Entäs Roman Simicek, joka HPK-kausillaan pelasi yli 1p/peli- tahtia?
Viestin lähetti Wesku
Naaman hieroja-kisaan vastatakseni sen on pakko olla Lähteenmäen Allu, jolla ns."sumeni" Jokeripelissä lopullisesti. Lopetti kaiketi lahjakkaan Lampisen(etunimi hukassa) liigauran ja näkkärinsyönnin vähäksi aikaa.
Viestin lähetti sham69
Lampinen 4-ketjun peluri joka ei juurikaan peliaikaa saanut. Ko. pelissä jokerivalmennusjohto lähetti Lampisen torppaamaan Saarisen Simon invalidipolvea. Kolmannen yrityksen jälkeen Allu ja HIFK:n johto hikeentyi ja Allu päätti hoidella tuon terroristin.
Viestin lähetti Jysky
Tuomainen palaa. Näin on närhen munat.:D
Viestin lähetti BigReds#22
"Ja onko nämä pohjois-amerikkalaiset nyt täysin unohdettu?
Kahden piti olla kalkki-viivoilla ja yhden hyväksynyt jo tarjouksen?
- Niinpä, paljonko farssi nimeltään Matikainen tulee IFK:lle maksamaan?Viestin lähetti mixu
Ifk:n kotisivujen mukaan Fööni ja Mälkiä ovat katsastamassa pelaajia jossain päin eurooppaa eli rapakon takaiset voi sitten unohtaa.Podokin on edelleen Hifkin mies eli ei oo saatu kaveria kaupatuksi.Kohta miehiä alkaa oleen 50 ringissä ja palkkamenot liigan suurimmat.
Viestin lähetti cobol
Vähän voisit tarkistella noita tietojasi.
1. Lampinen ei ollut 4. ketjun peluri ilman peliaikaa, vaan ihan junnu, joka oli vasta nousemassa liigajoukkueeseen;
2. Ko. tai missään muussakaan pelissä valmennusjohto ei TAATUSTI lähettäisi junnua torppaamaan Saarisen invapolvea.
3. IFK:n johto ei hikeentynyt junnun kolmannesta yrityksestä Saarisen telomiseksi.
Miten muuten onnistuit saamaan kirjoituksen kasaan - lyhythän se oli, mutta pelkkiä virheitä täynnä -;)
Viestin lähetti sham69
Täällä on väitetty että Allu pilasi Lampisen uran, kuinka herra sitten pystyi pelaamaan usean kauden Vantaalla divariseurassa.
Olin itse katsomassa ton pelin ja näin noi Lampisen kolme torppausyritystä Simon invalidipolveen. Ko. pelissä Lampinen kävi kentällä ainoastaan ne kolme kertaa kun yritti torpata Simon polvea. Missäs itse olit ko. pelin aikoihin?