Huhuketju

  • 3 485 501
  • 11 382

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mielenkiintoisinta tässä on nyt nähdä, kuka korvaa tämän pellen penkin takana.
Virtasen kanssa on aika sama montako sentteriä siellä kurvailee.

Saa nähdä mitä tapahtuu. Varmasti aika tarkkaan haetaan tietoa ja näkökulmia mistä runkosarjan romahdus johtui, sitten tehdään johtopäätöksiä.

Itseäni kiinnostaa Sahlstedtin julkisuuteen tuoma kommentti jatkosopimusta julkaistaessa, että Virtasen kanssa käytyjen kehityskeskustelujen myötä hän muutti joitain toimintatapojaan. Mitä ne mahtoivat olla.

Lisään vielä, että jokainen toki vastaa omista kirjoituksistaan, mutta vaikka valmentaja / pelaaja olisi epäonnistunut tehtävässään niin miksi kutsua pelleksi tai reppanaksi toistuvasti? Ymmärrän, että harmittaa.

Mutta ihminen siellä jokatapauksessa on ja varmasti halunnut parasta joukkueen eteen.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saa nähdä mitä tapahtuu. Varmasti aika tarkkaan haetaan tietoa ja näkökulmia mistä runkosarjan romahdus johtui, sitten tehdään johtopäätöksiä.

Itseäni kiinnostaa Sahlstedtin julkisuuteen tuoma kommentti jatkosopimusta julkaistaessa, että Virtasen kanssa käytyjen kehityskeskustelujen myötä hän muutti joitain toimintatapojaan. Mitä ne mahtoivat olla.

Lisään vielä, että jokainen toki vastaa omista kirjoituksistaan, mutta vaikka valmentaja / pelaaja olisi epäonnistunut tehtävässään niin miksi kutsua pelleksi tai reppanaksi toistuvasti? Ymmärrän, että harmittaa.

Mutta ihminen siellä jokatapauksessa on ja varmasti halunnut parasta joukkueen eteen.
Joo, olet oikeassa. Toisaalta jokaisella meillä on oma tapamme puhua, kirjoittaa ja näin tuntematta ihmistä on vaikea sanoa onko joku sana kirjoitettu loukkaamis- tai halventamismielessä.
Eikös?

Mitäs itse tekisit? Koetko Markon olevan valmentaja jolla Lukko pelaa mitaleista?

Ja kun ollaan huhuketjussa, niin nyt on huhua että pelaajat eivät Virtasen takana ole. Miten tätä kommentoi ns. läheltä @X-Stiff ?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Juuri näin.
Krannila on tuollainen sentteri-laituri ja tullee Lukossa aloittamaan varmasti laidalla.
Erittäin taitava ja tulee olemaan jo ensi kaudella hyvä liigapelaaja.
Ei ole Raumalle tulossa rotaatioon / tappelemaan Ylitalon minuuteista.

Tuo monipuolisuus takaa sen, että tulee tekemään tulosta myös laidalla. Krannilaa ei todellakaan kannata sijoittaa mihinkään nelosketjuun, vaan hän on oikeasti taidoiltaan tulosyksikön pelaaja. Mun papereissani tällä hetkellä ykkösehdokas vuoden tulokkaaksi.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tuo monipuolisuus takaa sen, että tulee tekemään tulosta myös laidalla. Krannilaa ei todellakaan kannata sijoittaa mihinkään nelosketjuun, vaan hän on oikeasti taidoiltaan tulosyksikön pelaaja. Mun papereissani tällä hetkellä ykkösehdokas vuoden tulokkaaksi.
Juuri näin.
Tässä tulee olemaan toisen ylivoiman pyörittäjä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Joo, olet oikeassa. Toisaalta jokaisella meillä on oma tapamme puhua, kirjoittaa ja näin tuntematta ihmistä on vaikea sanoa onko joku sana kirjoitettu loukkaamis- tai halventamismielessä.
Eikös?

Mitäs itse tekisit? Koetko Markon olevan valmentaja jolla Lukko pelaa mitaleista?

Ja kun ollaan huhuketjussa, niin nyt on huhua että pelaajat eivät Virtasen takana ole. Miten tätä kommentoi ns. läheltä @X-Stiff ?

Vaikea kysymys.

Jos tunnetasolla miettii, niin ei ole tällä hetkellä sellaista luottamuksen tunnetta, että voisi hyvillä mielin lähteä tulevaan kauteen. Ristiriita tulee siinä, että Lukon olisi pitänyt HIFK:ia vastaan mennä jatkoon, peli parani sarjan edetessä. Mutta miksi niin myöhään? Miksi ote kirposi runkosarjan lopulla?

Mulla ei ole sellaista tietoa saatavilla, että voisi faktoihin perustuvaa mielipidettä muodostaa.

Tärkeintä on mun mielestä seuran etu. Onko tilanne joukkueen sisällä kuitenkin luottavainen, uskotaanko urheilujohdossa vielä Virtaseen? Jos kyllä, niin mun puolesta saa jatkaa.

Mikäli taas on vähänkään epäuskoa tai Lukko menettämässä "imua" pelaajamarkkinoilla niin ei varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin tehdä muutoksia.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Vaikea kysymys.

Jos tunnetasolla miettii, niin ei ole tällä hetkellä sellaista luottamuksen tunnetta, että voisi hyvillä mielin lähteä tulevaan kauteen. Ristiriita tulee siinä, että Lukon olisi pitänyt HIFK:ia vastaan mennä jatkoon, peli parani sarjan edetessä. Mutta miksi niin myöhään? Miksi ote kirposi runkosarjan lopulla?

Mulla ei ole sellaista tietoa saatavilla, että voisi faktoihin perustuvaa mielipidettä muodostaa.

Tärkeintä on mun mielestä seuran etu. Onko tilanne joukkueen sisällä kuitenkin luottavainen, uskotaanko urheilujohdossa vielä Virtaseen? Jos kyllä, niin mun puolesta saa jatkaa.

Mikäli taas on vähänkään epäuskoa tai Lukko menettämässä "imua" pelaajamarkkinoilla niin ei varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin tehdä muutoksia.
Mielenkiintoinen oli myös Mattilan (vai Hakulisen) kommentti: ”Päätimme pelaajien kesken ettei sarja mene 4-0.”

Aivan oikein nostit myös esiin aiemmin sen, että jo viime kauden jälkeen Sahlstedt kävi kehitys / muutoskeskusteluja Virtasen kanssa.
Lienee fakta, että sellainen olisi nytkin edessä. Vaikea kuvitella, että toistamiseen jatkettaisiin ja korjataan sitten virheet.

Keisari ei halunnut myöskään kommentoida kenenkään työpaikkoja Länsi-Suomessa vaikka Virtasella on sopimus. Miksei vastannut, että Virtasella on sopimus Lukon kanssa?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos käyttäjän @Via Dolorosa huhu kopin menettämisestä pitää paikkansa, niin ei silloin pitäisi olla muuta vaihtoehtoa kuin vapauttaa Virtanen tehtävistään. Korostan kuitenkin sanaa jos. En siis epäile nimimerkkiä itseään, mutta huhut on huhuja.

Eiköhän Kalle palaveeraa myös johtavien pelaajien kanssa, joiden luulisi kertovan jos joukkue ei halua jatkaa Virtasen kanssa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jos käyttäjän @Via Dolorosa huhu kopin menettämisestä pitää paikkansa, niin ei silloin pitäisi olla muuta vaihtoehtoa kuin vapauttaa Virtanen tehtävistään. Korostan kuitenkin sanaa jos. En siis epäile nimimerkkiä itseään, mutta huhut on huhuja.

Eiköhän Kalle palaveeraa myös johtavien pelaajien kanssa, joiden luulisi kertovan jos joukkue ei halua jatkaa Virtasen kanssa.
Eiköhän Kalle ole ollut näistä tietoinen jo ennen kauden loppumista, jos (kun) asia näin on.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän Kalle ole ollut näistä tietoinen jo ennen kauden loppumista, jos (kun) asia näin on.
Tiedä häntä. En tiedä, mutta epäilen ettei urheilujohtaja kovin aktiivisesti ole joukkueen päivittäisessä toiminnassa mukana varsinkaan kauden, sanotaan, viimeisellä neljänneksellä.

E. Ilmeisesti olen tässä mutuilussa väärässä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eiköhän Kalle ole ollut näistä tietoinen jo ennen kauden loppumista, jos (kun) asia näin on.
Kalle on katsonut kaikki joukkueen harjoitukset, vieraillut useasti kopissa, jutellut pelaajien kanssa ja ollut vieraspelimatkoilla läpi kauden.

Tietää nämä asiat satavarmasti paremmin kuin minä.

Eikä minulla ole mitään syytä valehdella. Mistä minä tämän kuulin, niin uskon siihen sataprosenttisesti.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kalle on katsonut kaikki joukkueen harjoitukset, vieraillut useasti kopissa, jutellut pelaajien kanssa ja ollut vieraspelimatkoilla läpi kauden.

Tietää nämä asiat satavarmasti paremmin kuin minä.

Eikä minulla ole mitään syytä valehdella. Mistä minä tämän kuulin, niin uskon siihen sataprosenttisesti.
Juuri näin.
Olen tietoinen siitä, että Sahlstedt on hyvin lähellä jengiä eikä mitään kauden perkaamista todellakaan aloiteta nollasta jengin kanssa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikä minulla ole mitään syytä valehdella. Mistä minä tämän kuulin, niin uskon siihen sataprosenttisesti.
Juu, ja tehdään nyt selväksi etten minä sinun valehtelevan epäilekään. Minä kuitenkaan en pysty luottamaan lähteeseesi sataprosenttisesti, kun en tunne lähdettä.

Kallen läheisyydestä joukkueen kanssa seison korjattuna. Oletin, että kauden loppuvaiheilla ns. annetaan joukkueelle työrauha.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä kuitenkaan en pysty luottamaan lähteeseesi sataprosenttisesti, kun en tunne lähdettä.
Eikä missään nimessä kuulukaan luottaa sokeasti nettipalstan anonyymiin.

Huhuja on liikkeellä tässä vaiheessa ja tälläisen kauden jälkeen aivan valtavasti. Jotkut ovat totta, jotkut ei, itse kerron ne missä uskon olevan perää.
 

Petru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Mielestäni on selvää, että jos huhut pitävät paikkansa siltä osin että Virtanen menettänyt kopin ja pelaajat ovat häntä vastaan tulee hän myös kenkää saamaan. Mikäli näin ei tapahdu ja Virtanen jatkaa, en usko että kopissa on tuollaista tulehdusta olemassa vaan kyse on tornarista.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta toisaalta silloin marraskuussa kun jatkot tehtiin, niin ne olivat ne harvat ja valitut tälläkin palstalla jotka jatkoa vastaan olivat. Minä en niihin kuuulunut kun ei siihen silloin mun mielestä ollut mitään syytä etteikö jatkoa olisi tehty. Niin ne ajat muuttuu.

Tämän takia on mun mielestä aika harvalla oikeus valittaa Kallen ratkaisusta. Jos huhut pitää paikkansa, niin todennäköisesti Kalle tekee potkuratkaisun.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tämän takia on mun mielestä aika harvalla oikeus valittaa Kallen ratkaisusta. Jos huhut pitää paikkansa, niin todennäköisesti Kalle tekee potkuratkaisun.
Itse onneksi siis kuulun siihen ryhmään, jolla on oikeus valittaa. :)

Virtasen sainaaminen ylipäätään Lukkoon oli jo mielestäni täysi vitsi.

Toki itse olen sitä mieltä, että jokaisella fanilla on täysi oikeus valittaa, oli aiemmin mitä mieltä tahansa.

Vastuu on Sahlstedtilla ja hänen ammattitaitoonsa tulee kuulua tuntea ja tunnistaa osaamiset, syyt, mahdolliset seuraukset yms.
 

Hava61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toki Virtanen vei A-junnut mestaruuteen, mutta sen jälkeen jälki keväällä on ollut erittäin huonoa, ja epäilen ettei se parane jatkossakaan… Vaihtoon vaan
 

X-Stiff

Jäsen
Joo, olet oikeassa. Toisaalta jokaisella meillä on oma tapamme puhua, kirjoittaa ja näin tuntematta ihmistä on vaikea sanoa onko joku sana kirjoitettu loukkaamis- tai halventamismielessä.
Eikös?

Mitäs itse tekisit? Koetko Markon olevan valmentaja jolla Lukko pelaa mitaleista?

Ja kun ollaan huhuketjussa, niin nyt on huhua että pelaajat eivät Virtasen takana ole. Miten tätä kommentoi ns. läheltä @X-Stiff ?
Tällaista tarinaa on kuultu huhuna.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hipoo osittain ketjun aihetta, joten pistetään tänne. Jami Krannila amatööri try outille (ATO) Wilkes Barre Scranton Penguinsiin. Tieto löytyy EP:sta lähteenä WBS:n Twitter.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihme vähättelyä taas. Eli junnujen eka mestaruus ei nyt sit olekaan mitään.

On se mitään, mutta aika vähän tuosta on esim. edustuksen toimintaan ollut apuja? Tietysti hyvää julkisuutta seuralle tulee, mutta kai noilla panostuksilla olisi tarkoitus saada muutakin aikaan?

En kyllä Liigan ison budjetin valmentajalle CV:n laskisi plussaa menestyksestä junnuissa. Lukossa valmennetaan kuitenkin kokeneita pelimiehiä. Eri asia, jos haetaan koutsia pienen budjetin seuraan, jossa on junnuja kokoonpanossa isoissakin rooleissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös