Lukon sivujen mukaan ainakin "kahvitauot" päättyvät. Eli onko Gagnonille tulossa sopimusta vai ei? Jos ei niin puuttuu sitten kaksi sentteriä tällä hetkellä.
Sen perusteella mita kuulin, Gagnon jatkaa vuoden sopparilla. Luotan siihen.
Lukon sivujen mukaan ainakin "kahvitauot" päättyvät. Eli onko Gagnonille tulossa sopimusta vai ei? Jos ei niin puuttuu sitten kaksi sentteriä tällä hetkellä.
Eikös Azevedo vetänyt herneet nenään juurikin tän KHL pykälättömyyden takia?
Miten niin herneet nenään? Azevedo halusi KHL-pykälän, Lukko ei siihen suostunut. TPS suostui, lopulta ei viettänyt sekuntiakaan Turussa. En ymmärrä missä vaiheessa ne herneet meni nenään? Aivan oikein ettei Lukko tee mitään KHL-pykäliä, missä täysin vastikkeettomasti pelaaja voi sinne siirtyä.
Mun mielestä on kuitenkin hyvä juttu ettei Lukko anna mitään pykäliä.
pakistoon kenties Niskalan Janne sekä joku romuluinen kova omanpäänluuta. . Muutamaa tryout pestiäkään en pitäisi mahdottomana.
Se syömäri mies oli kuitenkin Timo Jutila joka grillikautta odotellessa puhui ja lapioi omiaan. Heikko lähde/lähde olematon sanoisin ennen kuin toisin todetaan.Niin luulen vahvasti että tuon "kenties" voidaan poistaa nimen edestä. Lähde Lapskoussia popsiva mies ganaalin reunalta.
kukaan ns. varma taho ei ole Niskalasta mitään huhuillut.
Oliko se nyt nimimerkki Nimetön, joka piti niskalan paluuta varmana, tänne voisi laittaa myös jonkinlaisia lähteitä noille huhuille. Ja sellaset tyyliin "torilla kuulin pystökaffeella" voi jättää minun mielestäni kertomatta.
Tällä hetkellä ei taida olla yhtään luotettavaa huhua tiedossa?
Oliko se nyt nimimerkki Nimetön, joka piti niskalan paluuta varmana, tänne voisi laittaa myös jonkinlaisia lähteitä noille huhuille. Ja sellaset tyyliin "torilla kuulin pystökaffeella" voi jättää minun mielestäni kertomatta.
Tällä hetkellä ei taida olla yhtään luotettavaa huhua tiedossa?
Kimmo Mäkeläinen oli tarkastanut Rajalalta - uusia sopimuksia ei julkaista laivalla. Tämä tietysti ei tarkoita välttämättä mitään.
Gagnonin jatko on käsittääkseni tehty jo ajat sitten.
Olenko ainut, jolle Rajalan puheet menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? En luota hänen puheisiin, enää ikinä
Tämä on kyllä varsin erikoinen ratkaisu. Pieniä kysymysmerkkejä kieltämättä herää ilmaan kun diilejä ei julkaista, eli onko niitä edes olemassa.Jos siellä on näitä sopimuksia nyt sitten tehtynä niin mikä syy tähän jännityksen ylläpitämiseen?
Tämä on kyllä varsin erikoinen ratkaisu. Pieniä kysymysmerkkejä kieltämättä herää ilmaan kun diilejä ei julkaista, eli onko niitä edes olemassa.
Isoja ruutuja on joukkueessa avoinna kunnes toisin todistetaan.