Niin onhan sekin mahdollisuus olemassa, että pikkuveljen kannattaja joka tämän huhun laski liikkeelle halusi trollata meitä
Niin onhan sekin mahdollisuus olemassa, että pikkuveljen kannattaja joka tämän huhun laski liikkeelle halusi trollata meitä
Ok. Itse kuulin myös kotimaisesta pelaajasta jolla ainakin ollut keskusteluyhteys Kallen kanssa ja tällä kaverilla on Pori kytkös.
Jäädään odottelemaan.
Ja tosiaan, en mä ala nyt nimillä spekuloimaan täällä sen enempää koska onhan noita muitakin pelaajia varmasti jotka Kallen kanssa soitellut.
Komarov ja Ruuttu ovat vapaina ainakin. En sitten suorilta muista että onko muita ja jälkimmäinen ei kyllä nappaa yhtään.En oikein usko, että tässä on mistään trollauksesta kyse ja miksi pitäisi olla. Kyllä jonkinlaisen Pori-kytköksen omaavasta pelaajasta on ollut huhua Rauman suuntaan. Eilen esimerkiksi kirjoitti yleiseen huhuketjuun tällaisen viestin Juomari, jolla on hyvät tiedot näistä siirtomarkkinoiden kulisseista.
Itsekään en ole ihan varma, että onko kyseessä Komarov.
Eero Elo!Komarov ja Ruuttu ovat vapaina ainakin. En sitten suorilta muista että onko muita ja jälkimmäinen ei kyllä nappaa yhtään.
En tykkää tästäkään, vaikka oma kasvatti onkin.Eero Elo!
Komarov ja Ruuttu ovat vapaina ainakin. En sitten suorilta muista että onko muita ja jälkimmäinen ei kyllä nappaa yhtään.
Eero Elo!
Jos minua meinasit, niin ei ole tarvetta. Huhun luotettavuus aste on korkea ja pelaajan nimeä ei mainittu. Uutta kerrottavaa ei ole.Niin onhan sekin mahdollisuus olemassa, että pikkuveljen kannattaja joka tämän huhun laski liikkeelle halusi trollata meitä
Näin HIFK-pomo vastaa kulttipelaajaa koskevaan kysymykseen
HIFK etsii puolustajaa ryhmäänsä.www.iltalehti.fi
Rivien välistä voisi lukea, ettei Komarov ainakaan ole tulossa.
Taisi olla tämäkin tieto ankka.
Huhun mukaan sopimus oli allekirjoitettu kotimaisen kanssa ja @Juomari Turmio taisi itse kysellä jotain porilaisuudesta taikka siihen liittyvää.Tietysti voi olla, että keskusteluja on käyty, mutta tällä hetkellä voi olla, että Lukkoon ei ole tulossa juuri nyt ketään pelaajaa.
Kun nyt tuossa ihan mielenkiinnosta tutkailin kotimaisia Pori-kytköksen omaavia pelaajia, niin vapaiden pelaajien lista oli aika lyhyt
Lepaus?
Sakari Salminen lienee sopimusta vailla...
Huhun mukaan sopimus oli allekirjoitettu kotimaisen kanssa ja @Juomari Turmio taisi itse kysellä jotain porilaisuudesta taikka siihen liittyvää.
Itse kallistun siihen, että mitään sopimusta ei ole ja ei Lukko kukka tul.
Kai sillä joku pikkuserkun kaima Porissa on...Hännikäinen kelpaisi, mutta ei taida mitään yhteyksiä olla Poriin.
Juu, näin itse täältä että olisi suomalaisen hyökkääjän kanssa Lukko päässyt sopimukseen.
Itellä vain tieto että ainakin yksi Pori-kytkösen omaava pelaaja on keskustellut Kallen kanssa. Tarkempaa en tiedä onko sopimusta edes tarjottu vai onko vain kyselty kuulumisia, ja tämän takia en viitsi nimeä kertoa koska mitään varmaa ei asiasta ainakaan itselläni ole.
Onhan sillä yhteyksiä Vuoriseen.Hännikäinen kelpaisi, mutta ei taida mitään yhteyksiä olla Poriin.
Vuoriseen kyllä, Poriin ei.Onhan sillä yhteyksiä Vuoriseen.
Paul Ankalta? Hän oli jazzeilla joku vuosi joten porikytkös sopisi.Onhan sillä yhteyksiä Vuoriseen.
Mutta vieläkin. Ankalta vaikuttaa.