Huhuketju

• 3 697 720
  • 12 370

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Nojoo. Juuri four nationsissa Suomea edustanut Lankinen ei vielä kertaakaan viiteen kauteen ole noihin Raannan 21/22 kauden lukemiin päässyt mutta kai ne Raannan tilastot sit on ihan keskinkertaisia.
Onko tässä kehuttu sitten Lankista jonain aurinkojumalana vai mikä pointti tässä oli?

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Kyllähän Raanta olisi vieläkin liigan paras veskari jos palaa, ja toivottavasti palaa terveenä. Haluan nähdä Raannan vielä liigassa, vaikka se olisikin Lukossa. Raanta-Lethemon pari olisi aika häijy.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän Raanta olisi vieläkin liigan paras veskari jos palaa, ja toivottavasti palaa terveenä. Haluan nähdä Raannan vielä liigassa, vaikka se olisikin Lukossa. Raanta-Lethemon pari olisi aika häijy.

Lethemon on yliarvostettu. Aika keskinkertainen veskari

TEJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu. Genesisin Eerikki.
Näyttivät Ikosta huhuilevan jukureihin ensikaudeksi. Toisko joku köyttä ja pikaliimaa...

TEJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu. Genesisin Eerikki.
Semmosta vähän kuulunu, että Gelinasin jatko ei välttämättä olisikaan niin utopistista kuin on ehkä ajateltu.
Siinähän sitä olis aika varma kortti lyödä rahaa kiinni, toivottavasti toteutuu.
Tähän kyllä tahtoisin itsekin rahaa kiinnitettävän. Monipuolinen puolustuspään ankkuri ja yv taitaja. Ehdottomasti rahaa sisään tähän.

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä olisi kerta kaikkiaan niin upea juttu, ettei uskalla edes toivoa vielä.
Ei uskalla toivoa, huhuajalla toki niukasti historiaa Jatkoajalla, mutta myös omiin korviin kantautunut, ettei ilmeisesti täysin tuulesta temmattua ole. Ilmeisesti viihtyy Raumalla, toki siitäkin pitkä matka itse sopimukseen. Hienoahan tuo olisi.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En itse pidä Gelinaksen jatkoa mahdottomana. Veikkaan Rafun nostavan pelaajabudjettia. Gelinas pelaa siellä, mistä eniten maksetaan nettona lapaan. Se voi hyvin olla Lukko.

Kepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän Lukko
Tuli kuultua huhua, että lauantaina ilmeisesti julkaistaan Krannilan jatko, joka olisi vielä 1+1. Lisäksi puhetta oli jonkun pakin yllättävästä jatkosta, mutta nimeä ei kerrottu.
Tämähän olisi hienoa jos näin. Jamia on viety kovasti Tampereen suunnille huhuissa. Oikein hullulla loppukirillä Krannilalla mahdollisuudet jopa 50 pisteen runkosarjaan. Tuo tällä hetkellä oleva 40 pistettä on jo hieno lukema. Lähes tuplannut viime kauden ppg-lukeman.

Minulla on pitkään ollut (ja olen sitä tännekin huudellut) sellainen olo kaikista puheista ja huhuista, että moni pelaaja on ollut tyytyväinen oloonsa Raumalla ja haluaa jatkaa. Myös ulkkareista. En siis ihmettelisi, vaikka sieltä tulisi Gelinaksen jatko.

Tämähän olisi hienoa jos näin. Jamia on viety kovasti Tampereen suunnille huhuissa. Oikein hullulla loppukirillä Krannilalla mahdollisuudet jopa 50 pisteen runkosarjaan. Tuo tällä hetkellä oleva 40 pistettä on jo hieno lukema. Lähes tuplannut viime kauden ppg-lukeman.

Minulla on pitkään ollut (ja olen sitä tännekin huudellut) sellainen olo kaikista puheista ja huhuista, että moni pelaaja on ollut tyytyväinen oloonsa Raumalla ja haluaa jatkaa. Myös ulkkareista. En siis ihmettelisi, vaikka sieltä tulisi Gelinaksen jatko.
Toivottavasti nämä huhut pitävät paikkansa, sen verran hyvin on Krannila pelannut ja on vielä varaa parantaakin.

Pakkien osalta jos puhutaan yllättävästä jatkosta, niin omaan mieleen tulee vain Gelinas ja Stenqvist.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nousiaisen jatko olisi myös yllättävä.

Hänen kausi on ollut niin hirveä, että tuskin voisi ainakaan huonommin enää suorittaa. Saattaisi jopa palata lähemmäksi aiempaa tasoaan pelkästään siksi että olisi koko kesä aikaa ajatella jotain muuta kuin jääkiekkoa. Veikkaisin, että ison osan kautta on ollut ikävä tunne puserossa kun on tullut hallille. Tietää itsekin, ettei ole lähelläkään sitä tasoa mihin pysty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy