Loistavia jatkosopimuksia tehtiin sunnuntaina, tai silloinhan ne vasta ilmi annettiin. Minusta nyt on jo hyvä pakka kasassa. Kokeneita miehiä tarvitaan aina, ja runko alkaa jo muodostumaan. Tuohon tarvitaan vielä kakkoseen sentteri ja laituri, sitten Kiprulle pakkipari, sekä Hulkille. Sitten voittava maalivahti.
Sentteriksi voisin ottaa Öhmanin jos tarjolla on. Virta olisi siihen hyvä laituri. Ja jos Widing on tuolossa ja tuomassa nuoruutta ja iloisuutta niin tervetuloa vaan, minusta Widing menisi Tuokon tilalle kolmoseen, Jämtin jättäisin ottamatta, minusta hänelle ei ole paikkaa joukkueessa jos edellämainitut tulisivat.
Puolustuksesta lähtee taas ainakin Vykoukal, ja ehkä Schneider, joten olisi pakko hankkia pari pakkia, yksi mahdollisuus on jo täällä huhuna ollut Loponen? jota en itse kuitenkaan usko tulevan tai edes lähtevän HV:sta, tietysti jos olisi tulossa niin tervetuloa, kyllä Jone sen verran hyvä puolustaja on, sitten olisi toivottavaa jos Jortsu saisi raahattua Järventien takaisin Aurajoen rannoille. Ja yksi mielenkiintoinen kysymys on, mitä tekee Erik Kakko jos Kaanit eivät jatka liigassa. Sehän olisi loistava värväys. Kakko yksi liigan parhaita pakkeja, ja pelote ylivoimalla mitä täällä jo huudeltiin.
Ja sitten maalivahti, siitä en osaa sanoa oikeestaan mitään, se on vähän kaksipiippuinen juttu, itse olen sitä mieltä että Hurmetta tuskin palloseura maalilla nähdään mikä on harmi, Jani kuitenkin on hyvä kassari. Ja sitten Langkow, minusta voisi olla jopa kova veto hankkia jannu Porista Turkuun, kuitenkin omasta mielestäni voittava maalivahti, mutta sattuuhan niitä huonoja päiviä kaikille veskoille, se on todistettu. Joten jos hinta-laatu suhde kohdallaan niin tervetuloa vain. Karjalainen-Santanen tai Santanen-Karjalainen akselilla en uskaltaisi itse lähteä liikkeelle, ja viikon Arvaajassa luki että Langkowin yksi konkreettisimmista vaihtoehdoista olisi Palloseura, mutta kuka arvaajaan uskoisi, ehkäpä lehteen kirjoittajat, itse en!
Joten tästä voisi koostua seuraavat kentälliset:
Nurminen-Aalto-Alatalo
Vahalahti-Öhman-Virta
Aho-Lius-Widing
Virtanen-Makkonen-Korpikoski
Kiprusoff-(Loponen/Järventie/Kakko)
Hulkkonen-(Järventie/Kakko/Loponen)
Eronen-Paukkunen/Seikola
Backman/Palmroth-Paukkunen/Seikola
(Langkow)
Karjalainen
Santanen
Killerin en usko palaavan Suomeen, vaan menevän Timråhon, tai jos tulee niin toivottavasti Palloseuraan, Öhmania ei sen jälkeen tarvita.
-Stouni-
Edit:
Niin Langkow olisi loistoveto jos ja kun Lassila jättää Turun pölyt ja siirtyy rahastamaan isoja rahoja.