No kukas Jokereista se sitten on?
Juhamatti Aaltonen? Ehkä Raumalla syntynyt Sebastian Aho on suositellut Aaltoselle Raumaa.
No kukas Jokereista se sitten on?
Olis siinä isäpapalla nieltävää. Ei ehkä toivoisikaan enää Rauman uppoavan mereen...Sopimuksen julkistuspaikkana Vanha Rauma vihjaa kyllä vahvasti Niklas Hagmaniin. Valtakunnan tasolla iso juttu.
Toisaalta vanhempi Hagman on ryypännyt päänsä niin pehmeäksi, että tuskin enää edes tietää missä poika pelailee....Olis siinä isäpapalla nieltävää. Ei ehkä toivoisikaan enää Rauman uppoavan mereen...
Nuoremmille tiedoksi Matti Hagmanin mietteitä: "Aina, ku mä herään ja huomaan, että illalla on matsi Raumalla, mua alkaa vituttaa. Koko kylän vois upottaa sinne mereen."
Huhuja ei valitettavasti ole, mutta eiköhän tuo Late liene huomenna.
Olen ikäni (näköjään) asunut sen verran tiiviisti tynnyrissä, että tämä yhdistävä tekijä on mennyt ohi silmien ja korvien.Sopimuksen julkistuspaikkana Vanha Rauma vihjaa kyllä vahvasti Niklas Hagmaniin. Valtakunnan tasolla iso juttu.
Olen ikäni (näköjään) asunut sen verran tiiviisti tynnyrissä, että tämä yhdistävä tekijä on mennyt ohi silmien ja korvien.
Tohtiiko joku kertoa tämän vihjauksen salaisuuden?
Kuulostaa siltä, että Jere Karalahti sirtyy Raumalle.
Varmasti tuossa on värikynää käytetty, olihan Aleksi Saarelakin pelaaja jonka "tunsi koko jääkiekkoa seuraava Suomi".
Ei kai sentään Lukko olisi haksahtanut Karalahteen? Viisi vuotta sitten kyllä, nyt selvästi enemmän uhka kuin mahdollisuus.
Eikös Atte Mäkinen ole täällä huhuissa pyörinyt? Saman seuran nuori ja lahjakas pakki, joka nousi kevään mittaan pelaavaan pakkikuusikkoon. Siinähän sitä voittamisen kulttuuria sitten tulee, jos nuorukainen Raumalle rantautuu.Saataisiin voittamisen kulttuuria Raumallekin.
Juhani Jasu ois kiva ylläri. Saataisiin voittamisen kulttuuria Raumallekin. No, kunhan vitsaillaan. Ja onnea Junnulle!
Oksennus olisi lähellä jos Karalahti tulisi, etenkin kun Heikkinen ei ole tulossa. Toki voittihan Jere vielä kaksi vuotta sitten pakkien pistepörssin, mutta 42v tulee kuitenkin täyteen ensi kauden aikana.Ei kai sentään Lukko olisi haksahtanut Karalahteen? Viisi vuotta sitten kyllä, nyt selvästi enemmän uhka kuin mahdollisuus.
Joo, Mäkinen on toki ollut huhuissa ja varmaankin kuuden pelaavan pakin rooliin on Lukossa kaavailtu. Huomiseen tiedotustilaisuuteen tuskin on silti tulossa :)Eikös Atte Mäkinen ole täällä huhuissa pyörinyt? Saman seuran nuori ja lahjakas pakki, joka nousi kevään mittaan pelaavaan pakkikuusikkoon. Siinähän sitä voittamisen kulttuuria sitten tulee, jos nuorukainen Raumalle rantautuu.
Hagman/Hagmannit pongattu jo kaffettelemasta?Kontion kahvilan keskushahmo kävelee paikalle klo 14 läheiseltä asunnoltaan.