Huijaustako...?

• 2 815
  • 34

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Muksu

En edusta omien piirieni mielipidettä, enkä edustaisi vaikka sellainen yhteinen mielipide edes olisi. Toisaalta olet varmaankin oikeassa siinä, että emme samoissa piireissä liiku, koska ihmisten arvioiminen ja sitten tuomitseminen hatarin ja sellaisinakin toisarvoisin perustein ja säälivä hymistely siltä pohjalta eivät oikein ole minun makuuni. Itseasiassa kertoisin varmaan, että itse hymistelen säälivästi lähinnä itseään parempina pitäville, epäluuloisille ja tietämättömille hölmöille, jotka esimerkiksi uskovat osaavansa valita säälittävät vaikkapa meikin määrän mukaan, mutta sekin ironia varmasti menisi samaan hukkaan kuin volvotkin näyttävät uponneen, joten antaa olla.

Minä olen kuitenkin onnellinen, että ymmärrän ainakin yrittää nähdä ulkonäön taakse, olipa se sitten miten tyrmäävä paranneltu versio hyvänsä. Tavallisten taapertajien, saati sitten kaltaisteni rumien ihmisten ((c) LLL) kohdallahan sisäinen kauneus onkin helppoa huomata ja arvostaa.

Kyllä ottaa toisilla kevät koville, huh huh! Kaikkea hyvää vaan Sinulle minunkin puolestani ja kiitos ystävällisistä sanoistasi.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Harvinaisen rumaa tekstiä kauniilta mieheltä kun väittää Volvonkin uponneen!

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naisnäkökulmasta silikoneilla varustetut naiset ovat ainakin mun kaveripiirissä aika hmm... No, niitä nyt vaan pidetään jotenkin outoina tai säälittävinä. Mun kavereissa on niin c-kuppeja kuin a-kuppejakin, ja jokaisella heistä on jonkinlainen ongelma niiden rintojen kanssa. C-kuppisten kanssa ei voi juosta kun taas a- on vaan pieni ja se voi vaikuttaa itsetuntoon. Isorintaset sanovat yleensäkin, että ei se kovin kivaa ole kun jätkät puhuu niille rinnoille!

Mä olen kaupassa kokeillut semmosia geeliliivejä, mutta en ostais semmosia, ne nimittäin painaa kauheesti! Ja kaikenlisäks oon laiska pesemään liivejä käsin, joten senkin puolesta ne ois ongelma. Push-upitkin on jotenkin hirmu hankalia, joten mä tyydyn semmosiin tavan kaarituellisiin.

Meikkaaminen on joillekin naisille itsetunnonkohotusta. Jotkut ei vaan tunne oloaan nätiks ilman meikkiä. Mä itse voin mennä kauppaan ilman meikkiä, mutta tietyissä tilanteissa meikittömyys häiritsee. En kyllä koskaan meikkaa vahvasti, joten enpä usko, että mun ulkonäkö niin hirmusesti muuttuu kun laitan ripsaria, kulmat kuntoon ja vähän huulikiiltoa... Kyllä mut ainakin tutut tunnistaa ;)

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
girlzilla, VARO VARO VARO!!!

nimimerkki vilpertti koettaa vain mielistellä Sinua ja ja ja...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mailmassa on monta ihmeellistä asiaa ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

Naisten silikooni hömpötys ja monien ukkojen kiinnostus isoihin rintoihin kummastuttaa tätä kasun tallaajaa. Mielestäni pienet rinnat ovat paljon kauniimmat ja miellyttävämmät kuin isot. Ongelma taitaakin olla enemmän keinotekoinen, ja nykyisen yhteiskunnan luoma ihanne muotti. Joiden pää ei sitten ilmeisesti kestä tätä, mutta kertonee enemmän huonosta itsetunnosta, kuin muusta.

Kaveripiiriini kuuluu itseni lisäksi paljon miehiä, jotka pitävät pienistä rinnoista enemmän, kuten minäkin.

Mielestäni naisen meikkaus on iahn ok, kunhan ei mennä liiallisuuksiin. Pieni meikkaus vain parantaa hyvää pohjaa, mutta pynttäys, ei kiitos. Yleinen siisti olemus riittää minulle ja aiotus pelkästään plussaa.

Itse pyrin pukeutumaan siististi ja pidän itsestäni huolta.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Hmm...

Itse en harrasta mitään geelisysteemejä tai vastaavia, kun tuota omaakin on Luoja suonut yllin kyllin. Samasta syystä noi Push-upit näyttää aika korneilta, eikä niitä edes taideta tehdä tämän kokoisina... Sukkahousuja inhoan yli kaiken, joten nekin on poissa laskuista.

Mutta en mä sentään ihan Luojan luoman näköisenä kulje. Pikkaisen tarttee laitta väriä nassuun ja pidennellä ripsiä, mutta kyllä mut aamulla tuntee samaksi henkilöksi. Tai sanotaan näin, että on ainakin tähän asti tuntenut.

Ymmärrän kyllä naisia, joiden tarttee parannella itseään. Itsetunto on välillä aika koetuksella itse kullakin. Onkohan sellaista edes olemassa kuin "luonnonkaunis". Aina on jotain tehty, kulmat nypitty, hiukset värjätty... Kaikkea me tosiaan teemmekin miesten miellyttämiseksi.

Älykäs nainen/tyhmä nainen... Tyhmä nainen saattaa olla kaunis, mutta jaksaako sellaista katsella, jos pään sisällä ei ole mitään. Niin ja mä ajan Nissanilla...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: girlzilla, VARO VARO VARO!!!

Viestin lähetti Cairns
nimimerkki vilpertti koettaa vain mielistellä Sinua ja ja ja...
:D

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Kyllä mun mielestä silikonit on ehdottomasti jees jos se tekee naisesta "muodokkaamman" näkösen ja ei ne push upit sun muut paljoa häiritse.

Ja asiasta toiseen, nimittäin tänään pääsin juttelemaan itse Lola Odusogan kanssa Lappeenrannan kauppakeskus Oprissa, Code myymälän avajaisissa. Ja täytyy sanoa että Lola oli todella hehkeä, viehättävä ja muodokas näky ja hauskan tuntuinen, puhumattakaan hänen parannellusta rintavarustuksesta uuh. Siinä nainen mun makuun. Unohtumaton kokemus ja kaiken kruunasi se että sain vielä meikäläiselle omistetun nimikirjotuksen sydämen kera, oujee...

Viimeksi muokattu:

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
>>Onhan se tietysti ikävää kun neiti kuoriutuu toppauksista, heittää peruukin nurkkaan, lorpsauttaa tekohampaat lasiin, pistää puujalan nojaamaan seinää vasten, ottaa irtoripset pois ja kaiken päällee repäisee "Push upit" auki ja kikit tipahtavat vatsan päälle muistuttaen hyvin sisäänajettuja hiekkapuhalluskintaita...
<<

Ja kun ruåtsinlaivalla ollaan niin varmaan löytyy "jortikkakin". Ja sjuttons, hytin ovi takalukossa.

Oman kokemukseni mukaan mitä enemmän pynttää, sitä egosentrisempi ihminen. On se sitten mies tai nainen. Poikeukset ovat virkistäviä. Ja vastaavasti mitä vähemmän omasta ulkomuodostaan välittää sitä laiskempi. Vai onko?

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti TTTTT
Oman kokemukseni mukaan mitä enemmän pynttää, sitä egosentrisempi ihminen. On se sitten mies tai nainen. Poikeukset ovat virkistäviä. Ja vastaavasti mitä vähemmän omasta ulkomuodostaan välittää sitä laiskempi. Vai onko?

Mä olen huomannut tässä lukuloman aikana, kun ei ole joka päivä tarvinnut kouluun mennä ja laittaa ripsaria etc, että kyllä mä vieläkin kehtaan liikkua ulkona ilman meikkiä. Toista on, jos mä olen esim. seurassa, jossa tyypit on tällingissä. Silloin naturellina olo on vähän kuin seinäkukkasena olis... Mut nytkin istun täällä koululla ilman meikkiä ja ympärillä on meikattuja naamoja, mut ei tällä hetkellä tunnu missään :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy