Eli SS katsoo ensin ulkomaat koska verotus. Jos ei löydy, niin sitten SM-Liigaan, jolloin Lukkokin on mahdollinen.
Eli SS katsoo ensin ulkomaat koska verotus. Jos ei löydy, niin sitten SM-Liigaan, jolloin Lukkokin on mahdollinen.
Jos viittauksesi oli minulle, niin mitä nyt oikein haet? Kommentistasi ei selviä ajatuksesi.Siis sanoiko Salmisen agentti että Rauma tuskin kiinnostaa?
Eikö hän tiedä sitä itse? Kannattaisikohan kysyä ensin ja kommentoida sitten...
Jos viittauksesi oli minulle, niin mitä nyt oikein haet? Kommentistasi ei selviä ajatuksesi.
Tämä mennyt itseltäni täysin ohi. Missäs tälläinen huhu liikkuu?Edit. Kärppiin huhutaan.
Samaa olen ihmetellyt. Tosin en ole näissä nykyjutuissa sisällä, faceissa ja twittereissä...Tämä mennyt itseltäni täysin ohi. Missäs tälläinen huhu liikkuu?
Itse olen kyllä, mutta ei ole moinen huhu kävellyt vastaan. Toivotaan toki, että moinen huhu pitäisi kutinsa.Samaa olen ihmetellyt. Tosin en ole näissä nykyjutuissa sisällä, faceissa ja twittereissä...
Ja ihan hyvä näin. Ässissä Salmisen onnistuminen on jotenkin omaan silmään todennäköisempää kuin Lukossa, vaikka Virta onkin entinen Salmisen valmentaja.Turha tuosta asiasta on enää huhuilla...
EDIT: No nyt asiasta on jo Satakunnan Kansassakin.
Jep! No tuli kuin tulikin Liigaan, ammattimaisuus joukkueen valinnassa painoi tietysti maksukyvyn kanssa.Kyllä tuolle ottajia riittää Sveitsissä, joten varmaan turha odotella. Lukolla on kyllä laittaa varmasti Ässiä parempi tarjous pöytään, jos Liigaan tulisi.
Jep! No tuli kuin tulikin Liigaan, ammattimaisuus joukkueen valinnassa painoi tietysti maksukyvyn kanssa.
Maksukyvyn?
"Viimeaikaisten hankintojen myötä Ässät on ylittänyt pelaajabudjettinsa selvästi. Nopea reagointi Sakari Salmisen vapauduttua oli mahdollista paikallisten yritysten avulla.
- Olimme jo ylittäneet pelaajabudjettimme, joten suuri kiitos paikallisille yrityksille, jotka mahdollistivat Salmisen hankinnan näin nopealla aikataululla."
Mutta kiitos nauruista.
Maksukyvystähän se kertoo oli ne rahat sitten yhteistyökumppaneilta hyvän verkostoitumisen myötä, euro jackpotista, tahi vaikkapa, sano, paskapönttöjä kuuraamalla hankittuja. Pelaajaa ei varmaankaan kiinnosta tuon taivaallista, kunhan sitä rahaa löytyy.Maksukyvyn?
"Viimeaikaisten hankintojen myötä Ässät on ylittänyt pelaajabudjettinsa selvästi. Nopea reagointi Sakari Salmisen vapauduttua oli mahdollista paikallisten yritysten avulla.
- Olimme jo ylittäneet pelaajabudjettimme, joten suuri kiitos paikallisille yrityksille, jotka mahdollistivat Salmisen hankinnan näin nopealla aikataululla."
Mutta kiitos nauruista.
Lukon osalta ei taida mitään olla tapahtumassa, kun ei sitä sentteriä ole löytynyt.
Ilomäki-Tiivola-Friberg-Claireaux-Hillding ovat kuitenkin ihan ok kamaa Liigassa, eikä laiturit Keränen-Koivisto-Vahalahti-Koivistoinen-Tukonen-Liedes-Suuronen ole mitään tusinaa kamaa, vaikka joku seppä tuonne olisi jo leveyden takia hyvä hankkia, sen kiekollisen/all around pakin kera.
Odottelu siis jatkukoon.
Miksi Tiivola ei voisi olla se ykkös sentteri? Kyvyt siihen kyllä riittäisivät. Sopiva laituri pystyy hoitamaan myös pelintekoa ja tekemään samalla maaleja kuten esim. Petruzalek, Salminen, Vahalahti jne.Kuten Virta sanoi, Lukko tarvitsee kärkipelaajan, joka pystyy tekemään tulosta ja omaa erityisosaamista aloituksiin sekä yv-peliin. Nyt Virta joutuu peluuttamaan Hilldingiä tulosyksiköissä, vaikka Joakimille sopivampi paikka olisi pelata 3-4 ketjun luotettavana laiturina.
Kiire ei ole, mutta kyllä Lukko minusta tarvitsee ykkössentterin ja yhden luotettavan top4 pakin, jos on aikomus pelata keväällä mitaleista. Ilman hankintoja rosteri ei tule riittämään 4 joukkoon, se on oma mielipide. Virta on loistava valmentaja, mutta rosterissa ei voi antaa liikaa tasoitusta muille kärkiseuroille.
Kiire ei ole, mutta kyllä Lukko minusta tarvitsee ykkössentterin ja yhden luotettavan top4 pakin, jos on aikomus pelata keväällä mitaleista. Ilman hankintoja rosteri ei tule riittämään 4 joukkoon, se on oma mielipide.
Miksi Tiivola ei voisi olla se ykkös sentteri? Kyvyt siihen kyllä riittäisivät. Sopiva laituri pystyy hoitamaan myös pelintekoa ja tekemään samalla maaleja kuten esim. Petruzalek, Salminen, Vahalahti jne.
Moni on varmaan erimieltä mut mun mielestä aiemmin tuolla fantasiaketjussa nimenä heitetty Akeson on ainakin tilastojensa ja EP:n kuvauksen perusteella sitä mitä lääkäri määrää.
Jos Akeson olisi Lukon pelaaja, niin kyllä siellä hyökkäyksessä alkaisi silloin kaikkien terveenä ollessa löytymään ihan tarpeeksi kaikkea.
Koivisto-Tiivola-Vahalahti
Keränen-Ilomäki-Akeson
Tukonen-Hillding-Koivistoinen
Liedes-Friberg-Suuronen/Claireaux
Jos ei edelleenkään toimi niin joulun jälkeen niitä senttereitä varmasti on saatavilla, kun jyvät alkavat lopullisesti erottumaan akanoista.
Tiivola on Lukon paras aloittaja ja prosentti on ihan salonkikelpoinen. Ja ylivoimassa Tiivolan paikka on neliön keskellä / maalin edessä. Itse sanoisin että Lunon paskan ylivoiman suurin syy on se että kukaan ei lauo, Niskalaa lukuunottamatta. Sellainen sentteri olisi ihan kiva juu, joka voittaa aloitukset, tekee peliä, maaleja ja osaa puolustaakkin, mutta sellaisia taitaa olla saatavilla vasta ensi kaudeksi, jos sittenkään. Ehkäpä Lukon riski Hilldingin kanssa nyt sitten vaan eskaloitui ja mitään ei ole tehtävissä enää tässä kohtaa muuten kuin kasvattaa Tiivolan ja Fribergin vastuuta sentterien osalta. Vaikkei sitä sentteriä ei nyt sitten löytyisikään, niin minkään ei pitäisi estää joukkueen muiden osien vahvistamista.Tiivola ei tuo mitään uutta ylivoimaan tai aloituksiin. Eikä, ainakaan vielä, ole ykkössentteri vaikka sitä pelaisi. Yksi tekijä surkeaan ylivoimaan on se, että aloitukset hävitään ja sen jälkeen haetaan kiekko omista.
Lukolta puuttuu jo määrällisesti senttereitä, kun Hilding ja Claireaux ei tuo sentterin tontille mitään. Eikä ainakaan kolmeen ensimmäiseen kenttään.