Huhuketju

  • 3 408 813
  • 11 083

lexhockey

Jäsen
Prisman kahviossa yksi asioista perilläoleva henkilö (ei hevosimies) kertoi, että Aleksi Saarela menisi ensikaudeksi Kärppiin ja Friberg hakisi peliaikaa muista Liiga-seuroista tai divarista. Sama henkilö kertoi jokin aika sitten, että Antti Saarela menisi Kouvolaan. No, se huhu ainakin meni pieleen.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aleksi Saarelalla on kaksisuuntaista tulokassopimusta jäljellä vielä ensi kausi, jota ei pelata lainalla Euroopassa. Jos Carolina ja Saarela purkavat sopimuksen, niin siirron voisi ymmärtää paremmin.

Saarelan Khl-oikeudet ovat Jokereilla.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Prisman kahviossa yksi asioista perilläoleva henkilö (ei hevosimies) kertoi, että Aleksi Saarela menisi ensikaudeksi Kärppiin ja Friberg hakisi peliaikaa muista Liiga-seuroista tai divarista. Sama henkilö kertoi jokin aika sitten, että Antti Saarela menisi Kouvolaan. No, se huhu ainakin meni pieleen.
Jotenkin huvittaa aina nämä "asioista perillä" olevat lähteet. Lienevät niitä, jotka ovat naapureidenkin asioista perillä olevia kyyliä. Eli näkevät ja kuulevat jotain jostain ja omassa päässään kehittelevät lopputuleman, joka sitten täytyy prismojen pöydissä päästä julistamaan mukatotuutena. Ja näitähän tietäjiä riittää.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joku vielä Heikkisestä haaveilee, niin unohtaa kannattaa. Maksumuurin takana totesi pelavan todennäköisesti Tepsissä jos mahtuu mukaan ja edelliset neuvottelut menivät Lukon kanssa niin perselleen kuulemma, ettei edes kiinnosta enää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos joku vielä Heikkisestä haaveilee, niin unohtaa kannattaa. Maksumuurin takana totesi pelavan todennäköisesti Tepsissä jos mahtuu mukaan ja edelliset neuvottelut menivät Lukon kanssa niin perselleen kuulemma, ettei edes kiinnosta enää.
Ei ole kiinnostanut enää juuri tuon asenneongelman takia. Muuten vois mennä kauden verran.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos joku vielä Heikkisestä haaveilee, niin unohtaa kannattaa. Maksumuurin takana totesi pelavan todennäköisesti Tepsissä jos mahtuu mukaan ja edelliset neuvottelut menivät Lukon kanssa niin perselleen kuulemma, ettei edes kiinnosta enää.
Hyvä näin. Kaverin paluu naapurimaastakin muistui kummasti mieleen kun naureskeli lehtienpalstoilla, että tuskinpa Lukko on edes tietoinen tästä yms jne. Ura ehtoopuolella joten jäähdytelköön timanttisella asenteellaan muualla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos joku vielä Heikkisestä haaveilee, niin unohtaa kannattaa. Maksumuurin takana totesi pelavan todennäköisesti Tepsissä jos mahtuu mukaan ja edelliset neuvottelut menivät Lukon kanssa niin perselleen kuulemma, ettei edes kiinnosta enää.
"Ei tästä silti kenenkään pidä suuttua. Mä olen itse päässyt siitä ylitse, ja toivottavasti kaikki muutkin."
Oliko silloin edes mitään neuvotteluja, eikö Lukko ilmoittanut että ei ole käyttöä.
 
Jos joku vielä Heikkisestä haaveilee, niin unohtaa kannattaa. Maksumuurin takana totesi pelavan todennäköisesti Tepsissä jos mahtuu mukaan ja edelliset neuvottelut menivät Lukon kanssa niin perselleen kuulemma, ettei edes kiinnosta enää.

Iso peukku, jos Heikkinen ei Raumalle tulekkaan. Jokainen on nähnyt ne kiukuttelut ja itkemiset tuomareille ja Heikkinen on varmaan helpoin pelaaja Liigassa saada kuumenemaan. Hyvä pelaaja toki, mutta asenneongelmaista ja ylimielistä pelaajaa ei tänne tarvita.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin tuntuu että Heikkisellä itsellään on eniten hampaan kolossa noista neuvotteluista / neuvottelemattomuudesta. Aika erikoinen päätös on henkilöidä joukkue yhteen henkilöön joka ei enää edes edusta Lukkoa eli RD:hen. Nyt on neuvotteluissa vastassa ihan eri henkilö. Vanhatalo ei siellä ainakaan pöydän toisella puolella istu ja vahvasti epäilen että Tipiäkään ei tarvita ennen kuin mahdollisesti kun nimeä paperiin laitetaan.

Mun melko amatöörimäinen arvioni ja toivoni ettei pelaisi Lukossa perustuu siihen että tänne hankitaan pääasiassa niitä pelaajia jotka on menossa johonkin, ei tulossa jonnekkin (kuten Kalle mun mielestäni hienosti totesi). Kokemusta on varmasti roppakaupalla, sitä tarvitaan kans, mutta kuten edelliset toi esille niin tuo asenne kaikessa muussa kuin kiekon pelaamisessa paistaa aika pahasti läpi. Lisäksi kun täällä mietitään jatkuvasti onko BDF ja sun muut liian jäykkäjalkaisia niin jotenkin jään ihmettelemään mistä Heikkiselle ne jalat yhtäkkiä taiottaisiin. Toki kokemus tuo monia avuja, mutta ei se niitä jalkoja tuo.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Heikkisessä olisi niitä Kallen kaipaamia senttejä ja kiloja sekä varsin hyvä laukaisutaitokin vielä extralisänä.

Muutamia klippejä ja TPS:n pelejä nähneenä sanoisin kanssa, että Heikkisellä on omat murheensa näiden tulistumisten ja muiden kiukuttelujen kanssa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heikkinen saa puolestani vaikka päättää uransa Tepsissä, ei tarvitse kyllä enää Lukkoon tulla. Heikkisen itkemiset ja vääntämiset mediassa ovat kyllä kääntäneet koko mielipiteeni pelaajasta. Bono on kyllä parhaimmillaan huikea pelimies, mutta jotenkin hän tuntuu nostavansa itseään jalustalle, kun puhutaan Lukosta ja ainakin omaan mieleen jää kuvitelma, että hän luulee olevansa kasvattajaseuraansa suurempi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siitä mä nostan hatunreuhkaa Heikkiselle että sanoo suoraan niinkuin asia on. Jos pännii niin pännii, ei sitä tarvitse kaunistella millään tekosyillä jollei aio Lukossa pelata.

Ja oman mielipiteeni Heikkisestä olen jo tuonut julki palstalla useasti joten tämä sopii paremmin kuin hyvin mullekin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heikkinen on ehkä Liigan hitain puolustaja ja edellä mainitut seikat lisäksi niin hyvä vaan ettei tule. Joku muu ehkä ikävöi, mutta itse ainakin toivon ettei tule missään tapauksessa.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Asioista voi ja saa olla eri mieltä. Itse kuitenkin näen Ilkka Heikkisen juuri sellaisena puolustajana ja persoonana, jonka Lukko kaipaa. Toisi niitä kaivattuja senttejä, kiloja, kokemusta ja kovuutta. Lisäksi on tehokas ja ylivoimalla selkeä viivapelote. Vieläpä kyseessä on särmikäs oma kasvatti, joka ainakin minulle edelleen tuo lisäarvon. Olisi hyvä esimerkki nuorille. Lukko on vähän liikaa täynnä harmaata mikkihiiri-osaston kaveria.

Sitten siitä media-avautumisesta. Bonohan oli täysin oikeassa. Olen täysin samaa mieltä asioista, joita hän toi esille Tepsin viimeisen matsin jälkeen. Jos useampi pelaaja uskaltaisi avata suunsa, voi olla että jääkiekko Liigassa ei olisi niin kovaa vauhtia luisumassa kohti kaukalopalloa.

Iso harmi siis jos ei enää Lukkoon palaa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hiukan ihmettelen, että niin monet täällä ei haluaisi Bonoa Lukkoon. Tällä kaudella oma piste-ennätys ja ei todellakaan ole Liigan hitain, kuten joku kirjoitti. Toki mielipiteensä kullakin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle Bono olisi kelvannut, koska olisi ratkaissut ison ongelman, viivapelaamisen yv:llä.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ponthus Westerholmilla kulkee edelleen pleijareissa, eilen viimeisteli titta på ylähylly tyylisellä osumalla maalin. Frölunda vei pelin ja johtaa sarjaa Luulajaa vastaan nyt otteluvoitoin 2-0. Linkistä matsikoosteeseen svedujen jääkiekkoliiton sivuille ja Ponthan maali on se jälkimmäinen osuma:

Frölunda HC - Luleå Hockey
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle Bono olisi kelvannut, koska olisi ratkaissut ison ongelman, viivapelaamisen yv:llä.

Sama. Bono nakutti runkosarjaan 55 peliin 11+29=40 pinnaa ja plejareihin 5 peliin 1+3=4. Noiden arvoa nostaa vielä se, että pelasi osan kaudesta toipilaana. Ei vastaava pakkia ole helppo löytää viivalle muualta, oli sitten Bonon luonteesta mitä mieltä vaan. Minusta Killeri voisi ottaa tarttua puhelimeen ja kysellä Bonon kuulumiset, RD ei enää Lukossa vaikuta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sama. Bono nakutti runkosarjaan 55 peliin 11+29=40 pinnaa ja plejareihin 5 peliin 1+3=4. Noiden arvoa nostaa vielä se, että pelasi osan kaudesta toipilaana. Ei vastaava pakkia ole helppo löytää viivalle muualta, oli sitten Bonon luonteesta mitä mieltä vaan. Minusta Killeri voisi ottaa tarttua puhelimeen ja kysellä Bonon kuulumiset, RD ei enää Lukossa vaikuta.
Olisihan se mielenkiintoista jos Bono vielä puheidensa jälkeen Lukkoon tulisi.

Mun käsittääkseni kuitenkin Kallen aiemmista (n. vuosi sitten) puheista ja nyt viimeistään Bonon puheista päätellen voi laskea 0+0=0, eli ei tule Bono enää Lukossa pelaamaan. Bonon tyyppinen pakki tulisi Lukolle kuitenkin tarpeeseen, vaikka se Bono ei itse olekkaan.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minusta Killeri voisi ottaa tarttua puhelimeen ja kysellä Bonon kuulumiset, RD ei enää Lukossa vaikuta.

Itse olen kuullut huhua, että RD:n ajan jälkeenkin on Lukon puolelta kyselty Bonon kuulumisia Vanhatalon ja Virran taholta.
Siitä ei tosin ole tietoa, että mitkä "päin persettä" menneet neuvottelut Heikkistä hiertää.

Mutta jos Heikkinen mietiskelee heinäkuuhun asti uran jatkoa niin se on siinä ja tässä kannattaako Lukon odotella.
Eikä tässä oikeastaan kukaan tunnu tietävän ruotsin kaksosten ja muutaman junnuhaun lisäksi yhtään varmaa uutta pelaajaa. Varmasti on julkaisua vailla olevia sopimuksia kaapissa, myös pakistoon. Katsellaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisihan se mielenkiintoista jos Bono vielä puheidensa jälkeen Lukkoon tulisi.

"Tekisi mieli tulla jo pelaamaan Lukkoon. Gyl Raum O Ain Raum"

"Tuskin Lukko edes tietää, että tulen Suomeen, eikä siitä pidä kenenkään suuttua. "

"Neuvottelut menivät niin perselleen viimeksi, ettei enää edes kiinnosta"

Olkoon vaikka kuinka hyvä ja kuinka Raumalainen, mutta mitä tuollaisella tuuliviirillä täällä tehdään, kun kaikenlisäksi selvästi hampaankolossa on Lukkoa vastaan ja paljon.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Tekisi mieli tulla jo pelaamaan Lukkoon. Gyl Raum O Ain Raum"

"Tuskin Lukko edes tietää, että tulen Suomeen, eikä siitä pidä kenenkään suuttua. "

"Neuvottelut menivät niin perselleen viimeksi, ettei enää edes kiinnosta"

Olkoon vaikka kuinka hyvä ja kuinka Raumalainen, mutta mitä tuollaisella tuuliviirillä täällä tehdään, kun kaikenlisäksi selvästi hampaankolossa on Lukkoa vastaan ja paljon.
Joo, sitä lähinnä tarkoitinkin että noista Bonon omista puheista on joillain (seurajohto ja kannattajat) mennä maku koko jätkään, vaikka kuinka hyvä pelaaja olisikin. Siinä voisi Bonollakin mennä pasmat vähän sekaisin kun nämä kaikki jutut kuitenkin kaivettaisiin esille saman tien kun Lukko-verkkarit olisivat päällä, vaikka kuinka sanavalmis tyyppi onkin kyseessä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tietenkään täysin repisi peliverkkareita, jos Heikkinen saapuisi Lukkoon, mutta kyllähän tuossa siirrossa olisi paljon sellaista mikä ei tukisi Lukon nykyistä strategiaa. Vaikka kokemusta pitääkin joukkueessa olla niin mielestäni Heikkisen parhaat vuodet ovat selvästi takana. Lisäksi Heikkinen leftin hyökkävänä pakkina veisi vain peliaikaa mahdollisesti Heinolalta ja Reunaselta. Vai montako hyökkäävää leftin pakkia me tarvitsemme?

Vertaisin Heikkisen liikettä Niskalaan. Kentällä erottuu erittäin vahvasti jo nyt hitaudessa. Pelitempo tulee varmaan nousemaan vielä entisestään ja Heikkisen kohdalla se ei tule enää nousemaan vaan päinvastoin. Ja nuo pisteet tuli suurimmaksi osaksi ylivoimalla, jota pyöritti sellaiset sepät kuin Filppula, Palve ja Kakko. Jokainen edellä olevasta kolmikosta on parempi ylivoiman pyörittäjä kuin Ilomäki, Danforth tai kukaan muu Lukosta. Väitän, että Niskala olisi noiden kanssa myös tehoillut ihan mukavasti vielä. Toisin sanoen en usko Heikkisen tuovan Lukkoon mitään, mitä Niskala ei.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bonokin varmaan maksaa sen 200-250k kaudessa, minkä hinnalla varmasti saa hyvän ykköspakin, joka on parhaassa peli-iässä paremmalla liikkeellä ja vielä tähtäämässä ylöspäin, eikä vain tulossa pelailemaan viimeisiä kausia mahdollisesti vielä melko kasaan koottuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös