Huml, Sicak ja Duba ulos

• 26 974
  • 86

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vähän arveluttaa, jos noi lähtee. Duban poistuminen nyt on ihan sama, kun sinne jää kuitenkin ihan Ok kakkosvahti (mitä Duba ei ollut..). Mutta jos Sicak ja Huml lähtee, se ei enää ole ihan sama asia. Varsinkaan Huml. Hänen otteensä on olleet tosi hyviä tällä kaudella. 21 ottelussa 9+9=18 tehot.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Reilu kuukausi sitten:
marty33 kirjoitti:
sisäpiiristä tieto, Tepsin tsekit saivat lähtöpassit tänään, Huml suunnistaa Moraan ja Duba lähtee tietenkin kun Jamppa palasi. Sicakin uudesta seurasta ei ole vielä tietoa.
Makko kehiin ja pari kanukkia ( sentteri ja pakki )

Ehkä pystytään parempaan.
Sicakin lähtöä ja pakin tuloa vaille osunut ennustus. Ja onhan tässä vielä aikaa, rahaa ainakin pitäisi olla Humlin myynnin myötä :)

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
kone82 kirjoitti:
Reilu kuukausi sitten:
Sicakin lähtöä ja pakin tuloa vaille osunut ennustus.

Kyllä tuosta minun laskuopin mukaan puuttuu vielä myöskin se sentteri, ellei sitten Pirjetästä ole tullut sisäpiiristä jo varmistusta.

Tiedä sitten mistä Sicakia parempi pakki tähän hätään keksitään, mutta jos Pirjetä tulee niin uskon mihin tahansa mitä Sutela tekee...

Ohmi kirjoitti:
Kyllä tuosta minun laskuopin mukaan puuttuu vielä myöskin se sentteri, ellei sitten Pirjetästä ole tullut sisäpiiristä jo varmistusta.

Tiedä sitten mistä Sicakia parempi pakki tähän hätään keksitään, mutta jos Pirjetä tulee niin uskon mihin tahansa mitä Sutela tekee...

Minun mielestäni Layne Ulmer täyttää sentterin mitat.

snumi

Jäsen
ennustamisen sietämätön keveys

kone82 kirjoitti:
Reilu kuukausi sitten: Tsekit saivat lähtöpassit tänään

Tuosta aiheesta avattiin ketjua 4.10. eli 6 viikkoa sitten. Tsekit eivät olleet saaneet lähtöpasseja silloin. Viesti oli vähintäänkin surkea. Kaikkien tiedossa oli, että Duba oli vain tuuraaja kun odotettiin Hurmetta. Huml pysyi joukkueessa vielä 6 viikkoa. Sicak ainakin toistaiseksi edelleen.

Jos kirjoitetaan, että joku "sai lähtöpassit" (imperfekti, mennyt aikamuoto), tarkoittaa se sitä, että tämä on JO lähtenyt, eikä enää pelaa.

Jos 6 viikkoa myöhemmin todetaan, että yksi tsekki on oikeasti lähtenyt ja toinen ei (Duba ei ollut ennustus vaan yleisesti tiedossa), niin ei voi kuin ihmetellä että joku väittää asian olleen kohdallaan.

Oikeammansuuntainen "sisäpiirin uutinen" olisi ollut, että Tepsi yrittää ulkoistaa tsekit, jos joku suostuu maksamaan näiden palkat... jutteli kirjuri hevosmiehelle...

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
snumi kirjoitti:
Oikeammansuuntainen "sisäpiirin uutinen" olisi ollut
Pidä tuosta kiinni. Oikeasti aniharvaa normaalilla itsetunnolla varustettua nimimerkin takana näpyttelijää kiinnostaa, että menikö jostain huhusta kohdilleen 100%, 75% vai muistiko huhun kirjoittaja asettaa termin "lähtöpassit" sellaiseen muotoon, ettei pilkunraiskaajille jäisi mahdollisuutta toteuttaa itseään. En tiedä, mihin vittuun sinä pyrit mm. edellisellä viestillä, mutta tämän töllön takaa se ei ainakaan helpota kenenkään touhuja TPS-palstalla. Nostat vaan todennäköisesti jonkun jotain jostain sieltä täältä silloin tällöin TPS-asioita kuulevien rimaa vihjata kuulemaansa meidän muiden iloksi.

Sen verran sorrun kommentoimaan itse "asiaa", että "sai lähtöpassit" voi hyvin tarkoittaa, että pelaajalle on sanottu taikasanat "sinut laitetaan myyntiin, ei millään pahalla". Todennäköisesti Huml on tiennyt olleensa kaupan koko ajan ja myös hänen kommenttinsa tukevat tätä. Sicak on oma lukunsa. Jos hänelle maksetaan nyt sen verran, mitä HPK-kunnossa olevalle Sicakille voisin arvailla maksettavan, niin näillä esityksillä lihoiksi vaan. Ikävä kyllä Sicakin esitykset odotuksiin verrattuna ovat olleet niin paskat, että markkina-arvo lienee aika pohjalla.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
AnaMasa kirjoitti:
Sen verran sorrun kommentoimaan itse "asiaa", että "sai lähtöpassit" voi hyvin tarkoittaa, että pelaajalle on sanottu taikasanat "sinut laitetaan myyntiin, ei millään pahalla". Todennäköisesti Huml on tiennyt olleensa kaupan koko ajan ja myös hänen kommenttinsa tukevat tätä.

Tämä on se versio asiasta, joka minullekin kuiskittiin kuuloelimiin jo syys-lokakuussa. Silloin sanottiin myös, että korvaajaa/korvaajia ei tule. Toivottavasti kuitenkin tulee, tänään viimeksi huhuissa mm. 1-2 kanukkia, jotka tuttuja joko McDonelille tai Ulmerille jo entuudestaan.

snumi

Jäsen
jaahas

Jos näin on että "pelaaja yritetään myydä" on sama asia kuin "pelaaja sai lähtöpassit" niin siinähän menee sanakirja uusiksi.

Jos minulle duunissa joku sanoisi "sait nyt lähtöpassit" niin ymmärtäisin sen niin että "ei tartte enää tulla". Tai toisinpäin: jos antaisin lähtöpassit, niin se tarkoittaa, että palveluksia ei enää kaivata.

Asiaan on eri näkökulmia ja jokainen muokkaa niitä sitten oman näkemyksensä tukemiseksi.

Ehkä "sai tänään lähtöpassit" tarkoitti että "siirtolistalle laitettu"?

Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
snumi kirjoitti:
Jos minulle duunissa joku sanoisi "sait nyt lähtöpassit" niin ymmärtäisin sen niin että "ei tartte enää tulla".
Jos olisit avainhenkilö työpaikallasi (HUML), tekisit loistavaa tulosta päivästä toiseen (HUML), sinulla ei olisi sukset ristissä pomosi kanssa (HUML), sinulla olisi määräaikainen työsopimus (HUML) ja työnantajasi ilmoittaisi, että "olemme tyytyväisiä sinuun, mutta sinut on laitettava taloudellisten syiden takia myyntiin". Jos joku keskustelusta tietoinen kertoo eteenpäin, että "snumi sai lähtöpassit", niin menikö väärin? Ei mennyt, hyvä.

snumi

Jäsen
no hmm hmm

Oikeampi uutinen tietty olisi ollut että "Huml laitettiin myyntiin".

Sinänsä surkea ratkaisu, mutta jotenkuten ymmärrettävä.

"Lähtöpassi" toisaalta tarkoittaa suunnilleen "hit the road".

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
AnaMasa kirjoitti:
sinulla ei olisi sukset ristissä pomosi kanssa (HUML)
Tällaista käsitystä en ole itse saanut. Oliko tämä arvaus vai jonkin sortin tieto?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy