Jaahas misäs päin Raumaa se on taas spotattu.Huhuja pyörii taas Maston paluusta...
Sitä en tiedä missäpäin on spotattu, huhuja vaan olen kuullut, enkä rupea lähteistä kertomaan mitään jos joku aikoo tivata, mutta katsotaan osuuko tämä huhu,Jaahas misäs päin Raumaa se on taas spotattu.
Itse kuulin huhun Kantolasta. Toivon tosiaan ettei pidä paikkaansa.
Huhuja on kuulunut, mutta suunta on ollut 50 km pohjoiseen.Sitä en tiedä missäpäin on spotattu, huhuja vaan olen kuullut, enkä rupea lähteistä kertomaan mitään jos joku aikoo tivata, mutta katsotaan osuuko tämä huhu,
Ei sitten ihan varmasti ole tulossa Vuoren joukkueeseen.
Jos ei Nurmi, Vauhkonen tai Asplund kelpaa Vuorelle niin päättele siitä. Vuoren joukkueessa on päästävä luistimilla liikkeelleEi sovi pelityyliin? vai onko joku muu syy?
Jos ei Nurmi, Vauhkonen tai Asplund kelpaa Vuorelle niin päättele siitä. Vuoren joukkueessa on päästävä luistimilla liikkeelle
Joo ihan hyvä näin. Nelosen kavereita kaikki ja väkisin yksi olisi päässyt kolmoseen.Eetu Setänen twiittasi hetki sitten, että Mikael Kuronen ei ole tulossa Lukkoon.
Ehkä ihan hyvä näin. Pitkänen ja Liedes riittävät nelosketjun jampoiksi ja kolmoseen tarvitaan kovempia kavereita kuin Kuronen.
Huhuja pyörii taas Maston paluusta...
Ja Honkaheimo takalinjoille suureksi vahvistukseksi..
Ja Honkaheimo takalinjoille suureksi vahvistukseksi..
Bonohan on ainut joka kait just lähiaikoina kämpän Raumalta hankkinut..Juu palataan taas vanhaan paskaan takasin. Otolla ei ole mitään ruutua tarjolla, jos menestyksestä meinataan pelata. Ei sen puoleen Mastollakaan. Bono olis vahvistus, jos omia entisiä katsellaan.
Kiekkoareenan mukaan Miika Koivisto suuntaa Mikkeliin. Vaikutelma Koivistosta jäi aika valjuksi johtuen tietysti kahdesta loukkaantumisesta.
Tuolla yleisessä huhuketjussa huhuilevat Spinaa myös meille.
Onko perää?