Onkohan nyt tätä samaa vaivaa kaikilla kolmella eli Skaldolla, Tompalla ja Ilomäellä, että neuvottelut molempiin suuntiin auki?Itselläni erittäin vahva veikkaus omiin korviini kantautuneiden juttujen perusteella on edelleen se, että Ilomäki on menossa TPS:iin
Onkohan nyt tätä samaa vaivaa kaikilla kolmella eli Skaldolla, Tompalla ja Ilomäellä, että neuvottelut molempiin suuntiin auki?
Joo, voi hyvin olla. Itse kuulin vain Ilomäestä ja sen huhun mukaan olisi tehnyt sopimuksen Tepsiin, mutta eihän näistä tiedä - monikin taho voi laittaa liikkeelle ihan perättömiä juttuja omia tarkoitusperiään vauhdittaakseen.Onkohan nyt tätä samaa vaivaa kaikilla kolmella eli Skaldolla, Tompalla ja Ilomäellä, että neuvottelut molempiin suuntiin auki?
Mä ihan pikkusen verran hymyilisin jos näin tapahtuisi. En Ilomäen itsensä takia, ei hän ole sellainen pelaaja jonka jatko olisi elinehto taikka poistuminen kuolemantuomio, vaan muutamien kirjoitusten takia.Raumalla olisi huhun mukaan jatkamassa.
Saattaisi moni muukin hymyillä, joku tyytyväisyydestä ja joku ihan puhtaasti välillisen sekoamisen takia. Itse olisin lähinnä varmaan ???Mä ihan pikkusen verran hymyilisin jos näin tapahtuisi. En Ilomäen itsensä takia, ei hän ole sellainen pelaaja jonka jatko olisi elinehto taikka poistuminen kuolemantuomio, vaan muutamien kirjoitusten takia.
Oskari Saaren tietojen mukaan Haga olisi jatkamassa Raumalla. Toki voi olla vain katsonut nettisivuilta sopimuksen kestävän 2023 asti, mutta onhan tuo saattanut kysäistä mieheltä itseltäänkin, jos on Mehtimäen hallin käytävällä tullut alkuverkkojen aikaan vastaan.Haga kilometritehtaalle ja tilalle kunnon ykkös sentteri
Oskari Saaren tietojen mukaan Haga olisi jatkamassa Raumalla. Toki voi olla vain katsonut nettisivuilta sopimuksen kestävän 2023 asti, mutta onhan tuo saattanut kysäistä mieheltä itseltäänkin, jos on Mehtimäen hallin käytävällä tullut alkuverkkojen aikaan vastaan.
Hagu ja Suni kolmoseen?Jos Ilomäki jatkaa lukossa myös ensikaudella hänen ketjukavereina haluaisin nähdä Nymanin ja Pooleyn. Ykköseen sitten Revon lisäksi kunnon sentteri ja laituri
Jos uutta laituria ei hankita niin silloin Hagu ykköseen. Tällöin kolmoseen jäisi Ikonen Mattila SuniHagu ja Suni kolmoseen?
Tämä tuli juuri korvaani varmana tietona.Pistetääs vielä hullumpi huhu vireille… Sebastian Repo jatkaa Lukossa myös ensi kaudella!
Siis se, että jatkaa, vai että on tehnyt sopimuksen jossa on kuotenkin ulkomaanoptio? (ja jos on optio niin onko sen aika mennyt jo umpeen?)Tämä tuli juuri korvaani varmana tietona.
Ilmeisesti viime kauden sopimuksessa oli jo ulkomaanoptio, jonka viimeinen päivämäärä päättynee vasta lähipäivinä.Siis se, että jatkaa, vai että on tehnyt sopimuksen jossa on kuotenkin ulkomaanoptio? (ja jos on optio niin onko sen aika mennyt jo umpeen?)
Kyllä oli optio aivan niin kuin tälläkin hetkellä, mikäli ei tule ulkomailta hyvää sopimusta niin jatkaa Raumalla. Aikaisintaan 1.5 päätyy tuo ulkomaan optio saattaa mennä vaikka 1.6 asti. Olen yllättynyt mikäli Lukko julkistaa Revon jatkon ennen vappua. Sen verran jatkoa että viime vuonna Lukko ilmoitti Revon jatkon 5.6 eli uskoisin että 1.6 on ulkomaan option takaraja.Ilmeisesti viime kauden sopimuksessa oli jo ulkomaanoptio, jonka viimeinen päivämäärä päättynee vasta lähipäivinä.
Ja hyvä sopimus ulkomailla ei tarkoita pelkästään rahallisesti vaan myös uran kannalta. Näin ainakin ymmärsin viime kesänä olleen kriteeri minkä takia Repo jatkoi Lukossa.Kyllä oli optio aivan niin kuin tälläkin hetkellä, mikäli ei tule ulkomailta hyvää sopimusta niin jatkaa Raumalla.