Huono vitsi Huuto.net:issä?

  • 3 012
  • 16

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Elämäni toista (2) kertaa vierailin ko. sivulla, ja tämä osui silmiini. Aika älytön juttu, ja älyttömämmäksi jutun tekee varsin rapea hinta, joka nyt on vaatimattomat 568e! Siis jo(i)llain ei todella ole elämää, tai sitten ylimääräistä rahaa on todella paljon.. Tai sitten tämä on todellinen vedätys.

Ja miten "kauppa" sitten hoidetaan? Jos vaikka ostaja maksaa, mutta deitti ei saavukaan paikalle. Meneekö maksaja poliisille sanomaan, että maksoin tässä 600 euroa tosta tytöstä netissä, eikä se perkule tullutkaan paikalle?! Tai jos myyjä ei saakaan "tuotteestaan" rahaa, meneekö hän sanomaan että möin tuossa itseäni netissä, enkä saanutkaan rahoja? Ja kai netissä on muita, ihan oikeita ja parempia kontaktipalstoja kuin huuto.net..?

Kaiken kaikkiaan mielestäni hyvinkin järjetön idea, enkä kyllä haluaisi olla kumpikaan osapuoli tuossa kaupassa.. Jos/kun tämä jonkinsortin vitsi on, niin ei se kyllä järin hauska ole. Tai mikäs siinä, jos vaan tykkää.. Oikein kikkailemalla tuostahan saa myyjän kannalta hyvinkin nokkelan ja tuottoisan idea, mutta mitäs jos jokin menee vikaan?

Ps. Kyllä ainakin minua pelottaisi jos joku maksaisi seurastani 500+ euroa :hymiö:
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
huh huh.. ei voi muuta sanoa, pitäisköhän koittaa ostaisko joku mut seurakseen? Mun tuurilla se olisi varmaan DTM:n suurin nahka-homo.. no aina ei voi voittaa kai sitä voisi senkin kanssa pyörähtämässä jossain leffa-teatterissa (vai onko siellä liian pimeää?) jos mulle maksettaisiin 600 euroa.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Joo itsekin olen seurannut tämän huutokaupan kehittymistä ja tuohan on aika fiksu idea, bisnes is bisnes. Hyvin tuolla näkyy tienaavan, tosin täytyy aika toivoton äijä olla jos maksaa 568 juuroa naisseurasta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kohde suljetaan HETI kun ylläpito sen huomaa tai joku ilmoittaa siitä ylläpidolle.

ISH, Huuto.Net-veteraani.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika hyvän myynti-idean on tyttö keksinyt. Varmaan menee kaupaks ;)

Kuten ISH sanoi, on vain ajan kysymys milloin kohde lukitaan.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Kylläpäs joku on keksinyt "hauskan" vitsin. Ihmettelin lähinnä sitä, että kyseistä kohdetta ei ole vieläkään ilmeisesti lukittu. Luulisi, että ylläpito toimisi tuollaisessa tapauksessa nopeasti.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Myyjälle esitetyt kysymykset: 48 kpl, korkein tarjous 3000,05€ :D
Voiko suomalainen mies olla näin epätoivoinen?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
No korkeimman huudon tehneellä tartteekin olla kova summa rahaa...

Onkohan tässä mitään järkeä???
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tytöllä on todellakin oikeus tuohon summaan, jos ylläpito ei sulje ketjua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Fläppis
Tytöllä on todellakin oikeus tuohon summaan, jos ylläpito ei sulje ketjua.

Onko aivan varma? Meinaan, että käyhän noissa "live" huutokaupoissakin joskus niin ettei ostajalla olekaan varaa tuotteeseen, tai hän ei saa rahoitusta järjestymään, joten näissä tapauksissa huuto käsittääkseni peruuntuu. Olettaisin, että näissäkin tapauksissa huutaja joutuu kuitenkin jonkin "sakkomaksun" maksamaan mutta ei sen enempää.

Mielenkiintoinen tilanne mikäli todella olisi niin, että huutajan on pakko summa jostain repiä - tähän en kyllä jaksa uskoa. (Kenties joutuu pistämään itsensä myyntiin sinne ja toivomaan, että joku pulittaa kunnon hinnan).

Huutajahan voi aina vedota siihen, että joku on hänen "tunnuksilla" tms. (en tiedä mikä on kyseisen paikan käytäntö) suorittanut huudot.

Hmmm... mikäli tuolla keinolla rahaa irtoaa niin taidan itse kokeilla samaa. Kuka maksaa?

vlad#16.
 

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Muistan ainakin yhden ihmisen kertoneen huuto.netin foorumilla kuinka joku oli hänen tunnustaan käyttäen (muistaakseni arveli salasanan jääneen jotenkin muistiin kirjaston koneelle) tehnyt jonkun n. 3000mk:n tarjouksen johonkin tuotteeseen. No, myyjä vaati rahoja ja tapaus käsiteltiin oikeudessa, jonka päätöksellä ostaja (vaikkakin siis ilmeisesti oli jonkun muun tekemä tarjous, mutta ei voitu todistaa mitenkään) pakotettiin ostamaan tuote huutokaupassa voittaneella hinnalla.


Onhan siellä ollut sellaisiakin ilmoituksia, joissa joku myy vaikka jotain laudanpätkää, ja jos tämä kyseinen laudanpätkä on todellakin olemassa ja ilmoitus kertoo kaiken tarpeellisen, on ymmärtääkseni korkeimman tarjouksen tehneen ostettava se laudanpätkä tarjoamallaan hinnalla. Näihin ilmoituksiin ylläpito on tosin aina puuttunut sulkemalla ne, sääntöjen vastaisina (vaikkakaan en tiedä miksi laudanpätkän myyminen ei olisi sallittua).


En tosin todellakaan usko, että ketään laitettaisiin 10 miljoonaa maksamaan treffiseurasta tai laudanpätkästä, vaikka kuinka olisi laillinen huutokauppa. :D
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaaha kiinnihän se sitten meni. Täytyisi olla aikamoinen hillokuningas, että pystyisi tuollaisia summia tosissaan tarjoamaan. Mikäköhän mahtoi olla viimeinen tosissaan tehty tarjous? Joskus kun olen käyttänyt naista ulkona, niin se on lähtenyt ihan ilmaiseksi, elikkä olen maksanut ruuat, juomat, leffaliput, taksin.

Laudanpätkä kuullostaa muuten lyhyeltä pienirintaiselta naiselta. Kukkahattutätien varalle hymiö (c:
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noniin, lukkoonhan se meni. Taitaa korkeimman huudon tehnyt henkilö jäädä nuolemaan näppejään ja ilman treffiseuraa. Tosin mies voi myös onnitella itseään, ettei hetken huuman sokaisemana tuhlannut 10000002.05 euroa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Niin, eikös tuo "kohde on suljettu" -ilmoitus tule vain silloin kun joko aika loppuu TAI myyjä sulkee sen itse. Jos huutonetin ylläpito sulkee jonkun kohteen niin ilmoitus on muotoa "Huutonetin ylläpito on poistanut kohteen ja estänyt siitä käytävän huutokaupan" tjsp.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti korkki
Niin, eikös tuo "kohde on suljettu" -ilmoitus tule vain silloin kun joko aika loppuu TAI myyjä sulkee sen itse. Jos huutonetin ylläpito sulkee jonkun kohteen niin ilmoitus on muotoa "Huutonetin ylläpito on poistanut kohteen ja estänyt siitä käytävän huutokaupan" tjsp.

Olet oikeassa. En tiedä, mikä teksti tulee silloin kun yllläpito sulkee kohteen, mutta nyt siellä lukee ihan normaali teksti, kun huutoaika on mennyt umpeen.

Onhan tuolla toisella osastolla myynniissä UMTS-lupia älyttömään hintaan. Niillä saa ostajan puolesta rakentaa UMTS-verkon minne haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös