Millä tämä saadaan käännettyä Össen syyksi? En itse tuon miehen toilailuja hirveästi arvosta, mutta tämä tilanne pelaajamarkkinoilla menee ihan muiden miesten piikkin. Varsinkin sen yhden herran jonka kanssa "kukaan" ei halua neuvotella. Saat itse päätellä kenestä on puhe.
Minulla keittää ja sylettää tuo koko tuohu niin paljin, että meinasi tuo toinen sankari kokonaan unohtua :)
Ja Össen aikaansaanoksia mm. tuolta Palloseuran tiedotustilaisuus 8.11. ketjusta:
Österlund vetoaa try-out -pituudessa siihen, että 4kk on koeajan maksimipituus ja #HCTPS kokee, että try-out ei ole "koeaikaa". #Liiga
Olemme toimineet täysin oikein.
Se että nämä asiat ovat esillä, johtuvat meidän toiminnastamme. Toivoisin että meistä puhuttaisiin hyvänä kiekko-organisaationa
Österlund kuulemma ihmetteli miksei puhuta positiivisista asioista kuten Kärppien hyvästä vireestä.
Niin en tiedä kumpi tuota koeaikaa ja tryoutia on vuoronperään tarjonnut, mutta jos kun se rikkoo pelaajayhdistyksen sopimussääntöjä on selvä asia, että sen jäsenten keskuudessa Palloseura on tällä hetkellä punainen vaate.
edit. Meinasi unohtua vielä säälittävä paitamainos soppa. Kukakohan tuon sopimustarjouksen ja sen hyväksynnän takana mahtoi olla?