rosba70150
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Ehkä joku jopa liigatason kiekkoilija olisi voinutkin tulla. Aikoinaan C-junnuissa karsittiin 1. ja 2. joukkueeseen ja nipamontussa jännitti isoissa valoissa ihan saakelisti. Luulin että pelit meni ihan vituiksi varsinkin kun yhden hyökkäyksen päätteeksi pamautin täyttä vauhtia vastustajan maalitolppaan ja hyvä ettei taju lähtenyt. Olin vielä tuohon aikaan n. 20cm lyhyempi mitä nykyään ja melkoinen heittopussi, mutta omasin kovan pään ja puskin täysillä joka tilanteeseen. Ns. "try-outtien" jälkeen päättelin, että pelasin niin päin helvettiä, että se kakkosjoukkue olisi kutsunut ja lopetin sitten samana kesänä.
Täysi-ikäistyttyäni törmäsin kuppilassa erääseen valmentajaani ja hän sitten kyseli, että miksi lopetin kun olisit päässyt ykköseen. Oli kiva tietää siinä kolmelta aamuyöstä. Liekö puhunut paskaa, vai mistäkö tuota tietää. Nappasin siinä kuitenkin parin vuoden sisään noista peleistä 20cm lisää pituutta, joten ehkä sitä olisikin pärjännyt. Eipä meidän ikäluokasta kovin montaa kovaa pelimiestä tainnut muutenkaan tulla. Vähän harmittanut jälkeenpäin, mutta yli olen päässyt.
Täysi-ikäistyttyäni törmäsin kuppilassa erääseen valmentajaani ja hän sitten kyseli, että miksi lopetin kun olisit päässyt ykköseen. Oli kiva tietää siinä kolmelta aamuyöstä. Liekö puhunut paskaa, vai mistäkö tuota tietää. Nappasin siinä kuitenkin parin vuoden sisään noista peleistä 20cm lisää pituutta, joten ehkä sitä olisikin pärjännyt. Eipä meidän ikäluokasta kovin montaa kovaa pelimiestä tainnut muutenkaan tulla. Vähän harmittanut jälkeenpäin, mutta yli olen päässyt.