Huhuketju

  • 3 355 972
  • 10 806

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kunnari huhuilee jo toista viikkoa vanhaa huhua. Jos Marttinen haluaa lähteä niin penniäkään ei pidä maksaa. Muuten saa sitten pyöriä rotaatiossa.


Tämä huhu pyörii vahvana tällä hetkellä. Lukko haluaa Marttisesta eroon, tällä hetkellä väännetään ehdoista.
Sahlstedt ja Marttinen ovat alkuviikolla asian tiimoilta istuneet alas.

Verkot ovat myös vesillä hankintojen suhteen. Ainakin yhtä hyökkääjää haetaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Kunnari on yleensä kirjoitellut mitä agentit syöttää, ja ilmeisesti nyt jonkun tarvetta palvelee julkaista tällainen huhu. Ehkäpä lisätä painetta Lukon suuntaan tehdä asiassa joku ratkaisu, eli siirto eli maksaa sopimuksen purkamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Tämä huhu pyörii vahvana tällä hetkellä. Lukko haluaa Marttisesta eroon, tällä hetkellä väännetään ehdoista.
Sahlstedt ja Marttinen ovat alkuviikolla asian tiimoilta istuneet alas.

Verkot ovat myös vesillä hankintojen suhteen. Ainakin yhtä hyökkääjää haetaan.

Olen minäkin tämän kuullut ja ihan ässien sisäpiiristä lähteneenä.

Silti ei pennin pyörylää pidä maksaa. Valmennuksen ja urheilujohdon pisteet laskee rajusti mun silmissä. Ensin Tukosen asiat höpötetään lehdistölle ja nyt jos maksetaan jotain korvausta Marttiselle. Ei tässä muille joukkueille tarvitse almuja antaa, edes välillisesti.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Nyt on näköjään iso luuta käytössä, seuraava on Vahalahti... kyllä kohta pitää tulla pelaajia sisäänkinpäin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Tuo vähän kyllä hirvittää, siis että Tommila tulisi paluupostissa Raumalle. Mutta totuus on myös se, että ei Ässät voi koko ajan hommata uusia pelaajia ilman että ovet käyvät myös ulospäinkin.
Niko Peltolaa meinasin ehdottaa kun olen hänen kulmapainikyvyistään pitänyt, eli hänet kelpuuttaisin vaihdossa, mutta sitten tsekkasin statsit, 0+5 (syöttäjänä esim Ässien kaikissa voittomaaleissa), +3 (plussa joka pelissä). Eli ei taida olla liikkumassa. Olin kuvitellut että hän on jotenkin kannattajien epäsuosiossa.
Tommila on minusta vähän turhan samanlainen kuin Lukon muu pakisto.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen hieman yllättynyt, miten paljon jotkut täälläkin ovat valmiita heittämään Marttisen pois. Itse ainakin haluaisin tuon viltityksen jälkeen nähdä, että kuinka paljon kaveri on syttynyt. Varmasti halu näyttää vielä ja Virta sanoi hänen käyttäytyneen ammattimaisesti, joten ei siinäkään valittamista.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Nyt on näköjään iso luuta käytössä, seuraava on Vahalahti...
Onko arvaus, tieto vai toive että #82 lähtee?

Normaalista yritysmaailmastakin aika tuttua juttua, että kun uusi johtaja saapuu taloon, niin toimintatavoissa tapahtuu muutoksia. Sopii hyvin myös urheilumaailmaan. Siksi en ihmettele yhtään vaikka Kalle vähän muokkaisikin rosteria olemassa olevista sopimuksista huolimatta. Rahan voimalla niitä on ennenkin purettu ja tehty uusia.
 

Samppub

Jäsen
Onko arvaus, tieto vai toive että #82 lähtee?

Normaalista yritysmaailmastakin aika tuttua juttua, että kun uusi johtaja saapuu taloon, niin toimintatavoissa tapahtuu muutoksia. Sopii hyvin myös urheilumaailmaan. Siksi en ihmettele yhtään vaikka Kalle vähän muokkaisikin rosteria olemassa olevista sopimuksista huolimatta. Rahan voimalla niitä on ennenkin purettu ja tehty uusia.
Huhuja liikkuu Vahan käden kunnosta ja siitä ettei enää pelaisi peliäkään. Ura siis paketissa.. mutta odotellaan nyt virallista ilmoitusta rauhassa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko arvaus, tieto vai toive että #82 lähtee?
.
Huhuja liikkuu Vahan käden kunnosta ja siitä ettei enää pelaisi peliäkään. Ura siis paketissa.. mutta odotellaan nyt virallista ilmoitusta rauhassa.
Palkanmaksu ainakin katkeaa Lukon osalta 1.11.2018, kun silloin tulee Vahalahdella 6kk täyteen yhtämittaista sairauslomaa tältä kaudelta ja vakuutusyhtiö/Kela hoitaa sen jälkeen palkan.
 

lebak

Jäsen
Jos Marttinen siirtyy niin tuskin Lukko hänen palkkaansa maksaa. Eiköhän tällöin saada siirtokorvaus joko rahan tai toisen pelaajan muodossa.

Omasta mielestä Lukon ei kannata Marttista liikuttaa, koska kausi on vielä pitkä ja uskon että hänkään ei ole parasta peliään vielä Lukon paidassa pelannut.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos Marttinen siirtyy niin tuskin Lukko hänen palkkaansa maksaa. Eiköhän tällöin saada siirtokorvaus joko rahan tai toisen pelaajan muodossa..

Ässät ei ainakaan maksa mitään rahallista siirtokorvausta. Jo pelkästään Marttisen palkan maksaminen aiheuttaa harmaita hiuksia talousosastolla
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palkan maksuvelvollisuus Ässille niin saa mennä. Ei Lukko ollut Marttiselle edes ykkösvaihtoehto tämän kauden pelipaikaksi. Lukko vois vaikka maksaa osan palkasta jos Ässät laittaa paluupostissa jonkun lupaava junnun vahvistamaan Lukon A:ta
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt on näköjään iso luuta käytössä, seuraava on Vahalahti... kyllä kohta pitää tulla pelaajia sisäänkinpäin.
Vahalahdesta on jo jonkun aikaa pitänyt kirjoittaa, että hänenkin sopimuksensa varmaan ostetaan ulos lokakuun loputtua.

Mikään huhuhan tämä ei ole, tieto vielä vähemmän, mutta ihan omaa spekulointia senkin edestä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tommila on minusta vähän turhan samanlainen kuin Lukon muu pakisto.
En tiedä sitten kun en ole Ässien pelejä muuten katsellut kuin Lukkoa vastaan pelattaessa, josko Tommila on kovastikin kehittynyt Ässissä, mutta en minä sitä keskialueen kiintiöjäähyn ottajaa mikä Lukosta aikanaan lähti, takaisinkaan halaja. Vain se puhuu Tommilan puolesta että on oma kasvatti.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Vahalahdesta on jo jonkun aikaa pitänyt kirjoittaa, että hänenkin sopimuksensa varmaan ostetaan ulos lokakuun loputtua.

Mikään huhuhan tämä ei ole, tieto vielä vähemmän, mutta ihan omaa spekulointia senkin edestä.

Miksi Lukko näin tekisi? Palkanmaksukin taitaa loppua tuohon marraskuun alkuun.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Näkisin, että JOS sattuisi käymään vaihtokaupat Marttinen -> Ässät, Tommila -> Lukko, niin molemmat olisi voittajia.

Lukon nykyiseen pelitapaan sopii Tommila paremmin mitä Jyssy ja taas Ässillä puuttuu ruis koko alakerrasta ja Jyssy toisi tähän merkittävää apua.

Spekulointia, mutta mitä tässä monia asioita tulkitsee, niin ei mahdoton diili.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi Lukko näin tekisi? Palkanmaksukin taitaa loppua tuohon marraskuun alkuun.
En tiedä. Tuntuu vaan siltä että Ville ei enää vuoden 2019 alussa kuulu Lukon pelaajalistalle. Vaikka ei kai Vahalahti enää missään muuallakaan pelaa, jollei käsi kerran anna myöten.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tästä mitään hajua? Kävi jokseenkin outo juttu mistä en halua tässä vaiheessa kertoa enempää.

Minulla ei ole tarkempaa tietoa asiasta. Gordonin tilalle tulee kyllä vahvistus, mutta tuleeko se tässä kuussa vai myöhemmin, sen näyttänee aika ja markkinat.

Joku loukkaantuminen voi tietysti nopeuttaa asioita, mutta toivottavasti sellaisilta vältytään.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Onko tästä mitään hajua? Kävi jokseenkin outo juttu mistä en halua tässä vaiheessa kertoa enempää.
Erittäin hyvä kommentti tähän väliin. Minäkin olen nähnyt ja kuullut vaikka mitä mutta en viitsi nyt sen enempää kertoa. Ehkä olisi tämän viestin voinut jättää kirjoittamattakin.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Erittäin hyvä kommentti tähän väliin. Minäkin olen nähnyt ja kuullut vaikka mitä mutta en viitsi nyt sen enempää kertoa. Ehkä olisi tämän viestin voinut jättää kirjoittamattakin.
En halua nolata nimimerkkiäni vielä sen enempää. Tai no, samapa tuo.

Eräs nykyisin KHL pelaava Kanadalainen sentteri alkoi seuraamaan minua twitterissä. Tämähän nyt ei sano mitään, mutta seuraaminen alkoi hetki sen jälkeen kun aloin itse seuraamaan Rauman Lukkoa. Niin siksi halusin ehkä vähän lisätietoa.
 

Nigi

Jäsen
En halua nolata nimimerkkiäni vielä sen enempää. Tai no, samapa tuo.

Eräs nykyisin KHL pelaava Kanadalainen sentteri alkoi seuraamaan minua twitterissä. Tämähän nyt ei sano mitään, mutta seuraaminen alkoi hetki sen jälkeen kun aloin itse seuraamaan Rauman Lukkoa. Niin siksi halusin ehkä vähän lisätietoa.
Zach Boychuk varmaankin kyseessä? Seuraa varmaan jokaista tiliä minkä näkee.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Kyseisen herran tiliä ylläpitää alan firma ja seuraa kaikki joka tykkää hänen kirjotuksista tai samoista asioista.

Toki ottaisin pelaamaan tänne mielellään, mutta tuskin niin kovasti vielä ainakaan on tulossa.

Varmasti ollaan markkinoilla ja pitkällä tähtäimellä tarvitaan hyökkääjä kahteen ekaan ketjuun ja rukoillaan Vahalahden paluuta. Koska Lukon taktiikka on selvästi pelata vanhaa kiekkoa eli tehdä enemmän maaleja, eikä vaan päästää vähemmän. Hyökkäyksen kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös