Ajattelin avata uuden ketjun, tämän viestin innoittamana:
Olen nähnyt huoltajien työtä varsin läheltä ja olen @OneDollar in kanssa täysin eri mieltä. Kuvitelma mukavasta hengailusta kiekkotähtien kanssa on aika kaukana totuudesta. Palveluammatti pienellä palkalla, ilman työaikoja kuvaa ehkä paremmin huoltajan tehtävää.
Hukkasin pointtisi. Huoltajiahan kiitellään lähinnä säälistä ja sympatiaa hakiessa. "Mehupullot" täytetään ja varusteet korjataan ja laitetaan kuntoon. Huoltajia on saatavilla jonossa asti, moni ruohonjuuritason ukkeli haluaisi pyöriä tähtien kanssa joka päivä. Joka joukkueessa on aina maailman parhaat huoltajat, eli juomapullot on täytetty aivan täydellisesti ja luistimet teroitettu tosi hienosti puhumattakaan hikipukujen huippuhyvästä pesusta. HuoltajaKakelle on myös tosi helppo jutella... Maailman helpoin ammatti.
Olen nähnyt huoltajien työtä varsin läheltä ja olen @OneDollar in kanssa täysin eri mieltä. Kuvitelma mukavasta hengailusta kiekkotähtien kanssa on aika kaukana totuudesta. Palveluammatti pienellä palkalla, ilman työaikoja kuvaa ehkä paremmin huoltajan tehtävää.