Jännä tapaus. Liian hyvä Mestikseen, mutta ei kuitenkaan oikein liigatasoa. Laukaus oli kovempi kuin yhdelläkään tämän hetken Ässä -pakilla, mutta eipä sillä liigassa hirveästi tuhoa onnistunut kylvämään.

Groulx ehkäpä suurin pettymys, koska oli selvästikin rapakunnossa. Kyllä mä silti enemmän tarjoaisin Tierantaa, Hårdia, Astonia ja Atte Vallia pakistoon.

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Groulx ehkäpä suurin pettymys, koska oli selvästikin rapakunnossa. Kyllä mä silti enemmän tarjoaisin Tierantaa, Hårdia, Astonia ja Atte Vallia pakistoon.
Iikka Törnvall yksi ikisuosikki. Ei mitään annettavaa lajille.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Pitää erottaa huonous ja odotuksissa epäonnistuminen. Esim Aki Heino ja Danny Groulx epäonnistuivat odotuksissa mutteivat olleet huonoja. Enkä mä yhtään junnuakaan laittaisi listalle, kun vaikka täällä on paljon sellaisia jotka eivät realisoineet potentiaaliaan niin siinä on osa viasta myös kykyjen etsinnällä, siksi Tierannat, Mieloset ja kumppanit eivät listalleni pääsisi.

Pitäydyn edellisen ketjun vastauksessani: Alex Weinrich. Eihän se osannut edes luistella.

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ehkä jopa ulkoistaisin Tillasen kaltaiset hätäavut tai jotkut pre-season -hassuttelut tyyliin Reunanen.

Jännä tapaus. Liian hyvä Mestikseen, mutta ei kuitenkaan oikein liigatasoa. Laukaus oli kovempi kuin yhdelläkään tämän hetken Ässä -pakilla, mutta eipä sillä liigassa hirveästi tuhoa onnistunut kylvämään.

Heinohan pelasi useamman ihan kelvollisen kauden Allsvenskanissa. Ehkä se oli oikea sarjataso.

Jaakkima Hoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät& Pataikonit: Cody Porter ja Tuomo Laukkanen
Juho Mielonen
Jotain näyttöjä kuitenkin: Kaksi maalia Lappeenrannassa-> Nakkikastike kiehahti yli ja ulos Jatkoajan palstalta. Tuon matsin maalit taisivat jäädä Juhon ainoiksi Ässien paidassa.

Danny G on itselleni kyllä odotuksiin nähden huonoin ja kyllähän se avausmatsi aiheutti melkomoista epäuskoa ja jätti kyllä karun muistijäljen.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Itse erottelisin yllä mainitun taso vs odotukset -jaottelun lisäksi vielä jaottelun "taso parhaimmillaan vs taso Ässissä".

Jos katsotaan vain viimeksi mainittua, Groulx oli Ässissä ihan rehellisesti huono, vaikka olikin läpi uransa ihan kelpo pelaaja muuten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy