Jos/kun te LS-toimittajat luette tätä foorumia, niin ettekö voisi kysellä Rajalalta Gagnon/Niskala tilanteesta ja kertoa siitä sitten lehdessä. Kuitenkin tämä n. 99% Lukon kannattajista kiinnostaa eniten.
Miksi Rajalalta pitäisi kysyä Niskalan tilanteesta? Sinähän olet sanonut tietäväsi asian 100-prosenttisesti.
Näin olen kuullut, näin olen mainostanut. Olen kuullut, että sopimus olisi jo pidemmän aikaa ollut kirjoitettuna. Lähinnä kiinnostaa miksi siitä asiasta ei voida julki tulla? Ihmetyttää, jos Atlantilta on palkat maksamatta, niin onko tämä muka syy ettei asiaa voida julkaista.
Gagnonin kohdalla sopimusta ei ole ja sitä ei saada aikaiseksi? Vahvasti rupeaa siltä näyttämään.
Siinähän olisi oivallinen kirittäjä Ryan Zapolskille. Jopa tandemipeluutus olisi mahdollista Engrenin ollessa toisena veskarina. Yhtään Oskari Setästä väheksymättä kuitenkaan sillä kohta se tietty nimimerkki tulee tuomaan Setäsen olemattomia näytönpaikkoja yms jne kehiin.Atte Engren on ostanut asunnon Raumalta ja haluaisi palata kotikaupunkiinsa.
Engren ei näemmä tykkää pelata täysiä kausia. Lähti Lukosta TPS:ään hakemaan peliaikaa, mutta tuloksena oli tandempelailu, joka seurasi häntä KHL:ään asti. Päästetään Setänen mielummin hakemaan ykkösmaalivahdin paikkaa toisesta seurasta ja annetaan kakkospaikan vahti sellaiselle, jota ei täyden kauden pelaaminen kiinnosta.
Eiköhän tuo Atte kiritä Rinnettä Porissa, kun Riksman on kuitenkin rikki koko kauden. Tämä ei ole huhu vaan ihan omaa ajattelua.
Jos näin kävisi, niin sitten taas saataisiin lukea Ässien palstalta, miten Engren onkin itse asiassa porilainen ja kuinka hänestä kouliintui maalivahti nimenomaan Ässien valmennuksessa;).
Onko tilanne nyt siis se, että kahta sentteriä vielä puuttuu? Elikkä mahdollisesti Gagnon + sitten tuo mainitsemasi "Eepiltä" tullut vihje?Lukolla on kiikarissa uusi kanadalais-sentteri, sopimus on aika lähellä.
Lähde: Erik Hämäläinen
Ja Gagnonilla ei vielä sopimusta, mutta sekin työn alla.
Onko tilanne nyt siis se, että kahta sentteriä vielä puuttuu? Elikkä mahdollisesti Gagnon + sitten tuo mainitsemasi "Eepiltä" tullut vihje?
Tällä hetkellä alempiin ketjuihin on keskelle tarjolla H.Koivisto, Virtanen, Koski. Jos nuo ykkös-kakkosketjujen sentterihankinnat onnistuvat, niin kyllä hyökkäysarsenaalissa on mukavasti leveyttä. Sillä eikös se niin ollut, että Riskan on tarkoitus siirtyä takaisin laidalle, vai...?
Kapashuhu on ammuttu alas jo monta kertaa, mutta onko miehen sopparia jonnekin julkaistu? Olisiko kuitenkin siinä se meidän sentteri?