Viestin lähetti punainenpeto
Me kaikki IFK-fanithan olemme kiitollisia Pentille tämän kauden nautinnoista. Tästä johtuen minulla on ehdotus.
Lauantain pelissä TPS:ää vastaan koko halli voisi aina kiittää Penttiä seisaaltaan (standing ovations), kun vastustaja tekee maalin Samanaikaisesti yleisö voisi kunnioittaa Penttiä rytmikkäin KIITOS PENTTI, KIITOS PENTTI, KIITOS PENTTI huudoin. Kyseessä ei todellakaan ole v:lu, jonka kohteeksi Pentti on aiheetta ja omaa syyttään joutunut, vaan suuri kiitos erinomaisesti tehdystä työstä.
Kuka lähtee mukaan? Pate00?
Viestin lähetti Kempes
Olisko Usan konsulaatti Tukholmassa?
Huomenna sitten Penalle suosionosoitukset jossain välissä,
fanikatsomo toivottavasti aloittaa sopivana hetkenä.
Viestin lähetti Q
Löytyykös Suomesta Kanadan konsulaattia sitten ? Eipä taida löytyä :confused:
Viestin lähetti juhaht
Täytyy kyllä ihmetellä tuota turkulaisten Elomo-kammoa.. Teemu on ollut todella hyvä koko kauden, ja ei ole mitään syytä olettaa, etteikö Miikakin onnistuisi. Tärkeäähän on, että pelaajat pääsevät pelaamaan omassa roolissaan, tuskin kovin moni pitäisi esim. Markku Hurmetta kovana ykköskentän laiturina, mutta kolmosen duunia tekevänä hyökkääjänä erinomainen. Miikasta odotan itse hyvää kakkoskentän laituria, en muuta.
Anteeksi, että taisi mennä hieman ohi aiheesta, mutta eipä noita tapahtumia ole liikaa ollut naapurissa...
Eikös Tuomi pitänyt? Tosin tunnetuin seurauksin.Viestin lähetti juhaht
Tärkeäähän on, että pelaajat pääsevät pelaamaan omassa roolissaan, tuskin kovin moni pitäisi esim. Markku Hurmetta kovana ykköskentän laiturina, mutta kolmosen duunia tekevänä hyökkääjänä erinomainen.
Niin meni tämänkin. Itseasiassa aika paljon. :DAnteeksi, että taisi mennä hieman ohi aiheesta, mutta eipä noita tapahtumia ole liikaa ollut naapurissa...
Viestin lähetti Carlos
Voisiko joku fiksumpi valaista, mitä hittoa "Scissors" viisumia järjestelee Ruotsissa??? Täytyykö Suomeen tulevan pyytää lupa hurreilta, vai mikä tässä on ideana?
Viestin lähetti Jet Ace
Ei turkulaisilla ole Elomo-kammoa. Kyseessä molemmissa tapauksissa yksinkertaisesta asiasta: Tulos tai ulos. Menestystä vaan Miikalle, ei siinä mitään. Mutta pelaajaa, joka ei saa mitään aikaan, on turha peluuttaa organisaatiossa. Näin oli viime kaudella Teemun kanssa ja näin oli tällä kaudella Miikan kanssa.
Viestin lähetti JHag
-Miika HIFKissä keväällä -98 oli erittäin hyvä, ja kuten olen monta kertaa sanonut, taitopelaaja. Teki kypärätempun Ässiä vastaan, peluutettiin paljon myös av:ssa. Pelasi joskus samassa ketjussa Tuomaisen kanssa, keskellä Sihvonen. Veke ja Soosi väänsivät ja taistelivat ja Miika kyttäsi ribareita ja pörräsi koko ajan paikasta toiseen...Erinomainen pelimies.
Viestin lähetti JHag
-Miika HIFKissä keväällä -98 oli erittäin hyvä, ja kuten olen monta kertaa sanonut, taitopelaaja. Teki kypärätempun Ässiä vastaan, peluutettiin paljon myös av:ssa. Pelasi joskus samassa ketjussa Tuomaisen kanssa, keskellä Sihvonen. Veke ja Soosi väänsivät ja taistelivat ja Miika kyttäsi ribareita ja pörräsi koko ajan paikasta toiseen...Erinomainen pelimies.
Viestin lähetti punainenpeto
Me kaikki IFK-fanithan olemme kiitollisia Pentille tämän kauden nautinnoista. Tästä johtuen minulla on ehdotus.
Lauantain pelissä TPS:ää vastaan koko halli voisi aina kiittää Penttiä seisaaltaan (standing ovations), kun vastustaja tekee maalin Samanaikaisesti yleisö voisi kunnioittaa Penttiä rytmikkäin KIITOS PENTTI, KIITOS PENTTI, KIITOS PENTTI huudoin. Kyseessä ei todellakaan ole v:lu, jonka kohteeksi Pentti on aiheetta ja omaa syyttään joutunut, vaan suuri kiitos erinomaisesti tehdystä työstä.
Kuka lähtee mukaan?
Olen mukana kävin just hakemassa "edullisen" flibarin B2:seen, ei maksanut kuin 155,- eli sillä rahalla taputan vaikka koko matsin ajan!
sham69
Viestin lähetti Korak
Huomenna tapahtuu?? mitä, mitä??? onko jollain tietoa, mitä huomenna tapahtuu, kirjoittakaa heti:D :D