Tämä pakkihankinta on kyllä todella mielenkiintoinen tapaus. Lakos piti ja pitäisi edelleen olla ns. varma, mutta mitää hajua ei ole, että miksei julkistusta tule. Mies toki oli maajoukkueen mukana.
Ainut selitys on se, että siellä on päätetty luovuttaa tämän kauden osalta tai sitten ei uskalleta ottaa uutta ulkomaalaista joukkueeseen, kun oman kasvatin sopimus on tapetilla.
Mä luulen, että tässä on joku muukin seura mukana kuvioissa, sittenkin. Eihän Lakos mikään sateentekijä ole, mutta Saksassa ja Itävallassa varmaan on miehelle käyttöä. Palkkakin varmasti meitä parempi.
Miettinen saa tänään hyvän näytönpaikan. Koska hänelle on annettu 2v pahvi (mikä ei ollut huono ideana) niin ei helpolla eroonkaan pääse. Tuo, miten Kalpan osiossa miestä hassuteltiin sinne, sopis mulle tosi hyvin. Miettinen voitaisiin vaihtaa siihen Haloseen. Halonenkaan ei mikään sateentekijä ole, mutta voittaa 100-0 Vittasmäen ja Pallen. Pulli saa armoa.
Huhutilanne on muuten kyllä nollissa, eli seura katsoo, että näillä mennään. Olen todella pettynyt.