Jatkaako Mac Sveitsissä?
Voi hyvin olla. Sveitsin liksojen jälkeen liigan palkkataso ei kovin houkutteleva.
Jatkaako Mac Sveitsissä?
Laskisin tuohon joukkoon vielä myös Alatalon, vaikkei mies varsinaisesti Lukon kasvatti olekaan.
Niin ja kai tuohon nyt pitäisi lisätä mm. Tuomainen aika viimeisimpänä "petturina". No ei kaveri nyt ole edellä mainittujen tasolle päässyt mutta tulee vielä pitkään olemaan "huippulupaus".
Nyt siellä MM joukkueessa olisi herra nimeltä Zemgus Girgenssons. Tehnyt ainakin minuun mielettömän vaikutuksen. Aika iso, mielikuvituksellinen, hyvä luistelija, vahva kaksinkamppailuissa ja ikää taisi olla 19. Näyttää pelaavan AHL:ssä eikä aavistustakaan kuinka mahdoton hänet olisi kalastaa Suomeen ja Lukkoon mutta tuollaisia kavereita itse kaipaisin vahvistukseksi.
Olen yllattynyt ettei kukaan ole viela laittanut huhuja tanne siita yhdesta liukkaasta laitahyokkaajasta vaikka huhu on monet tavoittanutkin?
Tsot tsot, nimiä kehiin, liukas laituri...Koiviston Toni :) ?
Koiviston olen itse kuullut ainakin "varmana". Kuulema olisi purkamassa sopparia luulajaan. Aika laajaa rinkiä nyt kootaan. Tulee ihan uraman ja toivolan aika mieleen kun pelaajia hankitaan ihan hankkimisen ilosta. Ei taida saarelalle tulla edes kymmentä peliä ylhäällä ensi kaudella.
Joskin olisi se Mäkkäri voinut vittumaisempaankin joukkueeseen mennä.McLean HIFK:hon on aika kova isku kasseille. Vituttaa todella pahasti.
Liian kallis Sveitsin palkoilla.
Mitä helvettiä? Mistä lähtien muka Lukolle on raha ollut joku ongelma. En osta tätä jos IFK:hon menee, eri asia jos tekee sopparin NLA/KHL-sarjoihin.
Tiedä sitten, Dufva oli kyllä viime kaudellakin tarkkana siitä ettei pelaajabudjettia ylitetä, että josko tässä olisi sellaisesta kyse? Jos on, niin olen ihan tyytyväinen Lukon toimintalinjaan.Mitä helvettiä? Mistä lähtien muka Lukolle on raha ollut joku ongelma. En osta tätä jos IFK:hon menee, eri asia jos tekee sopparin NLA/KHL-sarjoihin.
No ei varmaan osta muutkaan. Ennemmin tuli fiilis, ettei McLeania vaan ole laskettu missään vaiheessa osaksi suunnitelmia.
Miksi vitussa täytyy ripotella tuhkat päälle jo tässä vaiheessa, kun ei edes vielä tiedetä kuka se Mcleanin "korvaaja" on? Toki ymmärrän että vanhan Lukkopelaajan siirtyminen kilpailijan leiriin korpeaa, mutta täytyykö sen olla heti automaatio että Lukon johto on sössinyt jotain? En ole itsekään mikään johtoportaan suurin fani, isoja muutoksia olisi sinnekin tehtävä, mutta odotellaan nyt edes niin kauan kun se ykkössentterin nimi julkaistaan.Huikeaa, kertakaikkiaan huikeaa.
Todellisuudessahan syynä on se, että Mclean on liian nuori, kokematon ja kiekollinen joten ei otettu riskiä kuten ei maalivahdeissakaan.