Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Päivän Turun Sanomissa Leppäsyrjä kertoo, että Tukonen on käyttänyt sopimuksessa olleen KHL-pykälän ja siirtyy itään. Korvaajaksi on hankittu (tähän rummun pärinää) Ilkka Pikkarainen. Shokkiwau!
Päivän Turun Sanomissa Leppäsyrjä kertoo, että Tukonen on käyttänyt sopimuksessa olleen KHL-pykälän ja siirtyy itään. Korvaajaksi on hankittu (tähän rummun pärinää) Ilkka Pikkarainen. Shokkiwau!
Vai onko sittenkään. Mäkään en mistään mitään tiedä, mutta Lassilan hyvä SHL loppukausi voi tarkoittaa uusia sopimusneuvotteluja KHL:n suuntaan. Uskaltaako TPS kaiken perseilyn jälkeen julkaista ja antaa toivoa paremmasta, kun samalla tietää Lassilan neuvottelevan Venäjälle ja sopimus saattaa syntyä esimerkiksi vasta kesällä. Aika varovaista saa TPS:n tiedottaminen nykyään olla, ettei kaikki vedä välittömästi hernettä nekkuun nyt tai lähitulevaisuudessa.
Oliko Turun Sanomissa mitään mainintaa mihin seuraan Tukonen menee?
Urheulusanomien mukaan Nummelin on halukas palaamaan TPS:n paitaan. Jutun mukaan TPS:n uusi hallitus on valmis tarjoamaan Petulle enemmän kuin kuin edellisellä kerralla, jolloin Lukko tarjosi selvästi paremman palkan. Lisäksi kerrotaan, että Lukossa ei ole oltu Petuun täysin tyytyväisiä, eli RD ja seurajohto eivät aio estää pelaajan siirtohaluja. Kuitenkin siirtoprosessi on vielä alkutekijöissään.
Mites ne muut huhut? Aivan, ei vittu mitenkään. Tuus nyt Tazz82 itse kertoilemaan miten se menikään ;) Vieläkö on auvoisia päiviä luvassa?
Turhauttavaa.
Nyt mulle tuli paha mieli... mun varaluistimien varaluistimista meni terä just poikki ;)
Kyllähän sun kokeneena palstaveljenä pitäisi tietää ettei täällä voi liikaa paljastaa. Mä en edelleenkään ole liian huolissani. Kaikki näyttää ihan hyvältä. Rauha ja uskoakseni myös järki on palannnut tekemiseen. Tiedottamistakin on varmasti luvassa...
Toivottovasti tämä loisi edes hitusen uskoa teihin.
Kyllähän sun kokeneena palstaveljenä pitäisi tietää ettei täällä voi liikaa paljastaa. Mä en edelleenkään ole liian huolissani. Kaikki näyttää ihan hyvältä. Rauha ja uskoakseni myös järki on palannnut tekemiseen. Tiedottamistakin on varmasti luvassa...
Se tosin on ylläri, että Petteri on näinkin nopeasti valmis unohtamaan viimevuotiset, loukkaantuihan se niin verisesti, että!
Onko Petu sanonut sulle sen henkilökohtaisesti kuinka verisesti loukkaantui vai oletko kenties vain lukenut lehdistä joita toimittajat sopivasti värittänyt.
Sillat eivät palaneet missään vaiheessa kun Petu siirtyi Raumalle. Itse olen niin Petun kuin isä Numpankin kanssa asiasta jutellut menneen kauden aikana ja kummankin mielestä välit Tepsiin hyvät.
Eikö olisi järkevämpää lopettaa se paskanjauhanta Petun ja Vahan kohdalla ja toivotaan sensijaan että piakkoin saisimme uutisia sellasista uusista pelaajista joiden avulla joukkue pelaisi playoff offseissa ensi kaudella ja tietysti mahdollisimman pitkään.