Huhuketju

• 3 750 271
  • 12 651

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Puhelin pirissyt koko ajan ja Kallen kanssa koko ajan yhteys auki. Lukko on kiinnostunut ja Lassille Lukko on vaihtoehto.
On muuten mielestäni erittäinen poikkeuksellista että agentti kommentoi pelaajan suulla noinkin suoraan että pelaajalle Lukko on yksi vaihtoehto.
Itse näen että tuossa on kaksi vaihtoehtoa, joko agentti yrittää lypsää rahaa Lehtiselle tai sitten sopimus Lukon kanssa on valmiina. En muista juurikaan tuollaisia caseja jossa agentti noin suoraan kertoo että tämä UTJ on lähestynyt/neuvotellut ja seura on pelaajalle hyvä vaihtoehto.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
On muuten mielestäni erittäinen poikkeuksellista että agentti kommentoi pelaajan suulla noinkin suoraan että pelaajalle Lukko on yksi vaihtoehto.
Itse näen että tuossa on kaksi vaihtoehtoa, joko agentti yrittää lypsää rahaa Lehtiselle tai sitten sopimus Lukon kanssa on valmiina. En muista juurikaan tuollaisia caseja jossa agentti noin suoraan kertoo että tämä UTJ on lähestynyt/neuvotellut ja seura on pelaajalle hyvä vaihtoehto.
Tosin agentti on pelaajan palkkaama ja on mahdollista, että Lehtinen itse haluaa viestinnän olevan tietynlaista.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosin agentti on pelaajan palkkaama ja on mahdollista, että Lehtinen itse haluaa viestinnän olevan tietynlaista.
Periaatteessa juuri näin. Tuntuisi silti oudolta että Lassi "haluaisi" viestinnän menevän noin. Kyllähän Lassi Raumalaisena tietää hyvinkin mitä tuollaiset kommentit tässä kyllässä tarkoittaa, eli about varmaa siirtoa ihmisten mielestä ja jengin jatkuvaa spekulointia Prisman kassajonossa.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viimeksi kun viivyttelivät, meni niinsanotusti vetelät housuun ja oli pakko valita tepes jos meinasi pelata.

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Haula sen kertoi suoraan siinä Äijiensuon jaksossa, että pelaaja tekee aina päätöksen eli sinänsä tarjousten huudattaminen mediapelin kautta on turhaa jos Lassi on päättänyt siirtyä Lukkoon.

Vahva usko, että päätös on tehty ja diili viimeistellään lähiaikoina nyt kun MoDon kohtalo selvisi.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haula sen kertoi suoraan siinä Äijiensuon jaksossa, että pelaaja tekee aina päätöksen eli sinänsä tarjousten huudattaminen mediapelin kautta on turhaa jos Lassi on päättänyt siirtyä Lukkoon.
No tottakai pelaaja tekee sen lopullisen päätöksen mutta kummasti vaikuttaa päätökseen se että sopivilla agentin "vuodoilla" on korkeampia palkkatarjouksia pöydällä.
Ja siis tämä ei ollut mikään kannanotto Lehtisen tilanteeseen.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Mun mielestä merkki siitä, että sopimusta ei ole. Tuolla voidaan antaa viestiä muille tarjoaville, että lisää kolikkoa pöytään, että ei mene Lukkoon.

Edit. Tosin voihan siellä olla joku sopimus valmiina, missä takaraja tehdä ulkomaille sopimus vielä. Jos Leten kanssa jo sopimus, niin tähän uskallettu Lukon toimesta lähteä.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pidän äärimmäisen ihmeellisenä, jos valitsee tässä kohtaa Lukon. Toki jäähän se Almarikin meille taas, joten ei kai se mahdottomuus ole.

Mä en taas pitäis yhtään ihmeellisenä. Kilpailukykyinen palkka kotoa ja hyvä mahdollisuus menestyä.

Kaksi edellistä kautta SHL:n jumboseurassa sellaisin tilastoin ettei Lassia nyt väkisin isolla rahalla haluta Sveitsiin tai Ruotsiin. Kilpailu noiden maiden pelipaikoista on äärimmäisen kova.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en taas pitäis yhtään ihmeellisenä. Kilpailukykyinen palkka kotoa ja hyvä mahdollisuus menestyä.

Kaksi edellistä kautta SHL:n jumboseurassa sellaisin tilastoin ettei Lassia nyt väkisin isolla rahalla haluta Sveitsiin tai Ruotsiin. Kilpailu noiden maiden pelipaikoista on äärimmäisen kova.
Ei se mikään suurin ihme tosiaan olisi jos Lassi Lukkoon nyt tulisi 1-2 vuoden stintin tekemään. SHL:n tilastoista sanoisin kuitenkin sen verran, että Lehtinen oli torjuntaprosenteissa katsottuna sijalla 11. yli 10 peliä pelanneista kassareista. Se on oikeastaan erinomainen suoritus, kun katsoo minkälaisen sekamelskan takana sai pelata suuren osan kaudesta. Taakse kuitenkin jäi tuossa tilastossa esim. Langhamer, Marmenlind, Källgren, Rifalk, Jacob Johansson, Maxime Lagace, Jhonas Ehnroth, Christian Heljanko ja Emil Larmi noin niinkuin esimerkiksi ja kaikki nuo pelasivat TOP-10 joukkueissa.

Eli voisi Lassi ihan hyvin kyllä Ruotsiin kelvatakkin. Esimerkiksi Färjestadilla on ollut aika isotkin ongelmat kassarien suhteen viimeiset pari kautta ja nyt huhuissa sinne vissiin viedään Larmia. Samaa voisi kaiketi sanoa myös muutamasta toisestakin joukkueesta, että ei nuo maalivahdit ole oikein kantaneet. Lassi oli kuitenkin suurin yksittäinen syy sille, että MoDo "lähes" vältti karsinnat.

Viimeksi muokattu:

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toisaalta, Lassi tietää millainen paikka tämä kylä on kiekkoilijoille, erityisesti maalivahdille. Ihan helvetin raadollinen paikka jossa kiekkoa ja kommentteja et pääse pakoon. Toiseksi, Lassi on voittanut Raumalla sen suurimman, eli torjunut kasvattajaseuransa mestariksi. Joku voisi siis nähdä ettei hänellä ole kuin hävittävää tässä kaupungissa, tosin ei se asia ihan niin mustavalkoinenkaan ole.
Jokatapauksessa, itse toivon ehdottomasti Lassin paluuta takaisin Raumalle.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä merkki siitä, että sopimusta ei ole. Tuolla voidaan antaa viestiä muille tarjoaville, että lisää kolikkoa pöytään, että ei mene Lukkoon.

Lukon kanssa palkanmaksussa kilpailevista suomalaisseuroista Kärpät ja Tappara ovat jo kiinnittäneet ensi kauden ykkösmaalivahtinsa eli Lassi tuskin ainakaan näihin siirtyy. HIFK:lla ja Ilveksellä vapautuu ainakin toinen maalivahdin paikka kun Hovinen luultavasti lopettaa lopullisesti ja Malek siirtyy Pohjois-Amerikkaan.

Sen verran Kallelta toivon terävyyttä että jos Lassi pelaa ensi kaudella Suomessa, hän pelaa Raumalla.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon kanssa palkanmaksussa kilpailevista suomalaisseuroista Kärpät ja Tappara ovat jo kiinnittäneet ensi kauden ykkösmaalivahtinsa eli Lassi tuskin ainakaan näihin siirtyy. HIFK:lla ja Ilveksellä vapautuu ainakin toinen maalivahdin paikka kun Hovinen luultavasti lopettaa lopullisesti ja Malek siirtyy Pohjois-Amerikkaan.

Sen verran Kallelta toivon terävyyttä että jos Lassi pelaa ensi kaudella Suomessa, hän pelaa Raumalla.

Sen verran mä tiedän että jos Lassi pelaisi jossain muualla kuin Lukossa Liigaa niin se olisi sitten Lukosta kiinni eikä Lassista. Kuten case-TPS.

Lehtisen kohdalla ei tarvitse pelätä että valitsee jonkun toisen Liigaseuran jos pöydällä on mahdollisuus pelata Lukossa.

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sen verran mä tiedän että jos Lassi pelaisi jossain muualla kuin Lukossa Liigaa niin se olisi sitten Lukosta kiinni eikä Lassista. Kuten case-TPS.

Lehtisen kohdalla ei tarvitse pelätä että valitsee jonkun toisen Liigaseuran jos pöydällä on mahdollisuus pelata Lukossa.
Ei se kyllä viimeksikään ollut Lukosta kiinni. Lukko oli pakotettu palkkaamaan maalivahti kun Lassi kertoi lähtevänsä ulkomaille eikä sitten lähtenytkään

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei se kyllä viimeksikään ollut Lukosta kiinni. Lukko oli pakotettu palkkaamaan maalivahti kun Lassi kertoi lähtevänsä ulkomaille eikä sitten lähtenytkään

No siis tavallaan joo. Pointti oli kuitenkin siinä ettei Lassi päättänyt lähteä Liigan sisällä muualle vaan tilanne eli niin ettei sitten ollut enää mahdollisuutta jatkaa Lukossa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla ei ole mitään tietoa enkä ole huhujakaan kuullut, paitsi sen muidenkin kuuleman Lehtisen ehdollisen sopimuksen MoDon pudotessa, mutta jos mv on kiinnitetty eikä se ole Lehtinen niin sitten veikkaan vahvasti Lethemonia. Ortion jatkoon en usko.

Osmonautti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ei ole mitään tietoa enkä ole huhujakaan kuullut, paitsi sen muidenkin kuuleman Lehtisen ehdollisen sopimuksen MoDon pudotessa, mutta jos mv on kiinnitetty eikä se ole Lehtinen niin sitten veikkaan vahvasti Lethemonia. Ortion jatkoon en usko.
Minun kuulemani huhu ei ole kumpikaan näistä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy