Juuri Raumalta tulleen tiedon mukaan 5min päästä on Lukolla lehdistötilaisuus koskien Nummelinia. Mahtaako pelata tällä kaudella jo?
Onko tämä huhu vai tieto?
Juuri Raumalta tulleen tiedon mukaan 5min päästä on Lukolla lehdistötilaisuus koskien Nummelinia. Mahtaako pelata tällä kaudella jo?
Tässä ollut juttua Petusta jo pari päivää ja keskustelua on käyty tulevasta liksasta. Mitä teidän mielestä on maksimi palkka mitä Nummelinille voisi maksaa kaudelta? Missä on kipuraja?
Itse veikkaan että maksimissaan 250k, tuskin Nummelinille enempää maksetaan kuin Vehaselle.300k on varmaan aika maksimiraja kaudesta. En usko etta se ylittyy.
Itse veikkaan että maksimissaan 250k, tuskin Nummelinille enempää maksetaan kuin Vehaselle.
Itse veikkaan että maksimissaan 250k, tuskin Nummelinille enempää maksetaan kuin Vehaselle.
Tässä ollut juttua Petusta jo pari päivää ja keskustelua on käyty tulevasta liksasta. Mitä teidän mielestä on maksimi palkka mitä Nummelinille voisi maksaa kaudelta? Missä on kipuraja?
Pääasia, että kovan luokan pelimies saadaan pakistoon. Lukon kannattajana ei tarvitse huolehtia pelaajabudjeteista. Ainoastaan rahojen tunkeminen koskisiin ja koskenkorviin olisi saatava loppumaan, jotta nuoria omia kasvatteja pääsisi näyttämään kyntensä petujen rinnalle.
Oliko siellä joku tiedotustilaisuus?
Kunnari kirjoittelee Lukon tarjonneen Nummelinille 700,000-800,000 2+1 -vuotisesta sopimuksesta. Isoja summia jos pitää paikkansa.
Onkohan tuohon 700 000-800 000 euroon laskettu mukaan myös se optiovuoden palkka jo valmiiksi? Jaettuna kolmella se ei ihan niin paljon tekisi.
Kunnari kirjoittelee Lukon tarjonneen Nummelinille 700,000-800,000 2+1 -vuotisesta sopimuksesta. Isoja summia jos pitää paikkansa.
Kunnarin kommentti: Onnea Rauma kuka mokasi Turussa? - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - SM-liiga
Mikäli Kunnarin summat pitävät paikkansa niin tuo 2+1 -vuoden soppari on vuotta kohden 230k-270k euroa, joten ei ole Nummelinin tasoisesta kaverista todellakaan ylihintaa. Toisaalta tulokset näyttävät vasta, onko kaveri palkkansa arvoinen, niinkuin kaikkien pelaajien suhteen.
Pitää muistaa, että Nummelinin tulo joukkueeseen voi vaikuttaa suuresti myös joukkueen vetovoimaan muiden hankintojen suhteen.
Itse olisin valmis maksamaan juuri 100-150ke, en yhtään enempää.
Miettikääs mitä se Peltonen saa IFK:sta.