Mainos

Huonoin elokuva, jonka olet nähnyt

• 260 715
  • 1 552

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Freddie Freeloader kirjoitti:
Niinpä. Itseasiassa tuon elokuvaprojektin aloitti toinen tunari nimeltä Stanley Kubrick. Spielberg viimeisteli käsikirjoituksen ja ohjasi elokuvan, koska Kubrick ehätti kuolla kesken projektin.

Juu, mutta Suurvisiireistä huolimatta jaan Makopitreen mielipiteen, kuraa se on.

susikoiraroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Aikamoisia tekeleitä olette löytäneet. Osa jopa näkemättä..ja ilmeisesti parempi niin. Itse heitän joukkoon pari varsin outoa...jopa huonoo elokuvaa, joiden katsominen tuotti tuskaa. Tekelee nimeltään Leijat Hesan yllä ja Juoksuhaudantie.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maailman tylsin elokuva on A.I.-Tekoäly.... Voi jumalauta mitä paskaa, jos ei nukahda niin takuulla ainakin laatta lentää.
Jos itse mestari, eli Stanley Kubrick olisi tuon elokuvan ehtinyt ohjata, se olisi elokuvana ollut varmasti jotakin suurenmoista sci-fin saralla, olen siitä täysin vakuuttunut. Spielbergin kaikkia kosiskeleva yltiösympaattinen ja nyyhky tyyli vesitti sinänsä mielenkiintoisen aiheen, jos nyt ei ihan täysin, niin aika pahasti. Ideassa oli pointtia, tykkäsin tuostakin hetkittäin, mutta jätti vähän sellaisen ET vol. 2 tunteen ilmaan.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Spiderman 3. Vittu mitä tuubaa, siis aivan järkyttävän surkea tekele. Ykkönen oli jo korkeintaan keskinkertainen mutta kyllä kolmonen veti sellaiset pohjat että huhhuh. Juoni oli niin surkea että välillä rupesi naurattamaan, käskirjoitus aivan helvetin onneton ja lopun LOTR tyyppinen "I forgive you" -nyyhkyhetki (pahis hävisi savuna ilmaan kun Hämis antoi anteeksi hänelle) oli puhdasta komediaa.

No empä itse valinnut tätä leffaa mutta kyllä vitutti huolella leffan loputtua. Jos nämä urpot saavat vielä nelososan raavittua kasaan niin voin luvata etten sitä mene katsomaan.

0/5 tähteä.

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
No empä itse valinnut tätä leffaa mutta kyllä vitutti huolella leffan loputtua. Jos nämä urpot saavat vielä nelososan raavittua kasaan niin voin luvata etten sitä mene katsomaan.

0/5 tähteä.

Kakkosen ilmestyessä lueskelin jostain, että tekijöillä olisi matskua vähintään 8:n leffaan.

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Hämärästä aamunkoittoon, joku osa, en muista mikä. Käsittämättömän surkea leffa, älkää koskaan katsoko, missään nimessä!

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hämärästä aamunkoittoon, joku osa, en muista mikä. Käsittämättömän surkea leffa, älkää koskaan katsoko, missään nimessä!

Jaa, siitä skeidasta on tehty jatko-osiakin? Jo ykkösosio oli niin järkyttävää katsottavaa, että oksat pois. Ei sytyttänyt sitten yhtään. Toisaalta nerokas idea vaihtaa leffan teemaa kesken kaiken, mutta toisaalta... ei se oikein toiminut. Minä nyt tosin en ole minkään vampyyri-viihteen ystävä muutenkaan.

Itse pidin Dusk till dawnin ykköspläjäyksestä. Toisaalta pidän vamppyyreistä. Tietysti siitä löytyy paljon huonoja asioita, mutta minun makuun se oli pääsääntöisesti ajatellen.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Itse pidin Dusk till dawnin ykköspläjäyksestä. Toisaalta pidän vamppyyreistä. Tietysti siitä löytyy paljon huonoja asioita, mutta minun makuun se oli pääsääntöisesti ajatellen.

Mä tykkään myös! Leffahan on "aivot narikkaan"-genren ehdoton mestariteos. Lisäksi DVD:llä ekstroina olevat biisit Tito & Tarantulan "After dark" ja ZZ Topin "She's just killing me" on ihan vitun hyviä biisejä. Sitäpaitsi Clooney on äijä potenssiin sata tässäkin pätkässä ja sillä on lähestulkoon samanlainen kuva ku mulla. Ovatkohan mahtaneet aikanaan hakea "äijälle" esikuvaa Suomen Porista... :)

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäni tämän elokuvan kohdalla kannattaisi muistaa mitä osaa on käynyt katsomassa :D

Ykkönen on klassikko, erilainen...omituinen. Perus-Tarantinoa siis. Jatko-osat taas olisi kannattanut jättää tekemättä.

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Silent Hill: Aivan käsittämättömän surkea paska raina...

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
From Dusk Till Dawnin ykkösosa oli kunnon kulttuuripläjäys, kuka voikaan unohtaa Salma Hayekin legendaarista käärmestrippausta?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
From Dusk Till Dawnin ykkösosa oli kunnon kulttuuripläjäys, kuka voikaan unohtaa Salma Hayekin legendaarista käärmestrippausta?

Puhumattakaan siitä pikku muodonmuutoksesta, jonka suuri osa juhlijoista koki. Koko leffan tunnelma muuttui kertaheitolla.

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei varmaankaan voi kukaan. Kuitenkin mielestäni olisi katsojaa voitu sen verran säästää, että se hiukan yllättävä morfoosi ei-ihan-niin-houkuttelevaksi olisi jätetty johonkin myöhempään kohtaukseen.

Viimeksi muokattu:

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Speed 2, Kurkunleikkaajien Saari, Driven, Pearl Harbor. Uusimmista mainitsisin myös Clint Eastwoodin Flags Of Our Fathersin, joka oli jälleen niin tylsää yli-sentimentaalista höttöä että oksat pois. Toki Clintti korjasi erheensä Letters From Iwo Jimassa, joka oli jo huomattavasti vangitsevampi pätkä.

Valitettavasti meidän Harjulamme tekee sen kerta toisensa jälkeen, vaikka kuinka toivoisi herralle onnistumisia.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Noh löytyyhän Rennyltäkin Cliffhanger ja Diehard 2:n jotka ovat ihan ok pätkiä. Long Kiss Goodnight oli kanssa semi-ok. Driveniä en voi dissata, Elisha Cuthbert ja Gina Gershon pelastivat tämän leffan (ok muutenhan se oli hirveetä skeidaa).

Pitää vielä uudestaan mainita täällä The Aviator. Voi jösses sentään millanen tekele, kiukulla katoin loppuun asti (50% katsojista nukahti syliin joskus 2h jälkeen) ja oli aika moinen vitututus kaikesta siitä surkeudesta. Totaalisen ylipitkä leffa surkealla kässärillä joka levisi käsiin puolessa välissä leffaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pitää vielä uudestaan mainita täällä The Aviator. Voi jösses sentään millanen tekele, kiukulla katoin loppuun asti (50% katsojista nukahti syliin joskus 2h jälkeen) ja oli aika moinen vitututus kaikesta siitä surkeudesta. Totaalisen ylipitkä leffa surkealla kässärillä joka levisi käsiin puolessa välissä leffaa.
Kissasikaan ei tykännyt?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Gina Gershon, ehdottomasti. Mutta Cuthbert ei kyseisessä elokuvassa ollut.

Siihen aikaan 19-vuotias tyttö ei tinut kovinkaan tunnettu olla.

Tarkoitit varmaan Estella Warrenia.

No viddu, meni sekaisin nämä kaksi kissanaista. Joo sitä juuri tarkoitan.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ylivoimaisesti yksi paskimmista: FeardotCom

On huono. Tosi huono. Nukahdin siinä jossain. Paska Juoni.
Paska näyttely. Kaikki. Tosi huono. Siis perkeleen huono.

Olisi myös yksi toinenkin, mutta en muista sen nimeä. Sekin on huono.
Meinaan tosi huono.

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Katselin eilen "kauhuelokuvaa" 28 päivää myöhemmin. Voi sviddu mitä paskaa!

En suosittele!

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Katselin eilen "kauhuelokuvaa" 28 päivää myöhemmin. Voi sviddu mitä paskaa!

En suosittele!

Olihan tämä elokuva mukavaa katseltavaa. Varsinkin kun lopussa suomalaiset nousee isoon rooliin :)

Tuli tässä jokin aikaa sitten katsottua laadukas elokuva nimeltä Ponterosa. Elokuva on NIIN huono, että se on jo huvittavaa seurattavaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy