Viestin lähetti Muksu
En edusta omien piirieni mielipidettä, enkä edustaisi vaikka sellainen yhteinen mielipide edes olisi. Toisaalta olet varmaankin oikeassa siinä, että emme samoissa piireissä liiku, koska ihmisten arvioiminen ja sitten tuomitseminen hatarin ja sellaisinakin toisarvoisin perustein ja säälivä hymistely siltä pohjalta eivät oikein ole minun makuuni. Itseasiassa kertoisin varmaan, että itse hymistelen säälivästi lähinnä itseään parempina pitäville, epäluuloisille ja tietämättömille hölmöille, jotka esimerkiksi uskovat osaavansa valita säälittävät vaikkapa meikin määrän mukaan, mutta sekin ironia varmasti menisi samaan hukkaan kuin volvotkin näyttävät uponneen, joten antaa olla.
Minä olen kuitenkin onnellinen, että ymmärrän ainakin yrittää nähdä ulkonäön taakse, olipa se sitten miten tyrmäävä paranneltu versio hyvänsä. Tavallisten taapertajien, saati sitten kaltaisteni rumien ihmisten ((c) LLL) kohdallahan sisäinen kauneus onkin helppoa huomata ja arvostaa.
Kyllä ottaa toisilla kevät koville, huh huh! Kaikkea hyvää vaan Sinulle minunkin puolestani ja kiitos ystävällisistä sanoistasi.