ihan aikuisten oikeesti olis hyvä saada yks tai kaks sitä ykkösketjua kokoon ennen heinäkuuta. Ennen nä hommat olis hoituneetkin ja kaikki olis tyytyväisiä mut nyt on niin v--un tiukkaa eikä imua seuraan ole...miksköhän? (hymiö)
Ei kai sitä moni muukaan joukkue vielä valmis ole ennen heinäkuuta. Kärsivällisyyttä.
Ei kai sitä moni muukaan joukkue vielä valmis ole ennen heinäkuuta. Kärsivällisyyttä.
mutta kuinka monelta puuttuu KAIKKI ykkösketjun miehet vielä heinäkuussa?
Tämä on kyllä totta, mutta kuinka monelta puuttuu KAIKKI ykkösketjun miehet vielä heinäkuussa?
Elorannan Mikon kanssa TPS on kontaktissa ymmärtääkseni. Viekö Malmö tai joku muu tämän fisun onkin sitten toinen juttu.
En epäile etteikö Turkuun pelimiehiä vielä saavu, mutta pointti oli lähinnä siinä, että koko ykkösketjun mentävä aukko on melkoisen suuri.
Harvemmin heinäkuussa pisteitä jaetaan.
Ei voi pitää paikkaansa. Tepsin nykyisellä palkanmaksukyvyllä yhdelläkään pelaajalla ei voi olla varaa käydä pankkiautomaatilla. Sutela jakaa ruokakuponkeja ja kahvinkorviketta tarvitseville.Pistetään tänne, kun huhuna olen tällaista kuullut. Eli kuulemma männä viikonloppuna urhea ykköspuolustajamme oli marssinut torin kulmilla kylmästi pitkähkön jonon ohi suoraan pankkiautomaatille nostamaan fyffeä. Ohitettu rahvas oli tästä hieman pahoittanut mieltään ja huomauttanut Akia, että nyt ei ollut ehkä fiksuin tapa toimia. Tähän Aksu kuittasi tylysti: "turpa kiinni, tai nostan koko automaatin tyhjäksi."
Jos tämä pitää paikkansa, niin sanattomaksi vetää. Onko jollain parempaa tietoa asiasta?
Kuulostaa normaalilta paskanjauhamiselta, mitä julkkikset saavat kohdata päivittäin. Lisätietoa Seiskasta jne.Pistetään tänne, kun huhuna olen tällaista kuullut...
Ei pitäne paikkaansa. Bergin sanomana tuo olisi ollut: Toinoi turpa kiinni, toinoi tai nostan koko toinoi automaatin tyhjäksi toinoi. Muuten voisi pitääkin paikkaansa.Pistetään tänne, kun huhuna olen tällaista kuullut. Eli kuulemma männä viikonloppuna urhea ykköspuolustajamme oli marssinut torin kulmilla kylmästi pitkähkön jonon ohi suoraan pankkiautomaatille nostamaan fyffeä. Ohitettu rahvas oli tästä hieman pahoittanut mieltään ja huomauttanut Akia, että nyt ei ollut ehkä fiksuin tapa toimia. Tähän Aksu kuittasi tylysti: "turpa kiinni, tai nostan koko automaatin tyhjäksi."
Jos tämä pitää paikkansa, niin sanattomaksi vetää. Onko jollain parempaa tietoa asiasta?
Hyvin tiivistetty. Minulle se on ainakin se sama, mitä joku pelaaja on sattunut sanomaan. Eikös se Jokinenkin jotain kailottanut Studio51:n jonossa.Tuskinpa on ihan noin mennyt, ainakaan jos Aki on selvinpäin ollut. Mutta mitä sitten vaikka olisikin. Voitaisiin keskittyä tässä ketjussa asiaan, eikä näihin turhanpäiväisiin juoruihin.
Pistetään tänne, kun huhuna olen tällaista kuullut. Eli kuulemma männä viikonloppuna urhea ykköspuolustajamme oli marssinut torin kulmilla kylmästi pitkähkön jonon ohi suoraan pankkiautomaatille nostamaan fyffeä. Ohitettu rahvas oli tästä hieman pahoittanut mieltään ja huomauttanut Akia, että nyt ei ollut ehkä fiksuin tapa toimia. Tähän Aksu kuittasi tylysti: "turpa kiinni, tai nostan koko automaatin tyhjäksi."
Joku muukin näköjään kuuntelee Radio Rockin korporaatiota. Siellä toimittaja Heikelä tästä tapauksesta ainakin puhui.
Pistetään tänne, kun huhuna olen tällaista kuullut. Eli kuulemma männä viikonloppuna urhea ykköspuolustajamme oli marssinut torin kulmilla kylmästi pitkähkön jonon ohi suoraan pankkiautomaatille nostamaan fyffeä. Ohitettu rahvas oli tästä hieman pahoittanut mieltään ja huomauttanut Akia, että nyt ei ollut ehkä fiksuin tapa toimia. Tähän Aksu kuittasi tylysti: "turpa kiinni, tai nostan koko automaatin tyhjäksi."
Huhut Elorannasta voidaan lopettaa -> Malmö
Joo Eloranta meni mutta huhuina taas kuulin että Teemu Laineella olis
soppari TPS:n kanssa...... kuka noista tietää onko totta mutta kelpais mulle.....