Huhuketju

  • 3 528 248
  • 11 503
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool
Laskisin tuohon joukkoon vielä myös Alatalon, vaikkei mies varsinaisesti Lukon kasvatti olekaan.

Niin ja kai tuohon nyt pitäisi lisätä mm. Tuomainen aika viimeisimpänä "petturina". No ei kaveri nyt ole edellä mainittujen tasolle päässyt mutta tulee vielä pitkään olemaan "huippulupaus".

Sitten oma toivomukseni ihan lonkalta. Monet teistä muistavat Sirokovsin ja ovat sitä mieltä että Latvian laiskureita ei Lukkoon tarvita enää koskaan. Mutta itse muistelen lämmöllä myös Herroja Tambijevs ja Cipruss ja tietenkin myös Spruks. No Janis valitettavasti teki parhaan kautensa vasta siirryttyään HPK:hon. Nyt siellä MM joukkueessa olisi herra nimeltä Zemgus Girgenssons. Tehnyt ainakin minuun mielettömän vaikutuksen. Aika iso, mielikuvituksellinen, hyvä luistelija, vahva kaksinkamppailuissa ja ikää taisi olla 19. Näyttää pelaavan AHL:ssä eikä aavistustakaan kuinka mahdoton hänet olisi kalastaa Suomeen ja Lukkoon mutta tuollaisia kavereita itse kaipaisin vahvistukseksi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin ja kai tuohon nyt pitäisi lisätä mm. Tuomainen aika viimeisimpänä "petturina". No ei kaveri nyt ole edellä mainittujen tasolle päässyt mutta tulee vielä pitkään olemaan "huippulupaus".

Mielummin vaikka Engren. Tuomainen ei saanut jatkoa Lukossa, ja reitti oli muutenkin Turku-Rauma-Helsinki-Turku.

Nyt siellä MM joukkueessa olisi herra nimeltä Zemgus Girgenssons. Tehnyt ainakin minuun mielettömän vaikutuksen. Aika iso, mielikuvituksellinen, hyvä luistelija, vahva kaksinkamppailuissa ja ikää taisi olla 19. Näyttää pelaavan AHL:ssä eikä aavistustakaan kuinka mahdoton hänet olisi kalastaa Suomeen ja Lukkoon mutta tuollaisia kavereita itse kaipaisin vahvistukseksi.

Granlund/Teräväinen-tason prospecti, sanoisin että täysin mahdoton hankinta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Olen yllattynyt ettei kukaan ole viela laittanut huhuja tanne siita yhdesta liukkaasta laitahyokkaajasta vaikka huhu on monet tavoittanutkin?

No, ehka kaikilla on se ajatus etta ollaan hiljaa niin saadaan kalaa eika kukaan ehdi valiin sohimaan?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Juusela? Nyt keksin, Tomi Mustonen, muistan vieläkin sen yhden maalin. Tai itseasiassa taidan muistaa kaikki herran Lukossa tekemät maalit. Kaikki kolme.
 
Koiviston olen itse kuullut ainakin "varmana". Kuulema olisi purkamassa sopparia luulajaan. Aika laajaa rinkiä nyt kootaan. Tulee ihan uraman ja toivolan aika mieleen kun pelaajia hankitaan ihan hankkimisen ilosta. Ei taida saarelalle tulla edes kymmentä peliä ylhäällä ensi kaudella.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koiviston olen itse kuullut ainakin "varmana". Kuulema olisi purkamassa sopparia luulajaan. Aika laajaa rinkiä nyt kootaan. Tulee ihan uraman ja toivolan aika mieleen kun pelaajia hankitaan ihan hankkimisen ilosta. Ei taida saarelalle tulla edes kymmentä peliä ylhäällä ensi kaudella.

Jos tosiaan Koivisto tulisi, niin silloin ei kyllä Saarelalle ole enää mitään asiaa pelaavaan kokoonpanoon ainakaan ensi kaudella. Ellei sitten iske todella pahaa loukkaantumissumaa.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
McLean HIFK:hon on aika kova isku kasseille. Vituttaa todella pahasti.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
McLean HIFK:hon on aika kova isku kasseille. Vituttaa todella pahasti.
Joskin olisi se Mäkkäri voinut vittumaisempaankin joukkueeseen mennä.

e. Tämän on kyllä pakko tarkoittaa sitä että Mcleanin tilalle on tiedossa paljon kovempi seppä, jos ei kerran hänen palveluksensa kiinnostaneet Lukkoa. Muuten tulee asiaa vitutusketjuun. Mutta ei nyt kannata vielä Lukon johtoa kivittää.

Ehkä Dufva ajattelee että lyödääs nyt Saarelan poika oikein kunnolla läpi, ostetaan Koivisto kakkosketjun laitaan ja laitetaan Saarela ykkösen keskelle... No joo.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Nyt haluaisin taas kysyä, että mitä helvettiä?

Ei kai tämä nyt mennyt niin, että Mclean olisi ollut saatavilla mutta Lukosta ei oltu yhteydessä ja budjetti käytettiin nelikymppisiin saunakavereihin?

Tästä puuttuu enää se, että Hifk julkistaa tänään Mcleanin ja Lukko huomenna jonkun Mr. Peter Löppönentöppösen suoraan farmin farmin farmin tähdistöjoukkueesta.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
McLean ei nyt sitten ilmeisesti ymmärtänyt soittaa raumalle ja nyt on käymässä näin? Viimeisimpien pelaajahankintojenne osaltahan näyttää siltä, että lukkoon kelpaa kyllä, jos on meriitit kunnossa ja ymmärtää itse soitella sinnepäin.

Hagman voisi kyllä olla seuraava lukkohankinta. Vanhatalo luulee, että Niklaksen signaaminen vituttaisi Ässäjohtoa ja ikääkin on jo jonkun verran. Työmatka Porista on olematon ja rahaakin löytyy. 1+1+1+1 = Hagman.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Liian kallis Sveitsin palkoilla.

Mitä helvettiä? Mistä lähtien muka Lukolle on raha ollut joku ongelma. En osta tätä jos IFK:hon menee, eri asia jos tekee sopparin NLA/KHL-sarjoihin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mitä helvettiä? Mistä lähtien muka Lukolle on raha ollut joku ongelma. En osta tätä jos IFK:hon menee, eri asia jos tekee sopparin NLA/KHL-sarjoihin.

No ei varmaan osta muutkaan. Ennemmin tuli fiilis, ettei McLeania vaan ole laskettu missään vaiheessa osaksi suunnitelmia.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä helvettiä? Mistä lähtien muka Lukolle on raha ollut joku ongelma. En osta tätä jos IFK:hon menee, eri asia jos tekee sopparin NLA/KHL-sarjoihin.
Tiedä sitten, Dufva oli kyllä viime kaudellakin tarkkana siitä ettei pelaajabudjettia ylitetä, että josko tässä olisi sellaisesta kyse? Jos on, niin olen ihan tyytyväinen Lukon toimintalinjaan.

Vähän epäilen toki, mutta on tuo mielestäni mahdollista.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kertokaa nyt mulle, että seuraava ei pidä paikkaansa:


Lukko ilmoittaa pari viikkoa sitten hakevansa kahta sentteriä, lähtökohtaisesti ulkomailta. Nyt kuitenkin AUK soittelee Suomen Turuuuusta, että tarttis hei pelipaikan ja rahaa. Sopii joukkueen profiiliin ja ikäjakaumaan joten signataan.
Samalla on kuitenkin vapaana maailmanluokan pelaaja, jolla on vieläpä raumalainen vaimo, mutta tähän ei olla edes yhteydessä, koska jostain on päätelty palkkapyynnön olevan liikaa tai vaihtoehtoisesti budjetti on käytetty mikkoloihin, sipiläisiin, riskoihin ja uusikartanoihin.

Huikeaa, kertakaikkiaan huikeaa.

Todellisuudessahan syynä on se, että Mclean on liian nuori, kokematon ja kiekollinen joten ei otettu riskiä kuten ei maalivahdeissakaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huikeaa, kertakaikkiaan huikeaa.

Todellisuudessahan syynä on se, että Mclean on liian nuori, kokematon ja kiekollinen joten ei otettu riskiä kuten ei maalivahdeissakaan.
Miksi vitussa täytyy ripotella tuhkat päälle jo tässä vaiheessa, kun ei edes vielä tiedetä kuka se Mcleanin "korvaaja" on? Toki ymmärrän että vanhan Lukkopelaajan siirtyminen kilpailijan leiriin korpeaa, mutta täytyykö sen olla heti automaatio että Lukon johto on sössinyt jotain? En ole itsekään mikään johtoportaan suurin fani, isoja muutoksia olisi sinnekin tehtävä, mutta odotellaan nyt edes niin kauan kun se ykkössentterin nimi julkaistaan.

Ja sitten kun se Mika Viinasen nimi sieltä pompsahtaa niin sitten taas annetaan kuulua.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko Josef Straka jo täysin poissa Lukon kuvioista? Kokenut kettu ja kuntoon päästessään voisi olla kovakin sana liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös