Humalan voimakkuus peliä seuratessa

  • 1 090
  • 19

Lint

Jäsen
Nyt kun kisat on ovella, ajattelin pistää pienen kyselyn pystyyn.
Elikä kun Leijonat kirmaavat kaukalossa, kuinka kovassa humalassa seuraatte pelejä omassa kisastudiossanne?
Tietenkin promillet riippuu vähän siitä missä seuraa pelejä, mutta kyllä olen ehdottomasti sitä mieltä että selvänä pelistä saa eniten irti. Varsinkin jos on panokset pelissä kovat, seuraan Suomen pelit
aina veden/limun voimalla. Pelin jälkeen voi sitten ottaa senkin edestä, suruun tai iloon. ;) Eri asia on nämä alkusarjan pelit, joissa oikeaan tunnelmaan pääseminen saattaa vaatia sen sixpäkin tai kax...
 

Virumaa

Jäsen
Yleensä seuraan pelejä selvänä, varsinkin suomen pelit.
Mutta jos kaljaa otan niin yli 6 pulloa ei parane ottaa, kun on niin heikko viinapää, että sen jälkeen voi kiinnostus peliin vähentyä puolella. Kisojen aika on hyvä syy olla ilman alkoholia, olympialaisetkin pärjäsin ilman tipan tippaa.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
WOOOOO WAPPU TULEE

Kyllä selvänä siitä pelistä, lätkästä, saa kaiken irti, mutta nyt, varsinkin tiistaina, kun kisastudion osanottajien lukumäärä on paikasta riippuen 10-100, siitä fiiliksestä ja koko hommasta (pelistäkin!) saa eniten irti, kulkaas, humalassa! :D
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
selvinpäin!!!

Ei tule meinaan olemaan senkään vertaa rahaa, jotta vois kiskasta parit töräykset peliä seuratessa! Eka palkka pamahtaa vasta 17. päivä.... täytyy kattella sitten futiksen kisoissa:rolleyes:
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: WOOOOO WAPPU TULEE

Viestin lähetti Pebe
Kyllä selvänä siitä pelistä, lätkästä, saa kaiken irti, mutta nyt, varsinkin tiistaina, kun kisastudion osanottajien lukumäärä on paikasta riippuen 10-100, siitä fiiliksestä ja koko hommasta (pelistäkin!) saa eniten irti, kulkaas, humalassa! :D

Näin on marjat! Mitä tukevampi humala, sitä parempi tunnelma.. ja seuraavan päivän lehdestä voi tarkistaa tuloksen ;)

Eli reiluissa rommileissa ollaan ainakin avaus-ja vappuaaton pelissä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Jepu jep

Kun tämä julli seuraa lätkämatsia,niin muutama kalja siinä menee.Pysyn kyllä ottelun aikana kohtuudessa.Muistuupa mieleeni tästä kysymyksestä MM-finaali,jossa voitimme kultaa.Oltiin kaverin luona katsomassa kyseistä matsia.Huvittavaksi asian tekee se,että en uskaltanut katsoa sitä peliä kun vasta lopussa.Vetäsin sen matsin aikana pullon Seagramia(aahh,mitä herkkuva)Istuin melkein siinä telkkarissa kiinni ja aina kun svedut hyökkäsivät,niin vetäsin TUKEVAN huikan tuota jaloa juomaa.Pelin loputtua minäkin olin jo valmiiksi juhlakunnossa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan umpijurrissa aina... Niita peleja ehtii sitten tarvittaessa tutkailla nauhalta. Kunnon tunnelman takaa kisastudio ja paljon viinaa.
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Niinn.. sitä on humalaakin niin monenlaista. Jotkuthan saavat aivan uudenlaisia kicksejä matsista pienen pöhnän avulla, mutta itselläni tämä on kovin huonoksi todettu. Siitä reissusta ei jää mitään muuta kuin hieman tyhjä kolo rahapussissa. Matsista ei jää muistiin mitään ja kiekonkin näkee vasta kun se lipuu sieltä maalista pois. Hmm.
Että pitänee nyt katsella. Ilmiselvää taitaa olla, ettei tuolla Göteborgissa tule jokaista peliä katsottua aivan selvin päin, mutta.. Kun kerran tässä lajissa näin onneton olen, niin kai se on oltava sitten ihan selvällä päällä.. ei sillä tietysti etteikö niin jääkiekosta pystyisi nauttia.:p
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selvinpäin meinaan katsella Leijonien peliä, mutta jos on yhtä unettava peli kuin tämänehtoinen Tsekki-Sveitsi, niin saattaapi olla, että pari kaljaa siinä menee ikäänkuin ohimennen saunan jälkeen.

Tämä siis Ukraina-pelistä. Panokset kovenee tietysti kisojen myötä, ihan kuin Uhkailija-Pentillä Mankelissa viime keväänä, joten silloin ei parane ottaa edes niitä saunakaljoja.
 

Laudo

Jäsen
Itse tein (muistaakseni -96) kaverini kanssa sopimuksen Suomi-Ranska pelistä. Aina kun suomi tekee maalin, välittömästi iso lonkero huiviin. Mentiin baariin ja Suomi takoi jossain erässä about viis häkkiä.....Muistaakseni maaleja tuli n. kymmenkunta. Nykyään ei enää pysty edes lonkeroa juomaan :(
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime kisoissa meni viihteelle sen verran että kaksi ekaa peliä meni kokonaan ohi vaikka telkku huusi täysillä viereisessä huoneessa. Ei sekään hyvä asia ole. Tiistaina saattaa käydä samalla tavalla, tosin onneksi peli on "jo" klo 17.00.

Finaalikin on kerrankin järkevästi lauantaina ja klo 20.00 alkaen. Olisikin kiva tietää, kuinka moni todella aikoo katsoa selvin päin pelin JOS Suomi on mukana, ja minkälaiset juhlat tulisikaan... Toivottavasti ei tule sanktioita jos äitienpäivänä ei pääse sängystä ylös...
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Useat seikat vaikuttaa...
1. Mieliala
2. Taloudellinen tilanne
3. Minkälaista seuraa mukana
4. Juoman/juomien laatu ja hinta/laatu-suhde.
5. Päivä(kin) vaikuttaa
elikkä humala on semmonen kohtalainen... ny ei kyllä tuu kotikatsomossani tuu olemaan kivaa ku joutuu olosuhteiden pakosta asumaan isovanhempien luona ainaki toistasex ja sillee...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Jepu jep

Viestin lähetti reds1897
Kun tämä julli seuraa lätkämatsia,niin muutama kalja siinä menee.Pysyn kyllä ottelun aikana kohtuudessa.Muistuupa mieleeni tästä kysymyksestä MM-finaali,jossa voitimme kultaa.Oltiin kaverin luona katsomassa kyseistä matsia.Huvittavaksi asian tekee se,että en uskaltanut katsoa sitä peliä kun vasta lopussa.Vetäsin sen matsin aikana pullon Seagramia(aahh,mitä herkkuva)Istuin melkein siinä telkkarissa kiinni ja aina kun svedut hyökkäsivät,niin vetäsin TUKEVAN huikan tuota jaloa juomaa.Pelin loputtua minäkin olin jo valmiiksi juhlakunnossa.

>>> PULLON SEAGRAMIA? Minkäskokoisesta flindasta tässä oli kysimys? Jos se oli litran pullo, niin on sinulla kyllä kova viinansietokyky! Mahtoi siitä tulla melkoinen dagen efter? Se on tietysti makuasia, mutta minun mielestäni viski jo haiseekin päänsäryltä... ja kuitenkin sitä tulee aina välillä napattua. Meikäläisen suosikki on Glennfiddich...
Ai niin, itse asiaan. Ottelut seuraan selvin päin, olen sen verran masokisti. Pelin jälkeen on sitten syytä ottaa vähän neuvoa-antavaa, oli sitten syytä tai ei. Ja syytähän on aina...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Ukraina-matsi kun on vähän merkityksetön matsi niin sitä voi pienessä nousussa vahdatakin, mutta muut lienee ihan nollan promillen kohdalla, jotta pelistäkin ymmärtäisi hieman.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti teemu73
Toivottavasti ei tule sanktioita jos äitienpäivänä ei pääse sängystä ylös...

Mä luulen ettei mua edes löydy mistään sängystä vielä tuolloin, jos Suomi on pelannut voittokkaan finaalimatsin la-ehtoona..
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Mulla on ainakin aina 0 promillea kun jääkiekkoa seuraan. Aivan sama onko jäähallissa vai katseleeko tv:stä. Parhaan nautinnon peleistä saa selvänä....
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä yleensä seuraan pelejä ihan selvinpäin, koska ottelun seuraaminen ei kovin hyvin onnistu kännipäissä. Joskus olen juonut ottelun aikana 1-2 huurteista, mutta en sen enempää...

Voittoisan ottelun jälkeen on sitten ihan toinen juttu... =)
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyä sitä tulee pitäydyttyä 2 oluessa/ peli. Sama se onko kotona vai hallilla.
Pelin seuraaminene on aivan erilaista kun näkee, kuulee ja tajuaa kaiken.

Ja tilanteesta riippuen voi pelin jälkeen mennä 2-4 olutta ja jokunen ginnytonicci.

No ens viikolla tulee kokeiltua Göötteporissa miten 0.6L tuopit solahtaa alas pelien jälkeen, nam.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Todennäköisesti

Jos nyt muita kuin Suomen pelejä ei lasketa niin Ukrainaa vastaan voisi sen packin juoda, loput pelit mennee varmaankin aika lähellä nollaa promillea. En yleensä pidä jääkiekon katsomista humalassa kovin hyvänä vaihtoehtona, ei siitä saa irti paljoakaan siinä olotilassa. Paikan päälläkään en ole kiekkoa koskaan seurannut pöhnässä. Lievässä krapulassa kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös