Viestin lähetti Apassi
Tuli vaan eilistä räpellystä katsellessa mieleen uusi sketsi, jonka Nelosen Pulkkinen voisi esittää.
Vaihtaisi Pentti Matikaisen sen ohjelmapäällikön (vai mikä se kaveri nyt onkaan) tilalle. Sketsi alkaisi, kun Matikainen vastaisi puhelimeen Ei! EI! eijeijeijei EI ei pelaa meillä EI. Ei ole ennenkään pelannu. Ei semmosta kukaan kato. EI HEI!
Sitten tulisi Ville Peltonen sisään kourassaan sopimuspaperit ja Matikainen ottaisi sen avosylin vastaan. Ville kertoisi, että tässä olisi se 3+1 vuoden sopimus, jota oli ajatellut. Pena kattelisi sitä vähän aikaa heittäs sen pöydälle ja rupeisi kertomaan seinästä olevasta fläppitaulusta, että tässä on 1. ketju. Siellä on Cipruss, Kortelainen, Kuhta. Näetsä siellä jossain tilaa? Ei ole tilaa! Paletti on tämmönen. Sun pitää työstää tätä sopimusta vielä. Tunnetta pitää saada lisää. Se tästä puuttuu. Ota tosta 500 000 markkaa pois, niin eiköhän 2. ketjusta löydy tilaa. Nähdään viikon päästä uudelleen.
Ville lähtis pettyneenä pois. Matikainen syöksyisi puhelimeen. EI ei. Ei me semmosta EI eijeijeiejeijei. HEI!!!
Aika huono, mutta tulipahan vaan mieleen, mutta se on oikeestikin aika huono sketsi.
-Sehän on hyvä sketsi ja niin oli tuokin versio:D
Tässä toinen: Pentti menee psykiatrille ja alkaa puhua ongelmistaan: "Kun ei oikein mikään onnistu"
Vastapäiselle tuolille ilmestyy Hjallis: "Älä nyt rupee Pena kuule häsläämään tässä vaiheessa ollenkaan. Mä oon Virmasen kanssa kasannut mestarijoukkueen ja sä vaan sössit siellä kaikkien Cipruksien ja Kuhtien kanssa, kuule sun pitäis saada ryhtiä tohon sun hommaan.." Pena: "Siis ryhtiä...?". Hjallis: "kato nimenomaan ryhtiä, nyt mä näkisin Pena että sä alat olla asian ytimessä, kuule ota tosta kännykkä ja ala näpelöimään huippujätkien numeroita.."
Pena: "mikäs tää on.." Hjallis: "Se on kuule tämmönen moderni väline kun kännykkä millä kaikki nykyään kommunikoi, sä vaan häsläät sillä sun faxilla eihän kukaan enää nykyään käytä faxeja.."
Pena: "ja tälläkö mun joukkue muka parantuis..." Hjallis: "nimenomaan tällä, ala vaan opetteleen kännykän käyttöä ja soittele vaikka forsbergille aikas kuluks.." Pena: "Kuka se on.."
Hjallis: "älä nyt häslää ollenkaan, ota selvää, onksulla muuten lainata seitsemääkymppiä..?" Pena: "no ei oo.." Hjallis: "Paha, paha mun pitäis ostaa Leenalle joku kiva pehmeä joululahja kun se sai Summasen Ramilta jo kovan paketin..no muista se kännykkä äläkä häslää yhtään. Se on menoks sano Annie Lennox"
Pena jää katselemaan kännykkää ja psykiatri: "Jos me tehtäis niin, että laitat sen kännykän nyt taskuun ja jatketaan seuraavalla kerralla tästä"