sohvakoutsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Hermes
Topi Niemelä ja Aatu Räty sopisi mainiosti..Kärpistä kaksi nuorta siirtymässä Raumalle. Nimistä ei ole mitään hajua, mutta näin huhutaan jollakin foorumilla.
Topi Niemelä ja Aatu Räty sopisi mainiosti..Kärpistä kaksi nuorta siirtymässä Raumalle. Nimistä ei ole mitään hajua, mutta näin huhutaan jollakin foorumilla.
Eikös joku tässä just huhuillu et Kalle olisi Niemelää kovasti yrittänyt?Topi Niemelä ja Aatu Räty sopisi mainiosti..
Mistä mahtaa johtua?
Siellä on niin paljon leveyttä rosterissa, ettei tarvitse peluuttaa tuommoisia tusinajunnuja. *Hymiö*Loukkaantunut, tosin ei alkukaudella ainakaan kovin hirveästi ole saanut vastuuta ylhäällä.
No Räty tuskin on tulossa, koska hänellä on sopimus Kärppien kanssa.
Granlundin Mikke huutaa moro ilmaveivinsä kanssa.Ihan trollaustahan tämä huhuilu kyllä on, en usko että ihan niin sekaisin Kärpissäkään ollaan että Niemelä pois päästetään.
2v sopparia vois jo itsekkin sponssata.Facebookissa ollaan tuomassa Innalaa jo täksi kaudeksi Lukkoon. Itse en kyllä tähän usko, vaikka toteutuessaan olisi kyllä oiva lisä.
Facebookissa ollaan tuomassa Innalaa jo täksi kaudeksi Lukkoon. Itse en kyllä tähän usko, vaikka toteutuessaan olisi kyllä oiva lisä.
Siis ilomielin vastaan, jos on tulossa. Oli EHT:llakin Suomen parhaimmistoa. Sopisi Lukon pelitapaakin loistavasti.
Varmasti tullessaan sopimus kattaisi myös ensi kauden. En muuten usko Kallen hankkivan hyökkääjää tällä hetkellä.
Olisi siellä myös Koistinen vapaana, Ville oli vielä reilut 10 vuotta sitten maajoukkueen luottomiehiä. Sen jälkeen Villen CV:lta löytyy paljon seuroja, tuomio vaimon pahoinpitelystä ja nyt potkut Kerhosta. Huhujen mukaan joukkuekaverit eivät tykänneet Villen tyylistä viettää kosteita iltoja sairausloman aikana, kun HPK taisteli samaan aikaan kaukalossa.
Saisiko Virta vielä Koistisesta uuden kevään irti ja samalla korkin kiinni.
Se facebook-huhu minkä minä toissa päivänä tai maanantaina luin, koski Innalan lisäksi myös Kontiolaa. Kontiola ei ainakaan ole tulossa, se lienee selvää ja siksi minä myös Innala-huhuakin epäilen kun sen käsitin niin että siirto/siirrot koskisi jo tätä kautta. Eppäillä tietysti aina soppiikin.