Huhuketju

  • 3 459 481
  • 11 281

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Lukon sivujen mukaan ainakin "kahvitauot" päättyvät. Eli onko Gagnonille tulossa sopimusta vai ei? Jos ei niin puuttuu sitten kaksi sentteriä tällä hetkellä.

Sen perusteella mita kuulin, Gagnon jatkaa vuoden sopparilla. Luotan siihen.
 

komesrood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Flyers
Tämmöistä huhua tuntuu olevan liikkeellä, kun kerran minäkin olen muualtakin kuin Jatkoaikaa seuraavilta kuullut Gagnonin jatkavan, sopimuksen pituudesta ei tietoa.

Vaan saa nähdä miten Lukon käy, rosterissa voi olla khl-peikkoa ainakin Gagnonin, Zapolskin ja miksei Vahalahdenkin osalta. Mutta se on semmosta. Parempi näin kuin turvata khl-peikko siten että kärkiosasto olisi luokkaa Wiikman maalissa ja jotain täytettyjä lokkeja kärkiketjut täynnä.

Uskotaan hyvän menestyksen jatkuvan ensi kaudellakin, kohti kirkkaampia metalleja, sano.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Mihinkään khl-optioihin en usko. Jos Azevedo ei sellaista saanut niin miksi yksikään edellä mainituista saisi? Uskon että RD haluaa joukkueen valmiiksi mahdollisimman ajoissa ja myös että pelaaja sitoutuu pelaamaan Lukossa. Joukkue on valmis, sitoutunut ja vältetään nämä viime hetken hankinnat.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös Azevedo vetänyt herneet nenään juurikin tän KHL pykälättömyyden takia?

Sen mitä minä oon ymmärtänyt niin meidänVillee ei Venäjä nappaa ja Aaron sanonu että Venäjä+3kk skidi= juuei kiitos.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös Azevedo vetänyt herneet nenään juurikin tän KHL pykälättömyyden takia?

Miten niin herneet nenään? Azevedo halusi KHL-pykälän, Lukko ei siihen suostunut. TPS suostui, lopulta ei viettänyt sekuntiakaan Turussa. En ymmärrä missä vaiheessa ne herneet meni nenään? Aivan oikein ettei Lukko tee mitään KHL-pykäliä, missä täysin vastikkeettomasti pelaaja voi sinne siirtyä.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten niin herneet nenään? Azevedo halusi KHL-pykälän, Lukko ei siihen suostunut. TPS suostui, lopulta ei viettänyt sekuntiakaan Turussa. En ymmärrä missä vaiheessa ne herneet meni nenään? Aivan oikein ettei Lukko tee mitään KHL-pykäliä, missä täysin vastikkeettomasti pelaaja voi sinne siirtyä.

Nojoo, ehkä liian voimakkaasti sanottu. "mä haluun koohooälpykälän! -Et saa. No mää meen sit johonki muual!"

Mun mielestä on kuitenkin hyvä juttu ettei Lukko anna mitään pykäliä. Vehasen tapauksessa meni ruplat jonoon.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Mun mielestä on kuitenkin hyvä juttu ettei Lukko anna mitään pykäliä.

Näin on. Tulee mieleen, että vuosi sitten HIFK ehti jo julkistaa Lukossakin kaksi kautta mainiosti pelanneen Kurtis McLean sopimuksen, kunnes pari päivää myöhemmin otti ohraleipä ja Kurtisin kerrottiin tehneen KHL-sopimuksen.

Agentit ja pelaajat yrittävät tietysti vedättää sieltä sun täältä, mutta jos on pienikin vaara, että Venäjän liiga kutsuu, niin parempi keskittyä niihin, joita on oikeasti mahdollisuus saada. Lukon linjaveto on siis minusta täysin ok.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö se the risteily ole huomenna?
Mitä sieltä on sitten tilauksessa taxfree ostosten lisäksi, no ainakin Gagnonin jatko, toinen sentteri ja pakistoon kenties Niskalan Janne sekä joku romuluinen kova omanpäänluuta. Yllätyskorttina laituriosastolle Nemo Nieminen. Muutamaa tryout pestiäkään en pitäisi mahdottomana.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
pakistoon kenties Niskalan Janne sekä joku romuluinen kova omanpäänluuta. . Muutamaa tryout pestiäkään en pitäisi mahdottomana.

Niin luulen vahvasti että tuon "kenties" voidaan poistaa nimen edestä. Lähde Lapskoussia popsiva mies ganaalin reunalta.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin luulen vahvasti että tuon "kenties" voidaan poistaa nimen edestä. Lähde Lapskoussia popsiva mies ganaalin reunalta.
Se syömäri mies oli kuitenkin Timo Jutila joka grillikautta odotellessa puhui ja lapioi omiaan. Heikko lähde/lähde olematon sanoisin ennen kuin toisin todetaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Harvoin jos koskaan ne munkaan huhuni toteutuvat, en minä sillä sano, mutta syy miksen usko että ainakaan huomenna risteilyllä Niskalan paluuta julkaistaan on se että kukaan ns. varma taho (tällä tarkoitan niitä joiden huhut pääosin pitävät paikkansa) ei ole Niskalasta mitään huhuillut. Kysyttäessä vastaus on ollut: ei tietoa.

Mä en usko ennen kuin Lukko Niskalan paluusta tiedottaa, mutta totta kai sitä toivon. Sopisihan sen kertoa jo huomennakin, samoin kuin Gagnonin jatkonkin. Paha vaan että esim. Kärpät on myös saaliinjaolla.
 

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
kukaan ns. varma taho ei ole Niskalasta mitään huhuillut.

Oliko se nyt nimimerkki Nimetön, joka piti niskalan paluuta varmana, tänne voisi laittaa myös jonkinlaisia lähteitä noille huhuille. Ja sellaset tyyliin "torilla kuulin pystökaffeella" voi jättää minun mielestäni kertomatta.

Tällä hetkellä ei taida olla yhtään luotettavaa huhua tiedossa?
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Oliko se nyt nimimerkki Nimetön, joka piti niskalan paluuta varmana, tänne voisi laittaa myös jonkinlaisia lähteitä noille huhuille. Ja sellaset tyyliin "torilla kuulin pystökaffeella" voi jättää minun mielestäni kertomatta.

Tällä hetkellä ei taida olla yhtään luotettavaa huhua tiedossa?

Minä olen tuon kuullut entiseltä Niskalan joukkuekaverilta. Ainakin aika varmalla pohjalla oltiin vähän aikaa sitten. Toivottavasti ei ihmeellisyyksiä tapahdu.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ja kyllä tuosta Niskalan tulosta löytyy kyllä aika paljon merkkejä siihen suuntaan.

-Nummelinin sopimuksen purku.

-Haataja samasta joukkueesta pois.

-huono kausi alla ja yleensä ulkomaalaiset saavat potkut.

-Kiekkoareenan haastattelu, jossa sanoi, että ei tiedä palaako enää Venäjälle.

-ja aika moni tällä on kullut eri lähteistä ja siirtoa pidetään varmana.

Huomenna tiedämme enemmän, tai viimeistään seuraavalla viikolla.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Oliko se nyt nimimerkki Nimetön, joka piti niskalan paluuta varmana, tänne voisi laittaa myös jonkinlaisia lähteitä noille huhuille. Ja sellaset tyyliin "torilla kuulin pystökaffeella" voi jättää minun mielestäni kertomatta.

Tällä hetkellä ei taida olla yhtään luotettavaa huhua tiedossa?

Olen kuullut taholta joka sponssaa Lukkoa,muutenkin kuin kausarin verran.

Kyllä sen pitäisi aivan 100% varma siirto olla. Muuta en pysty kertomaan, vaan antaa ajan näyttää.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mitä Nordlundiin tulee niin hänellä ja Lukolla ei toistaiseksi ole sopimusta.

Uusia kavereita ei näkynyt ainakaan vielä kun bussit lähti Savilasta kohti terminaalia.
 

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
No nyt tuli huhua lukkomanian foorumin suunnalta luotettavalta nimimerkiltä, että Konjakin kanssa olisi kahden vuoden pahvi kassakaapissa! Seuran henkilökunnan suunnalta tuli tämä tieto.

Mikäli kutinsa pitää, niin elintärkeä palanen! Vaha-Gagnon -akseli tulee kylvämään taas tuhoa!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kimmo Mäkeläinen oli tarkastanut Rajalalta - uusia sopimuksia ei julkaista laivalla. Tämä tietysti ei tarkoita välttämättä mitään.

Gagnonin jatko on käsittääkseni tehty jo ajat sitten.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Kimmo Mäkeläinen oli tarkastanut Rajalalta - uusia sopimuksia ei julkaista laivalla. Tämä tietysti ei tarkoita välttämättä mitään.

Gagnonin jatko on käsittääkseni tehty jo ajat sitten.

Olenko ainut, jolle Rajalan puheet menevät toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? En luota hänen puheisiin, enää ikinä
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos siellä on näitä sopimuksia nyt sitten tehtynä niin mikä syy tähän jännityksen ylläpitämiseen?
Tämä on kyllä varsin erikoinen ratkaisu. Pieniä kysymysmerkkejä kieltämättä herää ilmaan kun diilejä ei julkaista, eli onko niitä edes olemassa.
Isoja ruutuja on joukkueessa avoinna kunnes toisin todistetaan.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Tämä on kyllä varsin erikoinen ratkaisu. Pieniä kysymysmerkkejä kieltämättä herää ilmaan kun diilejä ei julkaista, eli onko niitä edes olemassa.
Isoja ruutuja on joukkueessa avoinna kunnes toisin todistetaan.

Usko minua. Niskala on aivan pomminvarma tulija. Ja kyllä Gagnon myös jatkaa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tai jos noilla olisi järkeä päässä, niin risteilyllä julkaistaan joku kova pakki (ei Niskala) ja Gagnonin jatkot. Maanantaina Numpan ja Tukosen TPS-vahvistuksen jälkeen Niskala. Parastahan olisi ollut julkaista joku kova nimi heti Saarelan vahvistuneen sopimuksen jälkeen. Ei ole oikein pelisilmää näissä asioissa. Luultavasti julkaistaan soppareita taas kesken mm-kisojen, jossa taas järkeä ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös