Huonoin elokuva, jonka olet nähnyt

  • 253 019
  • 1 553

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eihän niitä tosissaan ole tehty. Ovat tarkoituksella niin paskoja, että ovat jo hyviä!

Ne on niin huonoja että ne ei ole edes hyviä. Ultimaattista paskuutta. Kolmipäiset hait ja robohait on sen sijaan hyviä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
En muista oikeaa sanaa elokuville, mutta elokuvat, jotka on tehty kassamagneettien kylkeen ovat aina paskoja. Ei sillä, että kassamagneetit olisivat hyviä.

Esim. Atlantic Rim - Pacific Rim, Independents Day - Independence Day: Resurgence, Suicide Squad - Sinister Squad.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En muista oikeaa sanaa elokuville, mutta elokuvat, jotka on tehty kassamagneettien kylkeen ovat aina paskoja. Ei sillä, että kassamagneetit olisivat hyviä.

Esim. Atlantic Rim - Pacific Rim, Independents Day - Independence Day: Resurgence, Suicide Squad - Sinister Squad.

Ei noille tietääkseni ole mitään varsinaista nimitystä. Ne ovat käytännössä rip offeja eli käyttävät vain hyväkseen nimeä ja teemoja.

Genresanasto :: elitisti.net
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viime yönä tuli istuttua sohvan kannella kirjoitushommissa ja silmäilin toisella silmällä hetkittäin Haihurrikaani 2-nimistä tekelettä. Mielestäni se lähentelee sitä maalia voimaperäisesti, mitä tässä ketjussa haetaan.

Odottelen yhä kokoillan elokuvaa Ylen TV2-kanavalla taannoin pyörineestä Soramonttuprinsessat-sarjasta...........
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eihän niitä tosissaan ole tehty. Ovat tarkoituksella niin paskoja, että ovat jo hyviä!
Pidän kyllä "hyvistä huonoista" elokuvista, mutta vielä ei ole tullut vastaan viihdyttävää elokuvaa, josta on tarkoituksella yritetty tehdä "niin huono, että se on hyvä". Väkisin tekeminen paistaa läpi.

En muista oikeaa sanaa elokuville, mutta elokuvat, jotka on tehty kassamagneettien kylkeen ovat aina paskoja. Ei sillä, että kassamagneetit olisivat hyviä.

Esim. Atlantic Rim - Pacific Rim, Independents Day - Independence Day: Resurgence, Suicide Squad - Sinister Squad.
Mockbuster ainakin on yksi termi tälle. Asylum noita ainakin harrastaa, puljun tekemä The Expendabelles oli melkoista kuraa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mitä saadaan, kun laitetaan samaan elokuvaan Aku Hirviniemi, Sami Hedberg ja Jaajo Linnonmaa? Minäpä kerron teille: aivan helvetin surkea komediaelokuva, jossa ei ole mitään muuta kuin alapäähuumoria. Ei mitään muuta.

Ronski huumori ei ole minulle ongelma, mutta Luokkakokous oli liikaa.

Surullisinta tässä on se, että Luokkakokous 2 näki päivänvalon viime vuonna. En uskalla edes ajatella, miten hirveä tekele se on, niin kovat traumat ykkösosa aiheutti.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ronski huumori ei ole minulle ongelma, mutta Luokkakokous oli liikaa.
Samat ajatukset. Pystyn ihan vaivatta esim. kuuntelemaan aamulypsyä aina silloin tällöin, mutta tämä elokuva oli vain yksinkertaisesti huono. Yksikään vitsi ei ollut omaperäinen, yhdessäkään roolihahmossa ei ollut minkäänlaisat syvyyttä ja juoni oli luonnollisesti paperinohut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toi Luokkakokous oli kyllä melkoisen surkea. Varsinkin se laulu, minkä joku niistä lauloi siellä luokkakokouksessa oli vaivaannuttavimpia kohtauksia, joita olen elokuvissa nähnyt. Voin vaan kuvitella kuinka paska se jatko-osa on, koska alkuperäisen tanskalaisenkin Luokkakokous -elokuvan jatko-osa on kamalaa kuraa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei ollut lentokoneessa mitään tekemistä loppumatkasta, joten väijyin edessä istuvan ruudulta tuoreinta Tarzan-leffaa. Se, missä on siis se ruotsalainen kukkakeppi pääosassa. Ilman ääniäkin se on varmasti yksi huonoimpia leffoja ikinä. Noudattaa siis hyvin esikuviensä perinöä.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ei ollut lentokoneessa mitään tekemistä loppumatkasta, joten väijyin edessä istuvan ruudulta tuoreinta Tarzan-leffaa. Se, missä on siis se ruotsalainen kukkakeppi pääosassa. Ilman ääniäkin se on varmasti yksi huonoimpia leffoja ikinä. Noudattaa siis hyvin esikuviensä perinöä.

Arvon Leon, laske itsesi onnekkaiden ryhmään, jos tuo uusin Tarzan (jonka olen nähnyt myös lentokoneessa..) on yksi huonoimmista leffoista jonka olet koskaan nähnyt. Siis olihan se huono, mutta vain tylsällä, mitäänsanomattomalla, tavalla huono

On olemassa huonoutta ja sitten todellista huonoutta. Minulle todelliseen huonouteen täytyy liittyä aspekti, että alunperin elokuvaa kohtaan oli edes jonkinlaisia (positiivisia) ennakko-odotuksia. Se ultimaattisen pettymyksen tunne vaan täytyy sisältyä kokonaispakettiin, ei se muuten ole kokonaisvaltainen "kokemus". Tätä taustaa vasten yksi äärettömän huono elokuva - ja samalla yksi suurimmista pettymyksistä elokuvien saralla - oli aikanaan Highlanderin jatko-osa. Lapsenomaisella innostuksella sitä tietysti mentiin katsomaan ja pettymys oli vähintäänkin yhtä kirvelevä. Toki tätä pettymystä on nykynuorison vähän vaikea käsittää, koska vaikka tuo originaali Highlander tuntui silloin aikanaan ihan kelpo leffalta, niin onhan siihenkin "ajan hammas" päässyt hiukan puraisemaan...

Oli ihan pakko googlata imbd:n huonoimman sadan elokuvan lista ja täytyy myöntää lievä pettymys, sillä en ole noista "helmistä" onnistunut yhtäkään näkemään. Epäilemättä tuolla ollaan ultimaattisen huonouden ytimessä mitä leffoihin tulee.

Olen myös samaa mieltä @Vintsukka kanssa. Huonoksi tarkoituksella tehty elokuva onnistuu vain aniharvoin olemaan hyvä.. yleensä se on tahatonta. Naked Gunin osalta en ole aivan varma tuosta thallisuudesta ja korostettakoon että pidän kyllä kovastikin leffasta sen paskuudesta huolimatta, tai juuri sen vuoksi! Ja olihan siinä kohtauksia, jotka ihan oikeasti naurattivat. Ei siis sillä tavallaan missään nimessä tämän ketjun asiaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olikohan Foxilta vai TV5.lta en nyt muista niin pari päivää sitte tuli leffa nimeltä Tuhon tornado tjsp. Siis ihan oikeesti miten tuommosta paskaa päästetään jakeluun? Siinä kumminki yritettiin ilmeisen oikeasti näytellä jne. Eli ei ollut ihan tahallaan edes överiksi vedetty niin kuin nämä haihurrikaanit sun muut. Pakkohan se oli katsoa kun oli yksinkertasesti niin typerä kässäri ja ilmeisen tosissaan tehty. Ei voi ymmärtää miten joku elokuvantekijä etes tuollaiseen paskaan lähtee sotkeutumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olikohan Foxilta vai TV5.lta en nyt muista niin pari päivää sitte tuli leffa nimeltä Tuhon tornado. Siis ihan oikeesti miten tuommosta paskaa päästetään jakeluun? Siinä kumminki yritettiin ilmeisen oikeasti näytellä jne. Eli ei ollut ihan tahallaan edes överiksi vedetty niin kuin nämä haihurrikaanit sun muut. Pakkohan se oli katsoa kun oli yksinkertasesti niin typerä kässäri ja ilmeisen tosissaan tehty. Ei voi ymmärtää miten joku elokuvantekijä etes tuollaiseen paskaan lähtee sotkeutumaan.

Foxillahan on kunnostauduttu nimenomaan näitten suoraan tv-levitykseen tehtyjen ö-luokan katastrofileffojen näyttämisessä. Tuhon tornado meni itseltä ohi, mutta epäilen, että sekin kalpenee huonoudessaan muutamalle muulle Foxilla pyörineelle leffalle. Joitakin noista tekeleistä tuli kärvisteltyä läpi ja kaikki kuuluvat tähän ketjuun kuin nenä päähän. Pakko on siis useampi leffa nimetä, koska sen verran paskoja kaikki.

Joten jos huonot elokuvat kiinnostavat, niin tässä vaihtoehtoja, joilla voi itseään kiusata. Kaikki seuraavat noita Foxilla pyörineitä hirvityksiä: Lentokone vastaan tulivuori, Haamuhai, Kolmipäinen hai ja vielä ehkä paskin filmi ikinä Jättikäärme vs hormogaattori. Viimeisen kohdalla jo nimi kertoo, että kyseinen elokuva menee kategoriaan voi hyvä luoja sentään. Mikäli siis haluaa itseään kiusata ja katsoa totaalisen surkeita elokuvia, niin ei muuta kun edellä mainitut rainat pyörimään, niin pääsee ihmettelemään toden teolla, etteikö sitä oikeasti mitään muuta tekemistä keksinyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän pelottaa tuo uusi Tuntematon Sotilas, siitä saattaa tulla tämän ketjun kamaa. Ainekset ovat olemassa. Siitä voi tulla samanmoinen kuin Rafael Wardin Tarja Halonen -muotokuvasta (OT: oliko se vittuilua Haloselle, Wardihan on kuitenkin tekijämiehiä).
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen myös samaa mieltä @Vintsukka kanssa. Huonoksi tarkoituksella tehty elokuva onnistuu vain aniharvoin olemaan hyvä.. yleensä se on tahatonta. Naked Gunin osalta en ole aivan varma tuosta thallisuudesta ja korostettakoon että pidän kyllä kovastikin leffasta sen paskuudesta huolimatta, tai juuri sen vuoksi! Ja olihan siinä kohtauksia, jotka ihan oikeasti naurattivat. Ei siis sillä tavallaan missään nimessä tämän ketjun asiaa.

Siis eiväthän Alaston Ase leffat ole mitään tahallaan paskaa-osastoa, vaan komedioita. Kaiken lisäksi varsin hyviä sellaisia. Jotkut tappajatomaatit yms. on tarkoituksellisesti paskoja, mutta Zuckerin veljesten filmit ovat vaan äärimmilleen vietyä huumoria Monty Pythonin tapaan.

Paskoja leffoja ei ole kyllä tullut viime aikoina nähtyä, joskaan ei juuri muunkaanlaisia elokuvia, joten todetaan nyt ketjun aiheeseen liittyen ne perinteiset The Room ja Plan 9 From Outer Space.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Siis eiväthän Alaston Ase leffat ole mitään tahallaan paskaa-osastoa, vaan komedioita. Kaiken lisäksi varsin hyviä sellaisia. Jotkut tappajatomaatit yms. on tarkoituksellisesti paskoja, mutta Zuckerin veljesten filmit ovat vaan äärimmilleen vietyä huumoria Monty Pythonin tapaan....

Joo eivät ole, ja itsekin niistä pidän (tai ainakin pidin, viimeisestä katsomiskerroista on vierähtänyt jokunen vuosi.. tähänkin syytä jattaa tuo "ajan hammas" varaus). On ne kuitenkin (mielestäni) sillä tavoin tarkoituksella huonosti tehtyjä, että näyttelijät vetävät tarkoituksella roolinsa överiksi, ns. ylinäyttelevät ja "piirtävät". karikatyyriä hahmoistaan, lavasteet/kohtaukset ovat varmasti tarkoituksella vedetty usein siitä mistä rima on matalin jne.. Toivottavasti tämä selvensi, mitä tarkoitin. Siitä huolimatta mielestäni onnistuneita tekeleitä tuon kaltaisen huumorin saralla.

Leslie Nielsen kuului siihen harvalukuiseen sarjaan komedia-näyttelijöitä, ettei hänen tarvinnut oikeastaan juuri mitään sanoa tai tehdä, ja mies tuntui siltikin jotenkin koomiselta verrattuna vaikkapa toiseen edesmenneeseen komedia-suuruuteen Robin Williamsiin, jonka verbaliikka oli puolestaan huikeaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Zuckereiden huumori toimi erinomaisesti kasarilla ja nimenomaan jatkumona siitä miten kehittyi jo Kentucky Fried Movie -sketseistä eteenpäin Frank Derbin - Police Squad tv-sarjaksi. Naked Gun elokuvathan ikään kuin tulivat sitten rahastamaan tästä ideasta ja osittain toimivatkin ihan ok. Zucker-Abrahams-Zucker Leffoista parhaiten iski Top Secret ja tietenkin Airplane! Eli kaksi ensimmäistä elokuvaa, sen jälkeen vitsit alkoivat hiukan toistaa itseään. Ei nämä tämän tyyliset missään nimessä huonoja leffoja ole, ennemminkin genrensä parhaimmistoa. Leslie Nielseniä saa kiittää että Alaston ase leffat pystyi ihan kaikki katsomaan hyvällä fiiliksellä läpi.

Mulle paska elokuva on ennemmin jokin uusi jenkkikomedia missä yritetään olla hauskoja, mutta todellisuudessa vitsit on vanhoja, siinä tähdet näyttää aina hyviltä ja jos vahingossakaan nauretaan itselle se tehdään alleviivatusti. Esimerkiksi paljon puhutuista Hangovereista en pidä yhtään, ensimmäisen pystyin katsomaan mutta muita en pystynyt loppuun asti katsomaan eli paskaa.
Jos vastaavanlaista sekoilua haluaa katsoa niin esim paljon nerokkaammat ja härskimmätkin tanskalaiset Klovn sarjat ja elokuvat toimii mulle.

_
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Zardoz on niin älytön elokuva etten ole varma onko se tahallaan vai vahingollisesti paska. Siis eihän siitä tajua mitään.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Zuckereiden huumori toimi erinomaisesti kasarilla ja nimenomaan jatkumona siitä miten kehittyi jo Kentucky Fried Movie -sketseistä eteenpäin Frank Derbin - Police Squad tv-sarjaksi.. Zucker-Abrahams-Zucker Leffoista parhaiten iski Top Secret ja tietenkin Airplane...

Mulle paska elokuva on ennemmin jokin uusi jenkkikomedia missä yritetään olla hauskoja, mutta todellisuudessa vitsit on vanhoja, siinä tähdet näyttää aina hyviltä ja jos vahingossakaan nauretaan itselle se tehdään alleviivatusti. Esimerkiksi paljon puhutuista Hangovereista en pidä yhtään..

Jos vastaavanlaista sekoilua haluaa katsoa niin esim paljon nerokkaammat ja härskimmätkin tanskalaiset Klovn sarjat ja elokuvat toimii mulle.
_

@Jupe jaksoi kirjoittaa minunkin fiilikset kyseisten (Naked Gun) leffojen suhteen paljon analyyttisempään muotoon. Mutta vielä kerta kiellon päälle, kyllä minä ainakin tuolloin 80-90 lukujen vaihteessa noista elokuvista pidin, oten sikäli ovat vahvasti off-topickia tässä viestiketjussa.

Huumori on vaikea laji elokuvien saralla muutenkin. Edes joka vuosi ei tehdä komedia-elokuvaa, joka oikeasti naurattaisi. Jotain kertoo sekin, että nämä vanhat klassikot pitävät vuosi vuoden jälkeen pintansa parhaimpia komedioita listatessa ja aika vähän uusia leffoja noille listoille nousee. Itse kylläkin pidin Hangoverin ykkösosasta, jatko-osista en sitten niinkään paljon. Nuo tanskalaiset Klown sarjat ja elokuvat täytyy laittaa katseluun. Top Secret täytyy myös katsoa uudelleen... edellisestä katselukerrasta onkin vierähtänyt neljännesvuosisata. Tosin mInulla on tietty joukko leffoja, jotka aikanaan tuntuivat hyviltä, mutta joita ei ole "uskaltanut" uudelleen katsoa pelossa, että se pilaisi alkuperäiset hyvät fiilikset. Yksi tällainen on Kala nimeltä Wanda, mutta tämä on jo toisen keskustelun aihetta. Aikanaan pidin sitä yhtenä parhaista komedioista.

Silloin kun huumoria altetaan tehdä "tosissaan" eli tarkoituksella, niin todennäköisyys epäonnistumiselle on huomattava!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tosin mInulla on tietty joukko leffoja, jotka aikanaan tuntuivat hyviltä, mutta joita ei ole "uskaltanut" uudelleen katsoa pelossa, että se pilaisi alkuperäiset hyvät fiilikset. Yksi tällainen on Kala nimeltä Wanda, mutta tämä on jo toisen keskustelun aihetta. Aikanaan pidin sitä yhtenä parhaista komedioista.
Paljon totuutta näissä sanoissa, itse olin leffojen suurkuluttaja junnuna kasarilla, joka päivä tuli katsottua leffoja ja pointti oli että silloin se tosiaan oli pääosin komediaa... ja tietty äksöniäkin. Sellaista popcorn-viihdettä, harva elokuva on enään yhtä hyvä kuin silloin. Yksi poikkeus on vaikkapa Blues Brothers jossa musiikki takaa edelleen leffan toimivuuden ja vaikkapa tuo Wandakin joka meni Monty Python fiilistelyissä mutta harvassa ne on.
Jottei menisi ihan off topiciksi niin otan vielä puheeksi elokuvat mitä moni pitää paskana mutta viihdytti meikäläistä niin pirusti kasarilla oli Terence Hillin ja Bud Spencerin leffat, niissä omasta mielestä näkyy selvästi se että ne tehdään kieli poskella kunnioittaen vanhoja lännen leffojen lainalaisuuksia eli baaritappeluita, miehisyyttä (autot,prätkät,naiset), kaveruutta, tyhmiä roistoja ja oli iloista musiikkiakin. Eräänlaista viihteen karnevaalia, toimi mulle.
Paskan elokuvan ydin on mun mielestä siinä että tehdään jotain vakavissaan ja sitten yleisö ei ota sitä vakavissaan eli epäonnistutaan, parhaita esimerkkejä ovat juuri uudet jenkkikomediat missä nykyään ei juuri edes näyttelijät laita itseään likoon vaan kaikki kliinistä ja stuntit tekee joku muu jne.
Samasta syystä nostan hattua vaikkapa 54v Tom Cruiselle, joka sentään näissä uusissa itse tuottamissaan toimintaleffoissa yrittää osan stunteista tehdä itse vaikka itse elokuva olisikin suurimmaksi osaksi paskaa.

_
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
.. Jottei menisi ihan off topiciksi niin otan vielä puheeksi elokuvat mitä moni pitää paskana mutta viihdytti meikäläistä niin pirusti kasarilla oli Terence Hillin ja Bud Spencerin leffat, niissä omasta mielestä näkyy selvästi se että ne tehdään kieli poskella kunnioittaen vanhoja lännen leffojen lainalaisuuksia eli baaritappeluita, miehisyyttä (autot,prätkät,naiset), kaveruutta, tyhmiä roistoja ja oli iloista musiikkiakin. Eräänlaista viihteen karnevaalia, toimi mulle..._

Hemmetti, nyt nosti @Jupe varsinaiset b-luokan viihteen merkkipaalut framelle. Siis itsekin nuo Trence Hillin ja Bud Spencerin tekeleet tuli aikanaan katsottua tarkkaan läpi ja naureskeltua makoisasti. Mutta ellei muistikuvat ole ihan väärät, niin nyt puhutaan ihan 80-luvun alkupuoliskosta? Enpä ole sen jälkeen noita edes nähnyt! En kyllä ihmettele tippaakaan, jos nykysilmin nuo olisivat sitä ihteään, mutta hyvät muistot ja fiilikset tämä nosto toi mieleen...
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Zucker-Abrahams-Zucker Leffoista parhaiten iski Top Secret ja tietenkin Airplane! Eli kaksi ensimmäistä elokuvaa, sen jälkeen vitsit alkoivat hiukan toistaa itseään. Ei nämä tämän tyyliset missään nimessä huonoja leffoja ole, ennemminkin genrensä parhaimmistoa. Leslie Nielseniä saa kiittää että Alaston ase leffat pystyi ihan kaikki katsomaan hyvällä fiiliksellä läpi.
Leffan huonoutta tulisi aina tarkastella oman genrensä kesken. Alastomat aseetkin pärjäävät ihan hyvin vertailussa muihin kreisikomedioihin. Tässä on kuitenkin ehdokas erittäin huonoksi elokuvaksi kreisikomedioiden keskuudessa; "2001 - Space travesty". Leslie Nielsenkään ei pysty pelastamaan sitä. Huumori yrittää olla kreisiä, mutta jymähtää lapselliselle pippelihuumoritasolle.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mutta ellei muistikuvat ole ihan väärät, niin nyt puhutaan ihan 80-luvun alkupuoliskosta?
70-luvulta 80-luvun puoliväliin tuo näiden kulta-aika osui ja itselleni toimi junnuna paremmin nämä kaupunkifilmit kuin länkkärit. Kylllä mä nostalgiatrippeinä välillä olen näitä aikuisenakin katsellut. Nämä jätkät oli mun supersankareita ja samoja myllytyksiä leikittiin pihalla. Terence Hill & Bud Spencer Watch out we're mad - YouTube

@Lystikäs otti oivan esimerkin esiin, juuri tätä itse ajoin takaa, rehellisesti paskoja jenkkikomedioita joita ei edes hyvä komedianäyttelijä pelasta. Ihmettelin isosti näitä Nielsenin viimeisiä rooleja ja etenkin leffoja. Täyttä paskaa, en ole edes montaa nähnyt ja nekin vain osittain koska ei pystynyt loppuun asti katsomaan.
Spanish Movie (2009) - IMDb
Stan Helsing (2009) - IMDb
Superhero Movie (2008) - IMDb

Ja tuossa vain osa, koko 2000-luku Nielsen buukattiin tälläisiin halpiskomedioihin, itse asiassa trendi alkoi viimeisen Naked Gunin jälkeen ja kun katson IMDB:n listaa niin näitä Nielsenin ysärileffoja olen nähnytkin jopa loppuun asti, Takaa haettu, Dracula. Tekijöinä vielä tekijämiehiä kuten Mel Brooks, Pat Proft jne. Sellaista semipaskaa.

_
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
The Last Heist, löytyy Netflixistä. Jumalauta mitä sylttyä...


Juuri sain tämän elokuvan päätökseen ja päätin sen innoittamana kaivaa tämän ketjun esiin. Täällähän se olikin jo mainittu. Aivan totaalisen huono elokuva.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös