Virtasta parempi? En usko ennen kuin naen.
Virtanenhan on ollut todella surkea. On syöttänyt vastustajan useamman kerran läpiajoon. Vertaus Virtaseen taisi olla läppä?
Virtasta parempi? En usko ennen kuin naen.
Virtanenhan on ollut todella surkea. On syöttänyt vastustajan useamman kerran läpiajoon. Vertaus Virtaseen taisi olla läppä?
Missa pelissa?
Itse olen katsonut naita matseja lahiaikoina, ihan helvetisti on kylla lukon pakistolta nahty virheita mutta Virtanen niita harvemmin tehnyt. Lahinna ollut Tikkasta ja genemattia.
Näillä tullaan menemään loppuun asti. Ensi kaudella sitten taas unelmoidaan ne joka kesäiset Niskalat
Eikö RD nimenomaan hehkuttanut, että on hienoa, kun joukkue on kasassa hyvissä ajoin? RD kertoi myös, että tuolloin joukkue ehtii paremmin hitsautua yhteen?
Gagnonin tulon jälkeenhän Risto kertoi joukkueen olevan valmis ja samalla Rajala ilmoitti pelaajabudjetin olevan käytetty.
Tulipahan kuultua kylillä sellainen huhu, että Raumalla pelaisi ensi kaudella tanskalaisseppä nimeltään Nichlas Hardt... Ei mitään hajua minkälaisista olosuhteista on huhu saanut alkunsa. Mutta huhuna jollei herkullinen niin ainakin mielenkiintoinen.
Ensin kun saisivat tuostakin rosterista edes lähes kaikki parhaat pelimiehet kerralla jalkeilla ja pelaamaan jokseenkin tasaisen hyvin...Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen siihen, että Lukko ei ole tällä kaudella lähtenyt mukaan siihen surullisenkuuluisaan vahvistusrulettiin, vaan kokoonpano on pysynyt jo pitkään muuttumattomana.
Joku huippuluokan pakki toki vielä kelpaisi, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen, vaikka joukkue pysyisi tällaisenaan kauden loppuun.
Itse olen ainakin erittäin tyytyväinen siihen, että Lukko ei ole tällä kaudella lähtenyt mukaan siihen surullisenkuuluisaan vahvistusrulettiin, vaan kokoonpano on pysynyt jo pitkään muuttumattomana.
Joku huippuluokan pakki toki vielä kelpaisi, mutta ainakin itse olen ihan tyytyväinen, vaikka joukkue pysyisi tällaisenaan kauden loppuun.
KalPan Masuhr huilasi edelleen, jotta ei loukkaannu, niin KalPa saa hillot pois. Tulisiko sittenkin Lukkoon? Vaikea uskoa, että Vanhatalo olisi UTJ Kapasen kanssa säästä jutellut.
Huilaako Masuhr nyt oikeasti vain sen takia, että ei loukkaannu vai onko alla jotain loukkaantumista? Se tästä nyt puuttuisi, että Lukko hankkisi jo valmiiksi loukkaantuneena olevan pelaajan...
KalPan Masuhr huilasi edelleen, jotta ei loukkaannu, niin KalPa saa hillot pois. Tulisiko sittenkin Lukkoon? Vaikea uskoa, että Vanhatalo olisi UTJ Kapasen kanssa säästä jutellut.
Ei varmaan huono veikkaus kun juuri lukkoa vastaan ei pelannut. Saattoi kuulua osana sopimukseen tai sitten on menossa muualle.
Ei pelannut Ässiäkään vastaan, joten tuskin siitä oli tänään kysymys.