Pakko niitä ulkomaalaispelureitakin on hankkia, koska tarpeeksi laadukkaita (hinta-laatu) suomalaispelaajia ei vaan ole tarpeeksi. Muutenkin tämä höpinä, että ulkomaalaispelaajat ovat lähtökohtaisesti jotain muuta kuin sitoutuneita pelaamaan joukkueelle, on minusta turhaa. Kyllä minusta viime vuosina tepsissä vika on ollut jossain muussa, kuin siinä, että on ulkomaalaispelureita..Tästä Spina-huhusta...
JOS tällainen vuoden sopimus TPS:n kanssa ensi kaudesta on totta, niin miksi ja kenen toimesta? Eikös juuri ole ollut puhetta, ettei näitä ulkomaan ratsuja enää haettaisi..? Ymmrrän kyllä ettei voida hakea menneillä näytöillä muiden Liiga jengien ykköskorin pelaajia, mutta eikös sen "kolmen vuoden projektin" voisi aloittaa vähemmän "meritoituneimmilla" pelaajilla?
Jos tämä kuitenkin on totta, toivotaan, että Spina todistaa ainakin minun ennakko-oletukset vääriksi ja on valmis sitoutumaan joukkueeseen, Selinin pelityyliin ja joukkueelle ja seuralle pelaamiseen!
E: mutta niin epäilen kyllä tuota Spina-huhua, kun vallalla tuntuu nyt olevan joku suomalaistamis-/turkulaistamisaalto. Tiedä sitten, voisi olla kyllä hyvä pelaaja kärkiketjuun, kun tulevan kauden joukkue oletettavasti on vaihteeksi ei-niin-nimekäs tapaus. Toisaalta vähän tällainen ailahteleva kuva jäänyt Spinasta, mitä itse olen kyseistä pelaajaa seurannut.
Viimeksi muokattu: